AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Hvordan fungerer avspasering? Si at jeg har 8 timer jeg har jobbet overtid som jeg nå kan ta ut som avspasering. Jeg tar avspasering en arbeidsdag. Får jeg da lønn den arbeidsdagen? Hvis ikke vil jeg jo tape penger på å jobbe overtid hvis jeg må ta ut avspasering? Anonymkode: 9f687...a6d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Du får lønn. Du søker om avspasering med lønn. Det er sikkert noen der du jobber som kan hjelpe deg med det praktiske første gang du søker? Anonymkode: 7b403...e6d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Hvis det er pålagt overtid med avspasering så får du fri de timene pluss utbetalt tillegg. Hvis det er avspasering av fleksitid får du fri med lønn, men uten tillegg. Anonymkode: 63012...27a
Laraa Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Jo du får lønn. hvis du en gang må jobbe overtid f.eks en ekstravakt på 8 timer og må ta overtidsbetaling som avspasering får du forsatt betalt for 8 timer. Det er bare tillegget du ikke får som eksta betalt , det må du få i timebank
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 I praksis blir såkalt "avspasering" i mange jobber gratis arbeidstid, siden det aldri er tid til å ta det ut. Så pass nøye på dette slik at du ikke utnyttes. Anonymkode: 28fa6...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå