Gnå Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Hei! Jeg trenger ny regnjakke, og synes de seilerjakkene fra HH er fine. Ser også at de er populære. Men så er de jo ganske dyre også. Derfor lurer jeg på om de er verdt prisen? Og er det noe som skiller dem fra en "vanlig" regnjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Det er jo en seilerjakke. Ikke regntøy. Den er vannbestandig og har klaffer som gjør at du best slipper sjøsprøyt og vind. Men de er også varme. Vanlig regnjakke er bare en tynn vanntett jakke. Anonymkode: 7ed36...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Del Skrevet 26. juni 2021 De er mye mer kraftige. veldig deilige å ha på. de er også varmere og blir ikke klamme som vanlig regntøy. føler meg helt "beskyttet". den har også en ekstra inner genser med armene sånn at det ikke kommer regn inn. vanlig regntøy er mer når det er litt regn, men denne når det er mye regn. min har blitt litt for trang, og det er så kjedelig siden den er skikkelig digg når det regner mye. jeg har den jo også primært til båt og jolle, men har egentlig brukt ene mest på skikkelig regnværsdager. Anonymkode: 940a1...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå