Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med : PS jeg elsker deg.. syns den er kjempebra hittil :)

Skrevet

"Familien Lament" av George Hagen var veldig koselig - og ganske morsom.

Skrevet

Jeg holder på med den nyeste av Unni Lindell, "Orkestergraven". Elsker bøkene hennes!

Skrevet
Venninnen av Denise Rudberg. Seriøs og morsom om Stockholms overklasse.

Den kom i posten i dag. Gleder meg til å lese den :)

Skrevet
The Edge er ingen 'bok', men en nettside jeg mer enn gjerne promoterer og berømmer så mye jeg kan. Personlig ser jeg på denne som Verdens Beste nettside, og dersom den skulle bli lagt ned, vet jeg ikke hva jeg vil gjøre. Jeg simpelthen elsker Edge og det er det store muligheter for at du også vil kunne gjøre, dersom du bare gir den en sjangs :)
Skrevet

Jeg er totalt avhengig av å lese, og jeg holder forøvrig på med fire serier.... :sjenert: "Hanna","storgårdsfolk","havets datter" og har akkurat gitt meg i kast med "hulebjørnens klan"....er utrolig fengende og spennende alle sammen!

Skrevet
Jeg er totalt avhengig av å lese, og jeg holder forøvrig på med fire serier.... :sjenert: "Hanna","storgårdsfolk","havets datter" og har akkurat gitt meg i kast med "hulebjørnens klan"....er utrolig fengende og spennende alle sammen!

Jeg leser også Hannah, spennende. Leser også Kystfolket. :)

Skrevet
Anbefaler "Om forlatelse" av Ian McEwan.

Den handler om barndom, kjærlighet, krig - og om skam og muligheten for tilgivelse.

Jeg leste den på togen da jeg pendlet t/r jobb. Hadde ikke lyst til å gå av toget for jeg var fanget av historien. Jeg til og med gråt på toget.  :cry:

Har akkurat kjøpt den nyeste boka hans, men den har jeg ikke fått lest ennå.

Dette er også min sist leste bok. Veldig bra :)

Skrevet

Har lest Vigdis Hjorts "Fordeler og ulmeper ved å være til". Merkelig, litt morsom og fin.

Skrevet
The Edge er ingen 'bok', men en nettside jeg mer enn gjerne promoterer og berømmer så mye jeg kan. Personlig ser jeg på denne som Verdens Beste nettside, og dersom den skulle bli lagt ned, vet jeg ikke hva jeg vil gjøre. Jeg simpelthen elsker Edge og det er det store muligheter for at du også vil kunne gjøre, dersom du bare gir den en sjangs :)

Helt enig!

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg anbefaler "Mannen som elsket Yngve" og "Kompani Orheim" på det varmeste. Begge skrevet av Tore Renberg. De hører sammen, i nevnte rekkefølge, men kan også leses hver for seg.

Skrevet
Jeg anbefaler "Mannen som elsket Yngve" og "Kompani Orheim" på det varmeste. Begge skrevet av Tore Renberg. De hører sammen, i nevnte rekkefølge, men kan også leses hver for seg.

Hey - det var akkurat det jeg skulle skrive her jo :fy_fy::ler:

Fantastiske bøker, rett og slett! Av typen hvor man blir trist når det er få sider igjen..

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler Ringenes Herre-bøkene på det varmeste.

Har sikkert lest dem 5-6 ganger de siste årene, men blir aldri lei. I forrige uke begynte jeg på nytt med Fellowship of the Ring". :)

Skrevet
Jeg holder på med den nyeste av Unni Lindell, "Orkestergraven".  Elsker bøkene hennes!

Lest den sist uke. Spenningen drukner i alle metaforene. Noen ganger er det enkle best.

Kan imidlertid anbefale Ulvenatten av Tom Egeland.

Fru Nitha

Skrevet
Snart kommer jo oppfølgeren av "Dopler" også, eller har den kanskje kommet? Gleder meg hvertfall som et barn til å lese den 

Cecilia: Nå er Volvo Lastvagnar i butikkene, men det visste du kanskje... :)

Ellers vil jeg anbefale "Buzz Aldrin - hvor ble det av deg i alt mylderet?" av Johan Harstad og omtrent alt av Haruki Murakami :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...