Gå til innhold

Blør etter analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

En som jeg hadde sex med i natt prøvde analsex på meg.Holdt på å hyle av smerte.Blør enda .Hva skal jeg gjøre med bløinga?

Hvem i helvette liker noe så ekkelt som analsex?Kan ikke fatte og begripe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor har jeg ikke analsex.Det er drittvondt og jeg blødde også.

Skrevet
En som jeg hadde sex med i natt prøvde analsex på meg.Holdt på å hyle av smerte.Blør enda .Hva skal jeg gjøre med bløinga?

Hvem i helvette liker noe så ekkelt som analsex?Kan ikke fatte og begripe.

Hadde du sex, eller ble du voldtatt?

Skrevet

Hallo???

Analsex er ikke noe "noen har på deg", eller "prøver på deg".

Analsex (som all annen sex) er noe to personer gjør sammen. Når det gjelder analsex er det enda viktigere enn ellers å være forsiktige, være klar og forberede seg.

Vær bare klar over at det er stor forskjell på planlagt og forberedt (smurt og kåt) analsex og det du har vært utsatt for. Det nærmeste jeg kommer en definisjon på det du beskriver er anal voldtekt.

Skrevet

Jeg hadde sex, men var ikke forberedt på analsex.Fy faen så vondt det var :(

Skrevet

Da bør du ta lærdom av erfaringen og sørge for at du ikke lar noen partnere noensinne utsette deg for noe du ikke ønsker eller er forberedt på.

Analsex kan nemlig være svært godt, men overgrep (Det er nemlig det i ditt tilfelle) er både vondt og skadelig.

Skrevet

Håper du aldr har tenkt til å ha sex med denne mannen igjen. Dette er rett og slett et overgrep. Hvis blødningene ikke gir seg, hadde jeg tatt meg en tur til legen. Du kan ha fått en skade på tarmen!

Skrevet

Høres ikke ut som dette var så lurt - analsex er noe som krever at man går sakte og forsiktig frem.

Likevel er ikke dette noe overgrep(ut fra det som du har beskrevet her).

Neste gang får du heller være helt klar på at analsex ikke er noe du kunne tenke deg.

Skrevet

Kan du være så snill å definere hvor grensen går mellom sex og overgrep?

Slik jeg tolker deg er alt lov så lenge man i utgangspunktet har frivillig sex, men jeg er ikke sikker på om det er det du mener.

Skrevet

Du hadde sex, men var ikke forberedt på analsex? Ikke helt heldig det. Analsex er vel ikke akkurat en av de baste tingene å ta spontant. Høres ikke ut som om han du hadde sex med tok noe særlig hensyn i denne situasjonen.

Håper det går over snart.

Skrevet
Høres ikke ut som dette var så lurt - analsex er noe som krever at man går sakte og forsiktig frem.

Neste gang får du heller være helt klar på at analsex ikke er noe du kunne tenke deg.

Trodde ikke at det var så vanlig at man måtte si i fra.

Jeg hadde ikke analsex i tankene.Det burde være opp til den som ønsker det, å spørre om det er greit.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke analsex i tankene.Det burde være opp til den som ønsker det, å spørre om det er greit.

Bare "forskynte" han seg uten å gi noe som helst hint om hva han ville? :overrasket:

Dette høres overhodet ikke bra ut! Men jeg forstår ikke helt, sa du ikke ifra at det gjorde vondt og at du ville at han skulle slutte? Eller fikk han fullføre?

Enig i at man burde spørre/si ifra om slikt, men du kan jo ikke finne deg i at han fortsetter dersom du ikke ville.. :sjokk:

Endret av hecuba
Gjest NormanHunter
Skrevet

Når man ser hvor mange jenter det er her inne som forherliger tarmsex, så er det ikke rart at gutter tror det er fritt fram. (Eller fitt bak.. :ler: )

Skrevet
Bare "forskynte" han seg uten å gi noe som helst hint om hva han ville?  :overrasket:

Dette høres overhodet ikke bra ut! Men jeg forstår ikke helt, sa du ikke ifra at det gjorde vondt og at du ville at han skulle slutte? Eller fikk han fullføre?

Enig i at man burde spørre/si ifra om slikt, men du kan jo ikke finne deg i at han fortsetter dersom du ikke ville..  :sjokk:

Jo han sluttet, for jeg begynte jo å gråte da :flau:.Trodde jeg skulle knuse tryne på han.Var utrolig vondt.

Skrevet
Når man ser hvor mange jenter det er her inne som forherliger tarmsex, så er det ikke rart at gutter tror det er fritt fram. (Eller fitt bak.. :ler: )

Er dette virkelig noe å le av? Det er ikke alltid like lett å si ifra..

:fy_fy:

Skrevet

Når det kommer til sex er ingenting fritt frem, eller bak om du vil..

Skrevet

Det er i grunnen en forutsetning at "utøveren" spør ja.

-Men hvis sexpartneren er i ferd med å gjøre noe du ikke ønsker er det lov å si stopp, og det må respekteres.

Skrevet
Det er i grunnen en forutsetning at "utøveren" spør ja.

-Men hvis sexpartneren er i ferd med å gjøre noe du ikke ønsker er det lov å si stopp, og det må respekteres.

Er det normalt å blø ? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...