AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #1 Skrevet 25. juni 2021 Denne tråden vet jeg ikke hvor skal, så plasserer den her. Da jeg var fjorten år var det en nitten år gammel mann som skrev til meg. Jeg var usikker på meg selv, og tok derfor imot den etterlengtede bekreftelsen. Han begynte etter hvert å bli seksuell i skrivestilen. Dumme meg syntes det var spennende, for jeg hadde aldri opplevd noe sånt før. Ble i tillegg så forelsket i han som det er mulig for ei tenåringsjente å bli. Etter en stund fikk han mast seg til å møtes. Han bodde langt unna, så jeg tok bussen til han (3,5 timer). Det ble ikke som jeg trodde. Han ville ha sex, jeg turte ikke si nei. Selve akten var temmelig vond, men jeg var ikke tøff nok til å si noe. Han gjorde seg ferdig og heiv meg ut. Nå, 19 år senere, sendte han meg melding i går. Jeg blir kvalm. Har lyst til å svare noe fælt, for dette var tungt for meg i ettertiden. Gremtes og skammet meg lenge over at jeg hadde vært med på noe sånt. Får helt vondt av barnet meg som ikke skjønte hvor feil det var. Hva ville dere svart? Han skriver noe sånt som "Hallooooo!! Fikk plutselig for meg at jeg måtte sende deg en melding!! 🙂 Lenge siden! Hvordan går det??". Anonymkode: df6c9...43a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Dette hadde jeg svart: Da jeg var fjorten år var det en nitten år gammel mann som skrev til meg. Jeg var usikker på meg selv, og tok derfor imot den etterlengtede bekreftelsen. Han begynte etter hvert å bli seksuell i skrivestilen. Dumme meg syntes det var spennende, for jeg hadde aldri opplevd noe sånt før. Ble i tillegg så forelsket i han som det er mulig for ei tenåringsjente å bli. Etter en stund fikk han mast seg til å møtes. Han bodde langt unna, så jeg tok bussen til han (3,5 timer). Det ble ikke som jeg trodde. Han ville ha sex, jeg turte ikke si nei. Selve akten var temmelig vond, men jeg var ikke tøff nok til å si noe. Han gjorde seg ferdig og heiv meg ut. Nå, 19 år senere, sendte han meg melding i går. Jeg blir kvalm. Har lyst til å svare noe fælt, for dette var tungt for meg i ettertiden. Gremtes og skammet meg lenge over at jeg hadde vært med på noe sånt. Får helt vondt av barnet meg som ikke skjønte hvor feil det var. Anonymkode: 70524...315 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Hadde ikke svart. Anonymkode: 8e3df...6ba
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ikke svart. Anonymkode: 8e3df...6ba Nei, det var det første jeg også tenkte. Ble fysisk uvel av å se bilde av han, men samtidig synes jeg det er utrolig merkelig at han har så lite skamvett at han skriver til meg. Har han ikke i ettertid skjønt at det var galt av han? TS. Anonymkode: df6c9...43a 1
Måneskinn Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det var det første jeg også tenkte. Ble fysisk uvel av å se bilde av han, men samtidig synes jeg det er utrolig merkelig at han har så lite skamvett at han skriver til meg. Har han ikke i ettertid skjønt at det var galt av han? TS. Anonymkode: df6c9...43a Nei, enten har han ikke skjønt det, eller så vil han jo ikke innrømme det sånn med en gang. Du kan velge - enten konfrontere han (noe som kan være terapeutisk for deg) eller la være å svare. Alle har ikke selvinnsikt i stor grad, sånn er det bare.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 Huff Så leit at det skjedde, han var ingen fin fyr. Hadde spurt om ikke han visste at det han gjorde var både ulovlig og forkastelig. Satt han litt på plass. Anonymkode: e558e...498 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 Det er kanskje derfor han skriver, i lys av alle metoo-kampagner, har kanskje også han tenkt og skjønt hvor galt det var. Forhåpentligvis. Men ja, jeg ville absolutt ærlig skrev tilbake, det du skrev her, slik som AB 70524...315 foreslår. Anonymkode: c55b9...639 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 Han begikk jo og en forbrytelse i og med at han var over 16 og ts var under. Anonymkode: acc28...ed9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #9 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette hadde jeg svart: Da jeg var fjorten år var det en nitten år gammel mann som skrev til meg. Jeg var usikker på meg selv, og tok derfor imot den etterlengtede bekreftelsen. Han begynte etter hvert å bli seksuell i skrivestilen. Dumme meg syntes det var spennende, for jeg hadde aldri opplevd noe sånt før. Ble i tillegg så forelsket i han som det er mulig for ei tenåringsjente å bli. Etter en stund fikk han mast seg til å møtes. Han bodde langt unna, så jeg tok bussen til han (3,5 timer). Det ble ikke som jeg trodde. Han ville ha sex, jeg turte ikke si nei. Selve akten var temmelig vond, men jeg var ikke tøff nok til å si noe. Han gjorde seg ferdig og heiv meg ut. Nå, 19 år senere, sendte han meg melding i går. Jeg blir kvalm. Har lyst til å svare noe fælt, for dette var tungt for meg i ettertiden. Gremtes og skammet meg lenge over at jeg hadde vært med på noe sånt. Får helt vondt av barnet meg som ikke skjønte hvor feil det var. Anonymkode: 70524...315 Kanskje du har rett i at dette er det mest virkningsfulle, men tenkte mer på en eller to setninger som får han til å forstå at det var feil. Takk for hjelp. Ts. Anonymkode: df6c9...43a 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #10 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er kanskje derfor han skriver, i lys av alle metoo-kampagner, har kanskje også han tenkt og skjønt hvor galt det var. Forhåpentligvis. Men ja, jeg ville absolutt ærlig skrev tilbake, det du skrev her, slik som AB 70524...315 foreslår. Anonymkode: c55b9...639 Jeg får ikke inntrykk av det, men mer "Hm, kanskje jeg skal se hva hun gjør nå så vi kan plukke opp tråden". Uten noen moralske kvaler. Takk. 🙂 Ts. Anonymkode: df6c9...43a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #11 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Huff Så leit at det skjedde, han var ingen fin fyr. Hadde spurt om ikke han visste at det han gjorde var både ulovlig og forkastelig. Satt han litt på plass. Anonymkode: e558e...498 Takk. Det var det jeg tenkte. Et lite piskeslag av en setning. Nå har jeg selv en datter som snart er tenåring. Den type ung mann er det siste jeg vil hun skal møte på. Ts. Anonymkode: df6c9...43a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå