AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg har i hele mitt liv alltid kjøpt mange dokoster når jeg er innom ikea, europris og jysk osv, så har aldri tenkt på det før. Men har nå flyttet, og har ikke europris eller jysk i nærheten. Jeg i dagligvarer her, men ingen av de har en toalettbørste, er ikke det litt rart? Hvor kjøper man det? Jeg fant det ikke på hverken kiwi, rema eller coop extra. Anonymkode: 0f8ae...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Finn.no, du kan kjøpe brukt! Anonymkode: 5307e...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 blir nettbutikk da, om du ikke finner en clas ohlsson eller noe sånn i nærheten Anonymkode: d87a7...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Del Skrevet 25. juni 2021 Du kan bestille på Ikea.no Anonymkode: 10a2a...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Del Skrevet 25. juni 2021 Veldig rart at ikke vanlig dagligvare har. Kjøpte selv ny på Coop extra her forrige uke. Kanskje bestille en designer-børste på nett hos nordic nest, royal design el.l? Anonymkode: c7af1...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. juni 2021 #6 Del Skrevet 25. juni 2021 Her har både Prix, Meny og Rema det. Og Obs! Men du kan jo bestille på nett fra Clas Ohlson, og bare bestille 4-5 stk med det samme, så har du ett lite lager 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Del Skrevet 25. juni 2021 Alle matbutikkene her har det faktisk, så jeg synes det er utrolig dårlig hvis ingen har det der du bor, særlig hvis det er langt til andre butikker som fører sånne varer. Anonymkode: a8785...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg må kanskje da spørre. Hvor i butikken står det? Jeg har sett både med toalettpapiret og med zalo og rengjøringsmidler.. Anonymkode: 0f8ae...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå