Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke kjærlighet. Hvertall ikke for kvinner. Kvinner er nyttemaksimerende, rasjonelle. De elsker deg bare hvis du når opp til deres standard. Jeg derimot har elsket kvinner som ikke ble sett på som «konvensjonelt pene», men jeg synes de var perfekte. Men følte de noe for meg? Nei, de behandlet meg som luft. 

Anonymkode: d3287...59d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du var betatt, litt forelsket på avstand kanskje, men du elsket dem ikke.

Anonymkode: 84996...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du var betatt, litt forelsket på avstand kanskje, men du elsket dem ikke.

Anonymkode: 84996...2db

Jeg hadde gjort alt for dem. 

AnonymBruker
Skrevet

Ble du dumpa? 

Anonymkode: 37700...277

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min har levd i kjærlighetsrus i 15 år, så jo.. kjærlighet finnes💕

Anonymkode: e656b...665

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det finnes ikke kjærlighet. Hvertall ikke for kvinner. Kvinner er nyttemaksimerende, rasjonelle. De elsker deg bare hvis du når opp til deres standard. Jeg derimot har elsket kvinner som ikke ble sett på som «konvensjonelt pene», men jeg synes de var perfekte. Men følte de noe for meg? Nei, de behandlet meg som luft. 

😴😴

Anonymkode: 03744...688

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvis du tror at kjærlighet kun handler om tiltrekning mellom menn og kvinner, da har du gått glipp av noe essensielt.

Anonymkode: b6aba...d34

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen ganger tenker jeg at kjærlighet ikke eksisterer, og at folk flest egentlig er slemme, onde og manipulerende. Men noen ganger innser jeg at kjærlighet er ekte for andre, og at mennesker som lever sammen som par og familie, gjerne føler kjærlighet for hverandre. Siden jeg selv ikke klarer å føle på dette og kanskje ikke får oppleve det så betyr ikke det at det ikke finnes. 

Har lite tro på at du syns disse kvinnene var så perfekte. Kan se for meg at man tenker det når man er forelsket i noen, men det å være forelsket er også en illusjon. Du tenker at noen som ikke er perfekte, er perfekte, og du ser ikke de negative sidene og feilene som du vanligvis ville lagt merke til hos andre. Det er nok bare en naturlig del av det å være forelsket, men det forsvinner når forelskelsen roer seg. Hadde man kunne være forelsket resten av livet så hadde man vært lykkelig også, forelskelse rommer ikke det negative. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jippi, nok en tråd hvor ts trekker generelle konklusjoner basert på personlige erfaringer. It’s getting so old and SO boring🥱🥱🥱.

Anonymkode: 5a0e6...2ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At man er singel er ikke det samme som at man ikke opplever kjærlighet. Hvis du virkelig mener at kjærlighet ikke finnes så bør du virkelig få hjelp. Hva med familie og venner? Har du ingen du er glad i? Ingen som er glad i deg? Ikke forveksle kjærlighet med behov for sex.

Anonymkode: 1b29a...bb3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At man er singel er ikke det samme som at man ikke opplever kjærlighet. Hvis du virkelig mener at kjærlighet ikke finnes så bør du virkelig få hjelp. Hva med familie og venner? Har du ingen du er glad i? Ingen som er glad i deg? Ikke forveksle kjærlighet med behov for sex.

Anonymkode: 1b29a...bb3

Om man ikke evner å føle kjærlighet for andre så vil man slite med å ta det imot også. Det kan godt hende at trådstarter har noen som er glad i hen, men hen kjenner det ikke selv, og føler kanskje ikke så mye ovenfor familiemedlemmer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet for kvinner er en følelse

Kjærlighet for menn er en handling

Så, det er opp til mannen gjennom handling å skape gode følelser (kjærlighet) hos kvinnen. 

Hva som skaper disse gode følelsene avhenger av hva denne kvinnen syns er ferdifullt. 

Anonymkode: f2989...bc5

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kjærlighet for kvinner er en følelse

Kjærlighet for menn er en handling

Så, det er opp til mannen gjennom handling å skape gode følelser (kjærlighet) hos kvinnen. 

Hva som skaper disse gode følelsene avhenger av hva denne kvinnen syns er ferdifullt. 

*verdifullt

Det er også grunnen til at menn ofte strekker seg etter hvilke krav damer har. Kvinenr derimot blir aldri opplært i hvordan de skal tilfredsstille menn. Det er hele en verdioverføring fra menn til kvinner. Når kvinnen ikke lenger drar nytte av deg, så forsvinner følelsene hennes og dermed også kjærligheten hun føler ovenfor deg.

Sånn går dagene

• Liker 1
Skrevet

Kvinners følelser er sterkere, men også betingede. En eksmann kan være glemt på noen minutter.

Mannfolk bruker lenger tid men kan til gjengjeld være lojale livet ut.

Det er pga. dette at Grekerne mente ekte kjærlighet bare eksisterte mellom menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble du dumpa? 

Anonymkode: 37700...277

Nei. De ga meg ikke en sjans 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS, hvis du tror at kjærlighet kun handler om tiltrekning mellom menn og kvinner, da har du gått glipp av noe essensielt.

Anonymkode: b6aba...d34

Det føltes ut som kjærlighet. Jeg ville være med dem hele tiden. 

Skrevet
OlsenHansen skrev (57 minutter siden):

Kvinners følelser er sterkere, men også betingede. En eksmann kan være glemt på noen minutter.

Mannfolk bruker lenger tid men kan til gjengjeld være lojale livet ut.

Det er pga. dette at Grekerne mente ekte kjærlighet bare eksisterte mellom menn.

Dummeste jeg har lest på KG til nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Almando said:

Dummeste jeg har lest på KG til nå. 

Hvem såra deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem såra deg