QueenCeCe Skrevet 24. juni 2021 #1 Del Skrevet 24. juni 2021 Hei! Vannet i leiligheten min er skrudd av pga noe graving borti her, og jeg har da et lite problem med mat. Så jeg lurer på om det går an å koke pasta I melk??😅🙈 (Skal lage mac'n cheese) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 24. juni 2021 #2 Del Skrevet 24. juni 2021 Ja, varm melk med makaroni, sukker og kanel er barndommens kosemat😀 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 24. juni 2021 #3 Del Skrevet 24. juni 2021 (endret) Det går helt fint, bare finn en gryte med slippbelegg og litt svak varme på plata. Rør litt i gryta når det koker. Blir godt det. Endret 24. juni 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Del Skrevet 24. juni 2021 Åh, nå kom jeg på at mamma pleide å lage makaronisuppe til kveldsmat innimellom da jeg var barn 😍 Malaroni kokt myk i melk, med litt sukker. Kjempegodt! Bare ikke bruk for sterk varme! Anonymkode: 2fcc7...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå