Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis du fant ut at kjæresten hadde vært utro for 8 år siden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag fant jeg ut at kjæresten min som jeg har vært sammen med i 14 år, var utro for 8 år siden.

Dette var en periode da jeg jobbet i en annen landsdel i et halvt års tid, og vi så hverandre ganske lite.

Siden vi akkurat har kjøpt nytt hus og vi holder på å pakke, skulle jeg rydde i en kasse med noen gamle telefoner/ minnekort, og tilfeldigvis så ladet jeg en telefon for å se om det var liv i den, og se hva som eventuelt lå lagret som bilder.

Da jeg gikk inn på arkivet så jeg et par bilder av en dame som på den tiden var kollega med min kjæreste.

Bildene var ganske avslørende og viste at hun satt i en seng med brystene fremme.

To andre bilder var en selfie av min kjæreste og denne damen avkledd, og det tredje bildet var av rumpen hennes.

Jeg fikk helt sjokk, fikk hjertebank og ble kvalm.

Jeg vet at denne kollegaen har giftet seg, sluttet i firmaet og flyttet til en annen kant av landet, og det skjedde for 6-7 år siden tror jeg.

Jeg og kjæresten min har det veldig bra og vi har ikke hatt noen store kriser i forholdet vårt, så jeg vet ikke helt om jeg skal trekke frem dette nå og lage et jordskjelv som kanskje oppløser familien, eller om jeg skal gi blaffen og tenke at dette var et sidesprang og så tenke fremover.

Jeg har ikke noen grunn til å tro at det har vært flere damer, da vi låner hverandres telefoner, leser ofte hverandres meldinger, jeg har passord til hans e-postkonto og er ganske åpne med hverandre om det meste.

Anonymkode: eb30a...3c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han har vært utro og sluppet unna med det èn gang, så er det nok høyst sannsynlig at han har vært utro flere ganger. 

Jeg hadde så klart dumpa han, men jeg hadde ikke vært sammen med en mann i 8 år i utgangspunktet. Jeg har uansett vansker med å tro på denne historien, men den er ikke overraskende. 

• Liker 20
Skrevet

Oj så vanskelig da ts ville snakket med han om dette ihvertfall stor klem ❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I dag fant jeg ut at kjæresten min som jeg har vært sammen med i 14 år, var utro for 8 år siden.

Dette var en periode da jeg jobbet i en annen landsdel i et halvt års tid, og vi så hverandre ganske lite.

Siden vi akkurat har kjøpt nytt hus og vi holder på å pakke, skulle jeg rydde i en kasse med noen gamle telefoner/ minnekort, og tilfeldigvis så ladet jeg en telefon for å se om det var liv i den, og se hva som eventuelt lå lagret som bilder.

Da jeg gikk inn på arkivet så jeg et par bilder av en dame som på den tiden var kollega med min kjæreste.

Bildene var ganske avslørende og viste at hun satt i en seng med brystene fremme.

To andre bilder var en selfie av min kjæreste og denne damen avkledd, og det tredje bildet var av rumpen hennes.

Jeg fikk helt sjokk, fikk hjertebank og ble kvalm.

Jeg vet at denne kollegaen har giftet seg, sluttet i firmaet og flyttet til en annen kant av landet, og det skjedde for 6-7 år siden tror jeg.

Jeg og kjæresten min har det veldig bra og vi har ikke hatt noen store kriser i forholdet vårt, så jeg vet ikke helt om jeg skal trekke frem dette nå og lage et jordskjelv som kanskje oppløser familien, eller om jeg skal gi blaffen og tenke at dette var et sidesprang og så tenke fremover.

Jeg har ikke noen grunn til å tro at det har vært flere damer, da vi låner hverandres telefoner, leser ofte hverandres meldinger, jeg har passord til hans e-postkonto og er ganske åpne med hverandre om det meste.

Men enda så var han utro en periode med en kollega.. 

Så utrolig teit og lagre sånne ting må mobilen da man er utro 🤦‍♀️

Jeg hadde tatt det opp. Ganske høylytt også. 

Anonymkode: 55048...586

• Liker 13
Gjest theTitanic
Skrevet

Ville jo lurt på hvor lenge det hadde pågått. En natt? Tre år? .. 

Dette måtte snakkes om. Dumpe eller ikke dumpe kommer ann på en hel rekke ting. 

Skrevet

Jeg kunne først tenkt på å la det gå, for å slippe av kaoset det fører med.. men hadde nok klikka i vinkel to sekunder etterpå. Så jævlig gjort.

• Liker 9
Skrevet

Hun hadde fått nøyaktig 15 minutter på å få sakene sine ut før hjelpen kom. Hjelpen ville ikke vært skånsom med hennes ting for å si det sånn.

• Liker 11
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men enda så var han utro en periode med en kollega.. 

Så utrolig teit og lagre sånne ting må mobilen da man er utro 🤦‍♀️

Jeg hadde tatt det opp. Ganske høylytt også. 

Anonymkode: 55048...586

Du vet du straffer han mye hardere ved å IKKE være høylytt? Velvalgte treffende rolige ord virker best. 

Skriking er bare støyende blablabla, som mottaker tenker det ikke er verd å høre etter før du har roet deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må ta det opp, for din egen del. Hvis ikke kommer det til å ligge som en mørk sky over forholdet. Du klarer ikke glemme dette. Blås i de som sier «jeg hadde gått fra ham, bla bla..» De har ofte ikke vært i lignende situasjon selv. Folk elsker å dømme andre - i hvert fall her inne på kvinneguiden!!

Snakk med ham og si alt du føler og tenker på. Så ser du an reaksjonen og tar det derifra. Det han har gjort er fryktelig dumt og bedritent gjort, men det er ikke umulig å tilgi.

«En gang utro, alltid utro» er et utrykk med lite sannhet.😉

Lykke til!

Anonymkode: 0924a...119

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å la det gå og fortsette som normalt (ville nok blitt surere og tverrere og småaggressiv tror jeg), så jeg måtte nok ha tatt det opp for å ha fått det ut av systemet. Dumpet på grunn av det? Det tror jeg faktisk ikke. Ikke når jeg følte at forholdet ellers var bra og om jeg ikke var redd for at det skulle skje igjen. 

Anonymkode: 6d5b7...829

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde eksplodert og krevd en forklaring. Om det så var 8mnd, 8 år eller 80 år siden 

Anonymkode: d580a...53d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok aldri klart å komt over noe sånt. Spesielt siden han tilsynelatende har fortsatt som ingenting 8 år etterpå.. 

Anonymkode: 7f08e...824

• Liker 13
Skrevet

Jeg hadde  ikke klart å tilgi.ham.

• Liker 7
Skrevet

HOHOHO!!!! Etter å ha sett bildene så vil du bare.. la det gå?

At han gikk bak din rygg gud vet hvor mange ganger?? At han gikk bak din rygg fordi han måtte dyppe kuken sin i noen?? At han gikk bak din rygg og horet seg med en annen kvinne?? 

Om det hadde skjedd for 1 dag, 1 uke, 1 år, 10 år eller 100 år siden så hadde jeg tatt det opp OG SPARKET HAN UT! 14 år SAMMEN og han var utro?! Eller på det tidspunktet 6+- sammen og han var utro?! 

Vær glad for at du fant ut av det NÅ! :) 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker. Hvis dere har det bra nå, så hadde jeg tatt det opp og fortalt hva jeg hadde følt og gått videre. 

Jeg elsker mannen min og om han havner til køys med en annen er det i orden for meg så lenge det kun er sex. Er det følelser i bildet, så er det noe annet. 

Anonymkode: d0ca2...acf

• Liker 5
Skrevet

Han var ikke bare utro i den forstand at han hadde sex med en annen. Han hadde et kjærlighetsforhold 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er litt usikker. Hvis dere har det bra nå, så hadde jeg tatt det opp og fortalt hva jeg hadde følt og gått videre. 

Jeg elsker mannen min og om han havner til køys med en annen er det i orden for meg så lenge det kun er sex. Er det følelser i bildet, så er det noe annet. 

Leste bare overskriften og ikke HI da jeg skrev dette. 

Ser nå at han hadde et kjærlighetsforhold bak ryggen din. Det hadde jeg ikke godtatt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke ekkelt at mannen din har hatt sex med en annen kvinne?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle ha gjort.

Men, jeg tror ikke man behøver å vite det heller. 

For - basert på hva slags avtale dere har om utroskap - han har jo tatt valget for dere. 

Anonymkode: 6dc8f...756

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle ha gjort.

Men, jeg tror ikke man behøver å vite det heller. 

For - basert på hva slags avtale dere har om utroskap - han har jo tatt valget for dere. 

Anonymkode: 6dc8f...756

Hva mener du?

Ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...