AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Hva tenker dere? Og med ons eller ff tenker man mest på seg selv? Anonymkode: 288e6...08e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva tenker dere? Og med ons eller ff tenker man mest på seg selv? Anonymkode: 288e6...08e Hører gjerne hva dere tenker her? Anonymkode: 288e6...08e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Bare å spørre om noe sånt blir for dumt. Hvem har i så fall bestemt en slik regel? Hvor kommer den fra? Anonymkode: 49df5...149 2
Nicathv Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Det er begges oppgave å tilfredsstille den andre, samt å kommunisere hva man trenger for å bli tilfredsstilt. Da var fasiten gitt og tråden kan forlates. 22
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Det kan virke som om mange damer tror vi menn er fornøyde om vi bare får penetrert. Om hun ikke har noen innlevelse så gjør ikke det noe. Om hun også gaper over pikken så er vi i himmelen. Motsatt skal vi gi henne de største utavkroppenorgasmeopplevelse som gir gjenklang i generasjoner. Hun skal føle seg som den fantastisk prinsessa øverst i hirarkiet. Ja hun skal bare ligge der helst urørlig og nyte det fantastiske vidunder som skjer. Så ja mannens oppgave er å tilfredsstille både henne og seg selv.
Almando Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Det kan virke som om mange damer tror vi menn er fornøyde om vi bare får penetrert. Om hun ikke har noen innlevelse så gjør ikke det noe. Om hun også gaper over pikken så er vi i himmelen. Motsatt skal vi gi henne de største utavkroppenorgasmeopplevelse som gir gjenklang i generasjoner. Hun skal føle seg som den fantastisk prinsessa øverst i hirarkiet. Ja hun skal bare ligge der helst urørlig og nyte det fantastiske vidunder som skjer. Så ja mannens oppgave er å tilfredsstille både henne og seg selv. Det er ingen mann som kan slå "ut-av-kroppen-orgasmen" som vibratorer og Womanizer gir uansett, så der kan dere bare kaste inn håndkleet med en gang. 10
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Det kan virke som om mange damer tror vi menn er fornøyde om vi bare får penetrert. Om hun ikke har noen innlevelse så gjør ikke det noe. Om hun også gaper over pikken så er vi i himmelen. Motsatt skal vi gi henne de største utavkroppenorgasmeopplevelse som gir gjenklang i generasjoner. Hun skal føle seg som den fantastisk prinsessa øverst i hirarkiet. Ja hun skal bare ligge der helst urørlig og nyte det fantastiske vidunder som skjer. Så ja mannens oppgave er å tilfredsstille både henne og seg selv. Du mener tydeligvis at det bør være sånn at damen tilfredstiller mannen. Og han ikke tilbake? Er det mulig? Anonymkode: 288e6...08e 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 Almando skrev (1 minutt siden): Det er ingen mann som kan slå "ut-av-kroppen-orgasmen" som vibratorer og Womanizer gir uansett, så der kan dere bare kaste inn håndkleet med en gang. Da skjønner jeg heller ikke vitsen med at du henger med menn. Eller har du sluttet?
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener tydeligvis at det bør være sånn at damen tilfredstiller mannen. Og han ikke tilbake? Er det mulig? Anonymkode: 288e6...08e Har jeg skrevet at jeg som mann ikke gir tilbake?
Almando Skrevet 24. juni 2021 #10 Skrevet 24. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Da skjønner jeg heller ikke vitsen med at du henger med menn. Eller har du sluttet? Det sluttet jeg med for lenge siden. 4
Katten.2.0 Skrevet 24. juni 2021 #11 Skrevet 24. juni 2021 Det er alltid begges ansvar å tilfredsstille både hverandre og seg selv. Da blir det god sex utav det! 8
Hippogriff Skrevet 24. juni 2021 #12 Skrevet 24. juni 2021 Selvfølgelig er det kvinnens ansvar å tilfredsstille mannen under sex. For meg er dette hele poenget med å ha sex med en partner i stedet for kun med seg selv: Gleden av å tilfredsstille, og bli tilfredsstilt av, hverandre. Det samme ansvaret syns jeg mannen har andre veien. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Bare å spørre om noe sånt blir for dumt. Hvem har i så fall bestemt en slik regel? Hvor kommer den fra? Anonymkode: 49df5...149 Hva er dumt med det? Jeg lever i alle fall etter denne regelen. Almando skrev (23 minutter siden): Det er ingen mann som kan slå "ut-av-kroppen-orgasmen" som vibratorer og Womanizer gir uansett, så der kan dere bare kaste inn håndkleet med en gang. For noe tull. Intet, absolutt intet, kan slå en varm mannekropp ❤️ 1
Almando Skrevet 24. juni 2021 #13 Skrevet 24. juni 2021 Hippogriff skrev (Akkurat nå): For noe tull. Intet, absolutt intet, kan slå en varm mannekropp ❤️ Eh, jo. Har du prøvd Womanizer Premium? 2
Hippogriff Skrevet 24. juni 2021 #14 Skrevet 24. juni 2021 Almando skrev (1 minutt siden): Eh, jo. Har du prøvd Womanizer Premium? Har prøvd flere hjelpemidler, inkludert Womanizer. Effektive nok. Likefullt: Aldri opplevd noe som slår en varm mannekropp. Hvis du har motsatt erfaring, kan jeg anbefale Mannekropp Premium 4
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #15 Skrevet 24. juni 2021 Hippogriff skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig er det kvinnens ansvar å tilfredsstille mannen under sex. For meg er dette hele poenget med å ha sex med en partner i stedet for kun med seg selv: Gleden av å tilfredsstille, og bli tilfredsstilt av, hverandre. Det samme ansvaret syns jeg mannen har andre veien. Hva er dumt med det? Jeg lever i alle fall etter denne regelen. For noe tull. Intet, absolutt intet, kan slå en varm mannekropp ❤️ Jøss det må være kø utenfor til deg. Ikke mange slike damer å oppdrive her på berget.
Almando Skrevet 24. juni 2021 #16 Skrevet 24. juni 2021 Hippogriff skrev (5 minutter siden): Har prøvd flere hjelpemidler, inkludert Womanizer. Effektive nok. Likefullt: Aldri opplevd noe som slår en varm mannekropp. Hvis du har motsatt erfaring, kan jeg anbefale Mannekropp Premium Æsj, nei ellers takk. 1
Almando Skrevet 24. juni 2021 #17 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vet ikke om jeg tør å ta sjansen. Har det bedre uten noen som får meg til å føle meg sånn. Anonymkode: 288e6...08e Kjenner til følelsen. Du velger selv om du vil ta sjansen, men du må nok ta ansvar for nytelse og orgasme selv. Finnes mange gode sexleketøy på markedet. Jeg skal legge mannehateren litt til side og innrømme at det finnes menn som tenner på å gi dama nytelse. Kanskje du finner en slik mann om du velger å ta sjansen. Men husk at det er viktig å kommunisere behovene sine. Han vet ikke hva du liker før du sier det eller gir positiv respons når han gjør det du liker. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #18 Skrevet 24. juni 2021 2 minutter siden, Almando said: Æsj, nei ellers takk. Er du incel Anonymkode: 34fe6...448
Almando Skrevet 24. juni 2021 #19 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du incel Anonymkode: 34fe6...448 Nei, jeg er kvinne. 1
Festlig Skrevet 24. juni 2021 #20 Skrevet 24. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (16 minutter siden): Start med deg selv og det du har å tilby. Kansje neste mann er mere interessert. Kansje derfor menn bare farer rundt nettopp fordi damer er helt ræva i senga. Hadde dere bare lagt litt jobb i det, bare litt så hadde mange flere opplevd å finne seg kjæreste istedet for å bare fungere som en madrass og tømmestasjon. Herregud og grauten for en shitty erfaring du har gjort deg ! Hvor henter du de damene hen ? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå