Gå til innhold

Jeg spurte en om en påstand om meg. Når han ikke avkrefter denne. Da mener han det vel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville han ikke benektet dersom han ikke var enig? Eller ville han ikke svart om han ikke brydde seg? 
Vil ikke si  noe om hva påstanden gikk i, men var om hva jeg trodde han synes om meg. Fikk ikke svar. 

Anonymkode: b93fe...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjenner han ikke men han kan jo ha blitt usikker på forventningene her. For hvirfir skulle du påstå noe om deg selv hvis det ikke var sant. 

Endret av MapleSirup
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (15 minutter siden):

Jeg kjenner han ikke men han kan jo ha blitt usikker på forventningene her. For hvirfir skulle du påstå noe om deg selv hvis det ikke var sant. 

Det var en påstand jeg mener han har om meg. Dersom den var feil kunne han vel avkreftet dette. Nå tenker jeg at han mener dette. 

Anonymkode: b93fe...425

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spekulerer du i hva han kanskje synes om deg?

Anonymkode: 46fba...50a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske frekt å påstå at han mener noe om deg på den måten. Du tillegger han en mening for å fremprovosere en respons? Da er jeg ikke sikker på om jeg hadde svart heller.

Anonymkode: 9b06f...f4d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er ganske frekt å påstå at han mener noe om deg på den måten. Du tillegger han en mening for å fremprovosere en respons? Da er jeg ikke sikker på om jeg hadde svart heller.

Anonymkode: 9b06f...f4d

Dette gjør dama mi også hele tiden, og det er på grensen til break up grunn

Anonymkode: 0169e...4d4

• Liker 5
Skrevet

Vanskelig å mene noe om uten å vite spørsmål og situasjon, men ikke umulig at han var usikker på hva han burde svare/hva du ønsket, og dermed lot være. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en situasjon, der du driver å fisker etter bekreftelse på egen usikkerhet om kropp, eller lignende. For mannen, så føles det som en felle, der han før eller siden svarer feil, eller alle svar er feil uansett.  Ikke utsett partneren din for sånt. 

Anonymkode: bee3f...d7e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det kan oppfattes som litt frekt å legge påstander i munnen på folk, særlig dersom du bommer. Lite er mer irriterende enn å sitte og måtte forsvare seg selv mot noe man aldri har sagt eller tenkt, men bare noe en annen person påstår at du har sagt eller tenkt. Er det en stygg påstand, så kan det jo også oppfattes som et angrep.

Sånn på generell basis, i stedet for å si "du synes at jeg er ... !", så bør du heller spørre "synes du at jeg er ... ? ". Et spørsmål oppfordrer også mer til svar enn en påstand, som jo kan oppfattes mer som bare et angrep enn et spørsmål.

Så: Vil du ha et svar, still et spørsmål. Slik du forklarer historien nå så er det vanskelig å si om han er enig, eller om han bare ikke gidder besvare et slags angrep.

Anonymkode: 203ed...f9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann virker det for meg som TS har kommet med en type lurespørsmål. En type spørsmål hvor man må tape og man er på tynn is uansett hva man svarer.

Kanskje noe som bekrefter hennes antagelser, noe han sikkert kjenner til og veit det er et minefelt og det fines ingen riktige svarer uansett.

Når han nøler fordi han veit det blir konsekvenser uansett så hopper hun på en konklusjon (som hun sikkert hadde fra før).

Dette kalles drama og fører ikke noe godt med seg.

Anonymkode: f73d1...236

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at han ikke svarte. Han skjønte at du prøvde å manipulere ham, så han trakk seg unna. Du, derimot trakk til KG for å bitche. 

Anonymkode: af28a...244

• Liker 3
Skrevet

Ser for meg at du sa "jeg er så feit!" eller "jeg er så stygg!" eller noe sånt, rett og slett for å fiske etter komplimenter. Det er mange menn (mange mennesker generelt) som ikke gidder å følge opp den type fisking. Så manglende svar betyr ikke at han er enig, bare at han ikke gidder den type samtaler. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om noen legger meninger i munnen på meg så gidder jeg ikke svare. Så tåpelig av deg! 

Anonymkode: e0af4...4bd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...