AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Jeg ønsker meg så en ekte venn, jeg har venner, venner jeg er glad i og som betyr mye for meg, ikke så mange men har 2-3 stk som jeg kaller nære venner. Men det jeg virkelig ønsker meg er en som er litt mer lik meg, Jeg elsker å sykkle på øde grusveier, jeg kan plutselig bestemme meg for å ta en lengre biltur, jeg driver med geocaching og jeg følger med på Formel-1 men orker ikke se fotball, har klare meninger politisk og i samfunsdebatten, når jeg tenker over det har jeg vel klare meninger om det meste vel.... selv om jeg ikke vet noe om emnet.... Jeg har alltid hjulpet de som trenger hjelp og blitt brent gang på gang så det har jeg sluttet med, men kunne så gjærne hjulpet en venn, en nær venn. Jeg kan sitte å høre musikk å synge så høyt og falsk jeg bare klarer og liker å finne ny musikk, og ikke minst dele musikk som rører meg. Og vi behøver ikke fly ned dørene til hverandre, du er alltid velkommen på kaffe å noe å bite i, men det går og helt greit att vi ikke ses på ei stønn. Men jeg kan og bli sur og tværr, grinete idiot som nekter å innse at jeg har feil eller at du har rett, som har så tullete prinsipper at jeg blir kvalm av meg selv noen ganger , jeg kan klage litt for mye på ting mann egentlig ikke burde klage på og bli sur for ting mann ikke burde bli sur for. Men blir fort blid igjen da 🙂 Anonymkode: ea6ad...08e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker meg så en ekte venn, jeg har venner, venner jeg er glad i og som betyr mye for meg, ikke så mange men har 2-3 stk som jeg kaller nære venner. Men det jeg virkelig ønsker meg er en som er litt mer lik meg, Jeg elsker å sykkle på øde grusveier, jeg kan plutselig bestemme meg for å ta en lengre biltur, jeg driver med geocaching og jeg følger med på Formel-1 men orker ikke se fotball, har klare meninger politisk og i samfunsdebatten, når jeg tenker over det har jeg vel klare meninger om det meste vel.... selv om jeg ikke vet noe om emnet.... Jeg har alltid hjulpet de som trenger hjelp og blitt brent gang på gang så det har jeg sluttet med, men kunne så gjærne hjulpet en venn, en nær venn. Jeg kan sitte å høre musikk å synge så høyt og falsk jeg bare klarer og liker å finne ny musikk, og ikke minst dele musikk som rører meg. Og vi behøver ikke fly ned dørene til hverandre, du er alltid velkommen på kaffe å noe å bite i, men det går og helt greit att vi ikke ses på ei stønn. Men jeg kan og bli sur og tværr, grinete idiot som nekter å innse at jeg har feil eller at du har rett, som har så tullete prinsipper at jeg blir kvalm av meg selv noen ganger , jeg kan klage litt for mye på ting mann egentlig ikke burde klage på og bli sur for ting mann ikke burde bli sur for. Men blir fort blid igjen da 🙂 Anonymkode: ea6ad...08e Red alert ! ! Høres slitsomt ut Anonymkode: 84313...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå