Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et nytt forhold. Han er en så god person, og jeg er blir veldig glad i ham. Men når vi er ute og går, kjenner jeg dessverre at jeg tidvis blir direkte flau. Han subber avgårde, subber så mye at han snubler rett som det er. Og så er han så lutrugget og keitete i holdningen, skuldrene frem, krom nakke og kulemage. Buksen litt halvveis ned på rumpen .... Rett og slett utrolig usexy!! Men, det er ikke alltid det er så ille. Noen ganger fremstår det rett og slett som om han har litt bedre selvtillit, gjerne når han har pyntet seg litt. 

Kan jeg si noe for å minne ham på å rette seg opp? Evt. hva? Det er så forstyrrende for meg at jeg rett og slett mister tenningen fullstendig, og jeg føler meg så grusom når jeg tar meg i å være redd for å treffe på kjentfolk når jeg går sammen med ham. 

Anonymkode: c9268...ed0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan du aldeles ikke.

Du kan bli en bedre person selv slik at du slipper å bli sammen med menn du skammer deg over.

Hadde en kjæreste som deg en gang, slet i flere år i etterkant med alt jeg hadde fått høre om hvor ekkel jeg var og hvordan jeg burde ha vært. 

Du blir sammen med en du forakter - get a grip! 

Anonymkode: 5734e...49a

• Liker 9
Skrevet

Jo, det kan du.

Spørsmålet er hvordan. Og svaret er at han må trene, type fysisk krevende vekttrening. Knebøy, markløft og øvelser for kjernemuskulatur. Benk, press over hodet og roing/nedtrekk-kombinasjon også, for den del, men det er en del av standard-pakken for alle menn. Tips ham på en litt vennlig måte at det er veldig sexy med menn som er litt trente. For det er det jo, let's cut the crap...

Det der er ganske enkelt ikke OK for en mann. Han må rett og slett få skikk på seg selv.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Jo, det kan du.

Spørsmålet er hvordan. Og svaret er at han må trene, type fysisk krevende vekttrening. Knebøy, markløft og øvelser for kjernemuskulatur. Benk, press over hodet og roing/nedtrekk-kombinasjon også, for den del, men det er en del av standard-pakken for alle menn. Tips ham på en litt vennlig måte at det er veldig sexy med menn som er litt trente. For det er det jo, let's cut the crap...

Det der er ganske enkelt ikke OK for en mann. Han må rett og slett få skikk på seg selv.

Og så blir hun en mamma som lærer han hva han skal gjøre..supersexy!

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og så blir hun en mamma som lærer han hva han skal gjøre..supersexy!

Joda, så har du det perspektivet... men alternativet er jo å dumpe ham.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (20 minutter siden):

Joda, så har du det perspektivet... men alternativet er jo å dumpe ham.

Ja, jeg mener det er det riktige.

Dumpe han, bli en bedre person selv, få sjans på en mer attraktiv kjæreste neste gang, slik at hun ikke er så misfornøyd.

Å oppdra funker aldri. Da blir enten hun lei av å oppdra, eller han finner ut at han har sjans på noe bedre når hun har hevet standarden hans. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg mener det er det riktige.

Dumpe han, bli en bedre person selv, få sjans på en mer attraktiv kjæreste neste gang, slik at hun ikke er så misfornøyd.

Å oppdra funker aldri. Da blir enten hun lei av å oppdra, eller han finner ut at han har sjans på noe bedre når hun har hevet standarden hans. 

Greit nok, men spørsmålet var nå om hun kan be ham ta seg sammen… om hun bør er en annen sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (5 minutter siden):

Greit nok, men spørsmålet var nå om hun kan be ham ta seg sammen… om hun bør er en annen sak.

Jeg mener hun ikke kan. Det er mobbing. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener hun ikke kan. Det er mobbing. 

Mobbing er per definisjon en gjentatt handling. 

Det er f.eks ikke mobbing hvis hun ved en enkelt anledning forteller ham at han er en dvask og ynkelig fornærmelse av et hankjønn som representerer alt som har sviktet ved menn i den vestlige verden, og at hun har møtt en mye kjekkere fyr på KG ved navn ClausSaus som hun kommer til å ligge med en gang i timen frem til Frøken Kroppsform von Spørsmålstegn tar seg sammen, peller seg til helvete inn i gymmen og gror noe som til forveksling kan minne om en enslig liten testikkel hvis du kniper igjen øynene på riktig måte.

Om det er den optimale måten å håndtere situasjonen på er selvsagt en annen sak.

Dette til informasjon.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her bør du trå svært varsomt frem og ihvertfall så tidlig i forholdet. Forsøk heller å gi ham komplimenter for holdningen og gangen når han har pyntet seg og viser mer selvtillit som du sier. For det kan jo være nettopp det dette handler om. At han har dårlig selvtillit og selvbilde. Mange får lutrygget og bøyer seg litt da. Ved å gi ham komplimenter for å vise selvtillit i holdning og bevegelser, vil nok kunne gi ham enda mer selvtillit. Og da er du/dere kanskje på rett vei i hvordan dette kan utvikle seg. Ikke minst på en måte som ikke har såret noen.

Anonymkode: 2523e...64a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (10 minutter siden):

Det er f.eks ikke mobbing hvis hun ved en enkelt anledning forteller ham at han er en dvask og ynkelig fornærmelse av et hankjønn som representerer alt som har sviktet ved menn i den vestlige verden, og at hun har møtt en mye kjekkere fyr på KG ved navn ClausSaus som hun kommer til å ligge med en gang i timen frem til Frøken Kroppsform von Spørsmålstegn tar seg sammen, peller seg til helvete inn i gymmen og gror noe som til forveksling kan minne om en enslig liten testikkel hvis du kniper igjen øynene på riktig måte.

Om det er den optimale måten å håndtere situasjonen på er selvsagt en annen sak.

Dette til informasjon.

Spør heller deg selv hvorfor noen blir sammen med en de tenker dette om. Tror du hvilken som helst dame ville blitt det?

Lykke til med pulings en gang i timen!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her bør du trå svært varsomt frem og ihvertfall så tidlig i forholdet. Forsøk heller å gi ham komplimenter for holdningen og gangen når han har pyntet seg og viser mer selvtillit som du sier. For det kan jo være nettopp det dette handler om. At han har dårlig selvtillit og selvbilde. Mange får lutrygget og bøyer seg litt da. Ved å gi ham komplimenter for å vise selvtillit i holdning og bevegelser, vil nok kunne gi ham enda mer selvtillit. Og da er du/dere kanskje på rett vei i hvordan dette kan utvikle seg. Ikke minst på en måte som ikke har såret noen.

Anonymkode: 2523e...64a

👍🏻

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et nytt forhold. Han er en så god person, og jeg er blir veldig glad i ham. Men når vi er ute og går, kjenner jeg dessverre at jeg tidvis blir direkte flau. Han subber avgårde, subber så mye at han snubler rett som det er. Og så er han så lutrugget og keitete i holdningen, skuldrene frem, krom nakke og kulemage. Buksen litt halvveis ned på rumpen .... Rett og slett utrolig usexy!! Men, det er ikke alltid det er så ille. Noen ganger fremstår det rett og slett som om han har litt bedre selvtillit, gjerne når han har pyntet seg litt. 

Kan jeg si noe for å minne ham på å rette seg opp? Evt. hva? Det er så forstyrrende for meg at jeg rett og slett mister tenningen fullstendig, og jeg føler meg så grusom når jeg tar meg i å være redd for å treffe på kjentfolk når jeg går sammen med ham. 

Anonymkode: c9268...ed0

Ja, men vær forsiktig når du sier det. Du kan jo ikke si det du sa, da det kan  føles sårende; men du kan spørre ham; 'jeg legger merke til at du av og til virker som om du har vondt i ryggen din eller noe, har du vært hos legen og fått sjekket den...?' Litt sånn 'dum' og velmenende..... Kanskje det er det som skal til...

Eller en bedre  den gangen han ikke subber; 'er du bedre igjen i ryggen nå?'

Endret av Lawyam
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig holdning. Hadde en mann bedt meg rette meg opp hadde jeg bedt han dra en viss plass. Folk med dårlig holdning er som oftest klar over at de har det, vi trenger ingen som skal be oss om å rette oss opp.

Anonymkode: 1b929...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg så godt ts! Det med dårlig holdning er så utrolig stygt! Har selv en samboer som er verdens beste mann, men med verdens dårligste holdning. Nei, jeg har ingen planer om å dumpe ham på grunn av det🙄 Som flere her har nevnt så har jeg kun valgt å rose ham for det når han har god holdning og så fikk jeg plutselig en åpning (etter 2 år) for et par mnd siden da han klaget over vondt i nakken. Jeg foreslo forsiktig at det kunne være fordi han gikk med så krum nakke og det var han forsåvidt enig i så han skulle prøve å rette seg mer ut, men slik er jo enklere sagt enn gjort og jeg ønsker ikke å gå rundt og pirke på det heller. Jeg vurderer å kjøpe en sånn "rett-ut-nakken"-bøyle til ham (han snakket om å skaffe seg en slik da vi snakket om det sist, men han er litt tafatt). Noen som har prøvd en sånn bøyle-greie før?

Anonymkode: 0118a...51b

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har dårlig holdning. Hadde en mann bedt meg rette meg opp hadde jeg bedt han dra en viss plass. Folk med dårlig holdning er som oftest klar over at de har det, vi trenger ingen som skal be oss om å rette oss opp.

Anonymkode: 1b929...2c3

Mens jeg forstod hvor mye flottere jeg så ut da jeg rettet opp holdningen min, en på treninga sa til meg at jeg burde jobbe litt med holdningen min. 

Jeg rettet meg opp, og så meg i speilet. Og der ble jeg, ser jo tydelig på bilder feks hvor mye finere det er med fin holdning. Ikke minst sitter klærne bedre, er man overvektig, bærer man kiloene bedre, selvtilliten øker og man ser generelt strammere og sterkere ut. 

Hvorfor i alle dager skal man gå rundt med dårlig holdning hvis man er klar over det, er jo så mye bedre for skuldre, nakke, fysikk og psyke hvis man retter seg opp litt. 

Hadde aldri orket å være sammen med en mann som TS beskriver. Han kan være feit, ha liten penis, lat osv, men holdningen, den skal ikke være dårlig. 

Gjest Albbas
Skrevet

Les denne TS, før du ber stakkaren komme seg på trening. Det er ikke sikkert det er noe poeng i det... 

https://prehabtrening.no/artikler/er-darlig-kroppsholdning-et-problem-eller-er-det-uproblematisk/

Leste en annen god artikkel om dette for noen dager siden, finner den ikke igjen, men budskapet var det samme (og dette var fra en erfaren styrketrener) - å bruke masse tid og energi på en bedre holdning har ikke nødvendigvis særlig effekt, og skaper bare støy for den det gjelder. 

Har man problemer knyttet til holdningen er det jo en annen sak, men kun estetisk blir det vanskelig. 

Mannen min har også en dårlig holdning og subber en del. Han har ingen problemer med det, og har virkelig ingen interesse av å trene masse kjedelige øvelser (i hans øyne) for å tilfredsstille mitt blikk. Blir som om han skulle be meg trene rumpa mer. Hadde blitt månelyst. 😂 

Selv har jeg en litt stygg gange, gremmes hver gang jeg ser bilder av meg mens jeg går. Men livet er for kort til å bry seg om bagateller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

jeg tidvis blir direkte flau

Rett og slett utrolig usexy!!

er så forstyrrende for meg at jeg rett og slett mister tenningen fullstendig

tar meg i å være redd for å treffe på kjentfolk når jeg går sammen med ham

Godt valg av mann. Gratulerer.

Anonymkode: 6ac9b...03c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, ClausSaus said:

Er det hva du forteller din datter når en ny gutt i klassen drar henne i håret og kaller henne en feit hore - at det ikke er mobbing, for det er første gang han gjør det?

Anonymkode: 25a04...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herrrrregud 

Anonymkode: 90f14...27a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...