AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Er usikker på akkurat hvilken kategori dette går under, men jeg prøver her fordi det handler om ting til hus og hage. Jeg har ikke bil. Akkurat nå er jeg i en situasjon hvor jeg skal bytte ut en del møbler, noe skal på dynga, noe kjøpes brukt og noe kjøpes nytt uten mulighet for hjemkjøring. Vil anta at det er flere her som ikke har bil som har råd til hvordan løse dette. Er det innafor å spørre venner/kjæreste om å være litt sjåfør, og hvor mye skal en betale for det? (kjæresten har allerede hatt en runde med kjøring for meg, og skal også stoppe på en butikk for å få tak i noen småting når vi likevel er i nærheten). Om man kjøper brukt - hvor mye bør man tilby om selger kan kjøre det hjem til meg? Forutsatt at det er maks 15-20 minutters kjøring da. Eller finnes det et sted man kan legge det ut som et oppdrag noen kan gjøre for meg...? Hvordan løser dere andre slike situasjoner? Anonymkode: 2b991...74d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Har du lappen? Jeg har pleid å leie bil i de tilfellene jeg trenger å flytte ting. Det er lurt å leie en bil en helg, også gjøre unna all flytting, innkjøp og hente bruktting den helga. Ellers er det helt innafor å spørre venner om kjørehjelp, og en kjæreste er det ihvertfall en selvfølge at man hjelper! Du kan jo tilby å dekke bompenger og bensin Anonymkode: 75736...bc1
enkefru Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 I lokale kjøpsgrupper på fb er det ofte folk som tilbyr slikt for en liten sum, eller du kan avertere selv der
trøndermann38 Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 Snakker med kjente som jeg vet har stor bil ordner seg alltid for en billig penge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå