Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har løyet noen ganger og jeg har derfor vanskelig med å stole på han. Han jobber som snekker, og holder nå på med ett arbeid på ett gamlehjem. Han pleier aldri å pynte seg til jobb, men idag lukter det parfyme i hele leiligheten og hørte han styrte med parfymen flere ganger på badet. Syns dette er litt rart, ikke at han bruker parfyme men at han plutselig skulle pynte seg sånn idag. Har han noen andre?

Anonymkode: 92127...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urutt av typen. Seff er han utro.

få deg en kukk eller 2 i dag

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (1 time siden):

Urutt av typen. Seff er han utro.

få deg en kukk eller 2 i dag

?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig å bruke parfyme i et gamlehjem. Et typisk sted hvor det er forbud mot slikt av hensyn til beboerne og de ansatte.

Om han ikke bruker det til vanlig ville jeg også reagert på at han plutselig tok det på på jobb. Om han plutselig skulle tatt det på, så ville det vært naturlig å ta det på om han skulle på en date med deg, en kveld på byen. Ikke på jobb. Dette ville jeg bedt om en forklaring på.

Anonymkode: 0bbca...558

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva har han løyet om tidligere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Merkelig å bruke parfyme i et gamlehjem. Et typisk sted hvor det er forbud mot slikt av hensyn til beboerne og de ansatte.

Om han ikke bruker det til vanlig ville jeg også reagert på at han plutselig tok det på på jobb. Om han plutselig skulle tatt det på, så ville det vært naturlig å ta det på om han skulle på en date med deg, en kveld på byen. Ikke på jobb. Dette ville jeg bedt om en forklaring på.

Han bruker parfyme til vanlig, men ikke på jobb. Men etter han begynte å jobbe på gamlehjemmet bruker han mye. Han bortforklarer det med at han ikke vil lukte ekkelt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han bruker parfyme til vanlig, men ikke på jobb. Men etter han begynte å jobbe på gamlehjemmet bruker han mye. Han bortforklarer det med at han ikke vil lukte ekkelt. 

Kan han ikke vaske seg, Hvis han er skitten da? 🤔 Å kamuflere svette og drittlukt med parfyme er bare... 🤮🤢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter ekkelt på gamlehjem. Den lukta overgår ny svettelukt. 

🚩🚩🚩

Anonymkode: 5505e...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har fått et godt øye til en av pleierne på sykehjemmet 😕

Anonymkode: 18f06...b1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres mistenkelig ut. Hva har han løyet om før? 

Anonymkode: 85a33...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan "styrer man" med en parfyme flere ganger? 

Anonymkode: 6d093...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...