Gjest Jaconandersen Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 (endret) Jeg forstår ikke hvorfor folk fortsetter å stemme på dagens politiske elite. Som ødelegger totalt fremtiden til etterkommerne deres. Multikultur fungerer ikke i noe land, med vold, hat og det som verre er. Galningen ønsker likevel mer og mer heterogenitet innad i befolkningen. Politikerne bruker enorme summer på et såkalt grønt skifte, som det er langt fra sikkert vil ha noe som helst betydning. Særlig når Kina og Asia generelt vil fortsette å bruke fossilt brensel. Som igjen vil ta arbeidsplasser og redusere vår økonomi. Eliten vår er rett ut gal eller så hater de oss. Det viktigste å kjempe for, for disse folkene, er retten til å promotere homoseksualitet for barn. Innprente i stakkars barn at de er onde og rasistiske. At gutter skal hate sitt kjønn og at nordmenn er djevelen selv. Jeg må rett ut si, at de folka der ikke skulle fått lov til å styre en en fjøs en gang. Jeg hadde ikke en gang ønsket dyr så vondt, som å bli styrt av de der. Så har vi de forbannede rike her i landet, som ikke kjøper mediekanalene og angriper politikerne skikkelig. Men det har de vel ikke baller nok til. Om jeg var rik ville jeg kjøpt opp de store, sparket journalistene og ansatt normale folk. Så skulle de fått kjenne et rævkjør av andre dimensjoner. Et hjertesukk på torsdagskveld. Endret 24. juni 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Just now, Jaconandersen said: Det viktigste å kjempe for, for disse folkene, er retten til å promotere homoseksualitet for barn. Innprente i stakkars barn at de er onde og rasistiske. At gutter skal hate sitt kjønn og at nordmenn er djevelen selv. Er du religiøs? Anonymkode: dddad...eed 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Nei, si det. Folk lever i en illusjon om at ting blir bedre ved neste valg (år etter år) så får man samme driten igjen og igjen. Ingen forandring. Alle politikere er samme suppa og lover og lyger. Til slutt har vi endt opp der vi er nå - og nei det blir ikke bedre ved å "stemme noe annet neste valg". Alt er fake. Men igjen, folk lever i den trygge demokrati illusjonsbobla si og sover dagene gjennom Anonymkode: 37b51...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 At de ikke stemmer som du vil er vel fordi majoriteten av befolkningen forstår at meningene du viser her ikke er særlig faktabaserte. Anonymkode: 97337...cfd 3
Gjest Jaconandersen Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At de ikke stemmer som du vil er vel fordi majoriteten av befolkningen forstår at meningene du viser her ikke er særlig faktabaserte. Anonymkode: 97337...cfd De er blitt fortalt tull av staten i skolen, noe som gjør at de stemmer underlig. Særlig når en tar med påvirkningen til de merkelige journalistene.
Gjest Jaconandersen Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er du religiøs? Anonymkode: dddad...eed Niks
von Dünkel Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 23 hours ago, Jaconandersen said: Så har vi de forbannede rike her i landet, som ikke kjøper mediekanalene og angriper politikerne skikkelig. Men det har de vel ikke baller nok til. Om jeg var rik ville jeg kjøpt opp de store, sparket journalistene og ansatt normale folk. Så skulle de fått kjenne et rævkjør av andre dimensjoner. Kanskje de rike tjener på politikken som føres.
stan Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 Hvordan mener du det bør styres? Du er kritisk, men hvordan bør det gjøres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå