Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Hvordan serverer man nachos til mange? Hvordan skal dette spises?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Lager i langpanne i flere omganger. Hvordan det spises? Vel, man sørger for å få litt mat oppå gaffelen, og så fører man gaffelen til munnen. Ha åpen munn og putt gaffelen MED mat på inn i munnen. Lukk igjen munnen, og dra ut igjen gaffelen. Neida.. Sett langpanna på bordet, og så forsyner folk seg som de vil. Når det begynner å bli tomt, lager du en omgang til.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #3 Skrevet 13. september 2005 Jeg lager en litt kraftigere versjon med nachos i bunnen, stekt tacokjøttdeig, salsa, tomater, løk, mais, chili og ost på toppen. Putt alt i en langpanne og stek i 10 minutter. En av mine favoritter når jeg skal servere mange og det faller alltid i smak. Men du tenkte kanskje på en mer klassisk versjon?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Jeg lager en litt kraftigere versjon med nachos i bunnen, stekt tacokjøttdeig, salsa, tomater, løk, mais, chili og ost på toppen. Putt alt i en langpanne og stek i 10 minutter. En av mine favoritter når jeg skal servere mange og det faller alltid i smak. Men du tenkte kanskje på en mer klassisk versjon? ← Er det ikke dette som er vanlig nachos da? Jeg tar på nachos etterpå, men ellers er det helt likt som jeg pleier å lage det.
Arkana Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg lager en litt kraftigere versjon med nachos i bunnen, stekt tacokjøttdeig, salsa, tomater, løk, mais, chili og ost på toppen. Putt alt i en langpanne og stek i 10 minutter. En av mine favoritter når jeg skal servere mange og det faller alltid i smak. Men du tenkte kanskje på en mer klassisk versjon? ← Er det ikke dette som er vanlig nachos da? Jeg tar på nachos etterpå, men ellers er det helt likt som jeg pleier å lage det. ← Ja, dette er helt vanlig nachos. Hva skulle være den klassiske versjonen egentlig, hvis dette er den kraftige? Endret 14. september 2005 av Arkana
Gjest Liz2005 Skrevet 16. september 2005 #6 Skrevet 16. september 2005 Jeg steker kjøttdeig i stekepanna heller på et glass med taco salsa.Så legger jeg Nachosene utover et stekebrett. Tar litt kjøttdeigsaus på hver og drysser ost på toppen. Steker i ovnen til osten er smeltet og serverer salat ved siden av. Disse kan derfor spises med hånden uten at alt fyll og greier detter av... Tar av og til en sånn langpannevariant også og da blir jo kniv og gaffel en selvfølge å spise med.
sixx Skrevet 16. september 2005 #7 Skrevet 16. september 2005 Ja, dette er helt vanlig nachos. Hva skulle være den klassiske versjonen egentlig, hvis dette er den kraftige? ← Da vi ba om nachos i Mexico...så fikk vi nachochips...med guacamole og skiver med avocado oppå. Mulig det er det som menes med klassisk...siden det er den maxicanske måten å lage den retten på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå