Blåbærtinne Skrevet 25. juni 2021 #1 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg har to Sa bak meg, og en 3åring. Hadde en Sa i november som jeg tok så tungt at jeg fortsatt er sykemeldt…fikk en positiv el-test for 2 uker siden. (Hjemme). Så begynte fikk jeg blodig utflod for noen dager siden, og redd for hvor dette bærer igjen…tok derfor en urinprøve og blodprøve hos legen i går. Urinprøven var da negativ…venter på svar på blodprøven…noen som har erfaring med at urinprøven kan være negativ og blodprøven positiv ? Er det håp? magen er hard men litt «kilete» klarer ikke helt å gi opp… legen skulle ringe i dag..jeg bare skjønner ikke hvordan dette skal gå veien. Først positiv, så negativ…kan det bety noe mer enn det jeg frykter ? fortsatt ingen blødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. juni 2021 #2 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg forsto ikke helt... fikk du positiv g-test på noe tidspunkt her? Du nevner at EL-testen var positiv for to uker siden, men ikke noe om en g-test. Ble litt usikker på hva som gjør at du tror du kan være gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Del Skrevet 25. juni 2021 Men har du vært sykemeldt over et halvt år pga en SA? Anonymkode: ead09...3fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Del Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men har du vært sykemeldt over et halvt år pga en SA? Anonymkode: ead09...3fb Stusset på dette jeg også, det er jo sykelig. Anonymkode: 383a9...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Del Skrevet 26. juni 2021 Dersom urinprøven hos legen var negativ, er det ingen grunn til å tro at blodprøven vil påvise graviditet, dessverre. Er det bare EL-test som var positiv, eller har du faktisk tatt en graviditetstest som var positiv i forkant av blødningen? Anonymkode: 73075...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Del Skrevet 26. juni 2021 Blåbærtinne skrev (På 25.6.2021 den 6.28): Jeg har to Sa bak meg, og en 3åring. Hadde en Sa i november som jeg tok så tungt at jeg fortsatt er sykemeldt…fikk en positiv el-test for 2 uker siden. (Hjemme). Så begynte fikk jeg blodig utflod for noen dager siden, og redd for hvor dette bærer igjen…tok derfor en urinprøve og blodprøve hos legen i går. Urinprøven var da negativ…venter på svar på blodprøven…noen som har erfaring med at urinprøven kan være negativ og blodprøven positiv ? Er det håp? magen er hard men litt «kilete» klarer ikke helt å gi opp… legen skulle ringe i dag..jeg bare skjønner ikke hvordan dette skal gå veien. Først positiv, så negativ…kan det bety noe mer enn det jeg frykter ? fortsatt ingen blødning. Hvilken lege sykmelder noen pga SA i trekvart år?? Hva er diagnosen din? Vær glad du har barn du. Vi er mange som ikke blir gravide overhodet, som opplever SA og MA hver gang etter IVF. Har bare fått sykemelding for dagene blødningene er store... Anonymkode: f8b7b...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. juni 2021 #7 Del Skrevet 26. juni 2021 Nei helt ærlig tror jeg ikke det er håp for graviditet dersom el var for to uker siden og urinprøve er negativ. Dessuten sier du at du spotter ? Mensen er vel på tur da tenker jeg ? Vil råde deg til å se opp og fram, som de andre sier; å være sykemeldt et halvt år pga en sa er ikke vanlig og heller ikke bra, hverken for din egen del eller barnet du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå