Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hormonbehandling kan man få når man sliter med å bli gravid? 

Hva får man før ivf? Og får man det samme om man sliter med å bli gravid naturlig? 

vi har prøvd i flere år men har drøyer med ivf.. men lurer litt på om det er mulig å prøve noe mer?

Jeg går på letrozol👌 

Har blitt gravid to ganger tidligere og begge gangene på antibiotikakur for noe annet.. syns det er litt rart, kan jo være tilfeldig å men

Anonymkode: ba8ee...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har prøvd i flere år, så er det nok IVF som er løsningen.

Eneste jeg vet som ofte brukes sammen med letrozol er ovitrelle. Jeg brukte denne komboen i noen måneder (selv om mine egg slapp av seg selv). Legen mente boosten fra ovitrelle kan hjelpe på en befruktning.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva får man før ivf? Og får man det samme om man sliter med å bli gravid naturlig? 

vi har prøvd i flere år men har drøyer med ivf.. men lurer litt på om det er mulig å prøve noe mer?

Jeg går på letrozol👌 

Har blitt gravid to ganger tidligere og begge gangene på antibiotikakur for noe annet.. syns det er litt rart, kan jo være tilfeldig å men

Jeg får estrofem og utrogestan i forbindelse med ivf. Skal starte på det estrofem i juli. Jeg må innrømme at jeg er veldig redd for å bruke hormontabeletter pga at jeg leser at det kan gi kreft. Men får håpe at jeg ikke utsetter meg for en stor risiko for det. Får håpe den er ganske så liten. Har begynt å bli litt nølende til behandlingen. Tror estrofem og utrogestan kun brukes til ivf og ikke i selve prøvingen. Estrofem brukes også til mye annet, foreks folk som vil gjennomgå kjønnsskifte, og jeg mener at jeg har hørt at det brukes til folk som trenger det i overgangsalderen eller noe sånnt....altså til annet enn ivf. 

Jeg gikk i to måneder på pergo, men etter to måneder fikk jeg nok. Jeg ble for redd for bivirkningene. Og hadde det i tankene hele tiden. Pergo skal mulig modne flere egg som skal gjøre det lettere å bli gravid. 

Anonymkode: 6064d...253

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 2.07):

Jeg går på letrozol👌 

Hei, ville bare høre, hvordan går det med dere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...