AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg har truffet en herlig type, som jeg trives godt med. Vi hadde sex for første gang for et par dager siden, og ja - det var jo litt så der kan du si. Vi har snakket litt på forhånd om ting og tang, men ikke så mye. Nå vil jeg jo gjerne at dette skal bli bedre, men hvordan kan jeg si fra? Hvordan kan jeg på best mulig måte si hva jeg liker? Jeg vil unngå negative ting, for jeg vil jo at dette skal være lystbetont og gøy, så trenger litt tips til hvordan jeg skal få sving på dette Anonymkode: 35c04...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Det blir bedre. Hvis du liker ham, så går det seg til uansett. Det er ikke så viktig at det er ultimat, fantastisk, amazing sex i starten. Dere lærer hverandre å kjenne med tiden. Kjærligheten er viktigst. Anonymkode: d1571...a23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Det er viktig å øve masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 25. juni 2021 #4 Del Skrevet 25. juni 2021 Første gang med mannen min var også sånn så som så. Men med masse øvelse og god kommunikasjon, så har det blitt MYE bedre. :-D Ingen av dere er tankeleser, så det er viktig å gi respons. Skryt av det du liker, gi lyd, vis med kroppen at du nyter, kom med konkrete forslag (litt lettere, raskere, mer til høyre), spør hva han liker, spør hva han liker av A og B, og fokuser på det dere liker. Men mest av alt: Fokuser på å nyte og gi nytelse fremfor å perfeksjonere. Lek og kos dere, så kommer det til å bli supergodt. 💜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg er også i en ny relasjon med en fyr. Først og fremst oppfordrer jeg han til å si fra om det er noe han liker spesielt godt, men også at han ikke må være redd for å si fra om jeg kan gjøre noe annerledes. Siden spør jeg gjerne om jeg kan fortelle han om noe jeg liker godt. Det blir godt mottatt. Anonymkode: 406ca...46a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juni 2021 #6 Del Skrevet 28. juni 2021 Øvelse gjør mester 🤩 Jeg ville fokusert på hva som er bra og jobbet meg videre der i fra. Kan du ikke si at du liker å utforske, spørre han hva han liker og så fortelle hva du liker. Det tar nok ikke lange tiden å bli godt nok kjent til at det føles mer naturlig, bare nyt denne nye spennende tiden🤩 Erte, pirre, le og bli kjent med hva som får han til å bli mo i knærne, det er til å bli misunnelig av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2021 #7 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 11.59): Jeg har truffet en herlig type, som jeg trives godt med. Vi hadde sex for første gang for et par dager siden, og ja - det var jo litt så der kan du si. Vi har snakket litt på forhånd om ting og tang, men ikke så mye. Nå vil jeg jo gjerne at dette skal bli bedre, men hvordan kan jeg si fra? Hvordan kan jeg på best mulig måte si hva jeg liker? Jeg vil unngå negative ting, for jeg vil jo at dette skal være lystbetont og gøy, så trenger litt tips til hvordan jeg skal få sving på dette Anonymkode: 35c04...9eb Mitt råd er å si hva du har på hjertet, en forståelsesfull mann vil takke deg for din ærlighet og at du er så åpen og sier ifra... Dette er gull verdt i et forhold og for sexens opplevelser, husk at ingen spørsmål eller svar er for kleine... Jeg synes du er smart og forståelsesfull, når du sier at det skal være positivt og gøy... tar du med deg ærlighet også med å si ifra, har du de 3 grunnleggende tingene som gir fantastiske opplevelser. Tipset mitt er å bruke tid på forspill, masse kos, kyss og småprat. At menn ikke trenger forspill er bare en myte, dere vil iallefall få en bedre sexopplevelse og utholdenhet... Tips til utførelse av sex, synes jeg er best når naturen får gå sin gang... Noen ganger prøver jeg å maksimere orgasmene hvis det er et tema. Men til slutt er det hele totalopplevelsen, med å ha deilig sex og en god del gøy som er best... det gir iallfall grunnlaget for mere sex senere😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Del Skrevet 30. juni 2021 takk for gode innspill det har allerede blitt litt bedre, og vi har snakket litt mer rundt det. Jeg har også turt å spørre litt mer om han og hva han liker. det jeg syns er kjipt er at han er litt lite oppmerksom. Dersom tv'en står på med program eller musikk, så er han raskt borte fra meg, altså vi holder på, men han kan se mye på tv. Det føler jeg er nedtur, for jeg vil at han skal være tilstede med meg i akten, da. Vår første gang ble litt ødelagt av det syns jeg 😕 men generelt sett er det mye bra. Anonymkode: 35c04...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): takk for gode innspill det har allerede blitt litt bedre, og vi har snakket litt mer rundt det. Jeg har også turt å spørre litt mer om han og hva han liker. det jeg syns er kjipt er at han er litt lite oppmerksom. Dersom tv'en står på med program eller musikk, så er han raskt borte fra meg, altså vi holder på, men han kan se mye på tv. Det føler jeg er nedtur, for jeg vil at han skal være tilstede med meg i akten, da. Vår første gang ble litt ødelagt av det syns jeg 😕 men generelt sett er det mye bra. Anonymkode: 35c04...9eb bra det har blitt bedre. etter hvert blir dere mer kjent og tryggere på hverandre og kan snakke mer om dette. kan du ikke bare strekke deg etter fjernkontrollen og slå av TVen da? 😊 Anonymkode: 50648...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dersom tv'en står på med program eller musikk, så er han raskt borte fra meg, altså vi holder på, men han kan se mye på tv. Det føler jeg er nedtur, for jeg vil at han skal være tilstede med meg i akten, da. Vår første gang ble litt ødelagt av det syns jeg 😕 Vær litt forsiktig med å høre for mye på de som sier at alt blir bedre etter hvert. Det er sjelden det gjør det. I begynnelsen vil man vise at man er det aller beste valget. Hvis TV'en er viktigere nå, blir den ikke mindre viktig senere. Jeg tror din fremtid i dette forholdet er å være tømmestasjon i en reklamepause. Anonymkode: 9dc8f...7ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilshma Skrevet 30. juni 2021 #11 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær litt forsiktig med å høre for mye på de som sier at alt blir bedre etter hvert. Det er sjelden det gjør det. I begynnelsen vil man vise at man er det aller beste valget. Hvis TV'en er viktigere nå, blir den ikke mindre viktig senere. Jeg tror din fremtid i dette forholdet er å være tømmestasjon i en reklamepause. Anonymkode: 9dc8f...7ab Hva mener du? Det er jo vanlig at man kan kræsje litt de første gangene. Man har kanskje hatt andre sexpartnere og er gjerne fortsatt litt "utformet" etter deres ønsker og behov. Man må jo alltid tilpasse seg en ny partner og dette er likesidig. Tro meg, sexen har alltid potensiale til å bli bedre, ts! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): takk for gode innspill det har allerede blitt litt bedre, og vi har snakket litt mer rundt det. Jeg har også turt å spørre litt mer om han og hva han liker. det jeg syns er kjipt er at han er litt lite oppmerksom. Dersom tv'en står på med program eller musikk, så er han raskt borte fra meg, altså vi holder på, men han kan se mye på tv. Det føler jeg er nedtur, for jeg vil at han skal være tilstede med meg i akten, da. Vår første gang ble litt ødelagt av det syns jeg 😕 men generelt sett er det mye bra. Anonymkode: 35c04...9eb Han ser på tv mens dere har sex? Jeg ser at mange skriver at sex blir bedre, at man må øve, kommunisere osv. Min erfaring er stikk motsatt. Har man kjemi er sexen fantastisk fra første stund. Hvis man må jobbe for at sexen skal bli god er man ikke med rett person. Anonymkode: eb0a7...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær litt forsiktig med å høre for mye på de som sier at alt blir bedre etter hvert. Det er sjelden det gjør det. I begynnelsen vil man vise at man er det aller beste valget. Hvis TV'en er viktigere nå, blir den ikke mindre viktig senere. Jeg tror din fremtid i dette forholdet er å være tømmestasjon i en reklamepause. Anonymkode: 9dc8f...7ab Helt enig. Nå er det noen kristne med kun en partner som svarer i tråden, jeg hadde ikke tatt råd om sex fra disse. Fimn deg en du passer med, TS. Seksuell kjemi er fundamentalt og skal ikke være et prosjekt de første årene i forholdet. Anonymkode: eb0a7...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Del Skrevet 30. juni 2021 Folk svarer veldig svart hvitt her. Enten så blir det ikke bedre, seksuell kjemi fra start osv. Eller så er det slapp av dette går bedre. Sannheten er vel et sted midt i mellom. Kommer også an på erfaring fra tidligere! Men jeg tenker at dette med oppmerksomhet er et litt dårlig tegn. Personlig forventer jeg at sex skal få fult fokus, spesielt sånn så tidlig? Det er jo da det er muligheter for å bli bedre sexpartnere for hverandre også. Ikke hvis en av partene har et halvt øye på TVen? Men ellers, helt klart opplevd at sex har blitt bedre! Og jeg er ikke kristen som har bare vært sammen med en... Anonymkode: 9b05e...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ser at mange skriver at sex blir bedre, at man må øve, kommunisere osv. Min erfaring er stikk motsatt. Har man kjemi er sexen fantastisk fra første stund. Hvis man må jobbe for at sexen skal bli god er man ikke med rett person. Anonymkode: eb0a7...fd5 Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor mange partnere du har hatt? Og har du hatt noen ekstra lange forhold? Anonymkode: 450d1...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vær litt forsiktig med å høre for mye på de som sier at alt blir bedre etter hvert. Det er sjelden det gjør det. I begynnelsen vil man vise at man er det aller beste valget. Hvis TV'en er viktigere nå, blir den ikke mindre viktig senere. Jeg tror din fremtid i dette forholdet er å være tømmestasjon i en reklamepause. Anonymkode: 9dc8f...7ab Det er jo helt vanlig at sex er litt rart og merkelig med noen man aldri har hatt sex med før! Så jo, som regel blir det mye bedre når forholdet får utvikle seg og man blir kjent med hverandre. Anonymkode: ac0b0...33a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Del Skrevet 1. juli 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Han ser på tv mens dere har sex? Jeg ser at mange skriver at sex blir bedre, at man må øve, kommunisere osv. Min erfaring er stikk motsatt. Har man kjemi er sexen fantastisk fra første stund. Hvis man må jobbe for at sexen skal bli god er man ikke med rett person. Anonymkode: eb0a7...fd5 Jeg kan bare snakke for meg selv, men nå har det gått over 2,5 år siden sist jeg hadde sex. Jeg husker ikke hvordan det føles engang, så det sier seg jo selv at det vil kreves en viss innkjøringsperiode. Det synes jeg nesten er å forvente, noe annet blir arrogant. Har aldri fått en klage etter at de første rundene er gjennomført. Anonymkode: 24f26...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #18 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 18.13): Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor mange partnere du har hatt? Og har du hatt noen ekstra lange forhold? Anonymkode: 450d1...683 Jeg er 48. Hatt rundt 50 partnere. 4 lengre forhold, rundt 10 år, 4 år, 6 år og det jeg er i nå har vart i snart 3. Siden du mente dette var relevant. Anonymkode: eb0a7...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men nå har det gått over 2,5 år siden sist jeg hadde sex. Jeg husker ikke hvordan det føles engang, så det sier seg jo selv at det vil kreves en viss innkjøringsperiode. Det synes jeg nesten er å forvente, noe annet blir arrogant. Har aldri fått en klage etter at de første rundene er gjennomført. Anonymkode: 24f26...d32 Jeg snakket om seksuell kjemi. Det virker ikke som om TS har det med sin partner og det høres nitrist ut om dette er i begynnelsen av forholdet. Anonymkode: eb0a7...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 2. juli 2021 #20 Del Skrevet 2. juli 2021 Du kan jo stoppe opp og vise og forklare hva som er godt for deg. Kommunisere med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå