Gå til innhold

Noe jeg har aldri opplevd før - verden stod stille - jeg helt satt ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå opplevde jeg noe jeg har opplevd før.

Jeg er farten i indre Telemark, og hadde handlet mat på butikken. Var på tur til å åpne døra og var på vei inn i bilen. Da skjedde det noe helt spesielt. Nabobilen som akkurat parkert ved siden av kom det ut to damer på alder som. Den ene bare stoppet helt og begynte se meg.Og det var ikke helt fritt for det samme skjedd med meg også. Vi ble bare stående og se på hverandre uten å si ett eneste ord…og det føles som det varte en evighet.Venninna hennes som var med forstod kanskje at dette var tydligvis kjærlighet ved første blikk.

Heller ikke hun sa eller gjorde noe.

Men etter en liten eller føles av lang stund var alt brutt og jeg var på tur inn i bilen og de på vei inn i butikken…det endte med smil fra oss begge..

Så tenker jeg etter på hva var det som skjedde? Hva var det jeg skulle ha gjort? Hadde de bare sagt hei eller gjort noe for å bryte muren. Jeg var satt ut, noe som jeg tror hun var også..

Tips  til hva en skal gjøre neste en opplever noe sånt. Jeg tror det kommer ikke til å oppleve dette igjen, men en kan jo håpe.

Hva ville du gjort? Hva tenker du rundt dette?  Har du opplevd noe av det samme.

Jeg håper at jeg kan få seriøse svar her inne fra dere her inne..

Hilsen
Som dere forstår så er jeg singel mann på 34 år og håper på at det dukker opp et nytt under i fremtiden 😃

Ps!Hadde jeg hatt en av kameratene i nærheten så hadde han brutt tausheten…

Anonymkode: 5a2d6...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er så vanskelig! Har opplevd dette selv og, og desverre ikke sett fyren igjen etterpå. Tror man bare må finne en måte å bryte isen på. 

Nesten litt enklere før, kunne jo bare gitt en lapp med telefonnummer på, nå er det kanskje litt rart. 

Anonymkode: d70e9...57b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå i samme butikk oftere😉

Jeg hadde samme opplevelse med min mann😍😍😍

Anonymkode: 5e07f...60b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri dratt uten å ha snakket med kvinnen...nå kommer du til å tenke på henne dag og natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevd selv, er intenst det der. Gå oftere på den butikken 😀

Anonymkode: c6d0a...4fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heng utenfor den butikken. Investering i kjærligheten. Lån en hund av noen og gå rundt med bikkjen, folk flest bruker bikkje som unnskyldning for å ‘henge’ et sted mye lenger enn det som er normalt. 

Anonymkode: afe60...697

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva du brukde gjort? Sagt hei? Spurt om de var derfra, kanskje funnet på et spørsmål om det er noe du burde passet på å se der mens du er i området eller noe?

Når du først fikk jernteppe så kunne du jo ventet til de kom ut igjen også, og prøvd å starte en samtale da. Sannsynligvis går hun og ergrer seg over det samme nå. om hun er singel da, det er jo ikke sikkert.

Anonymkode: 2fd6f...ae6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svogeren min hadde en tilsvarende opplevelse, heldigvis felles bekjente. Nå varte det ikke da, kjærlighet ved første blikk løser dessverre ikke ulikheter og hverdagsproblemer😉 Men det høres fantastisk og intenst ut😊

Anonymkode: e4ef6...797

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd det samme en gang jeg spaserte inn i en butikk, med den ansatte som hilste på meg. Vi merket utvilsomt begge to på det samme, for vi ble begge to helt målløse en stund før vi smilte STORT og nesten ble fnisete. Jeg var på jobbtur i et annet land og skulle dra dagen etter - han spurte meg om jeg kom tilbake senere på dagen, og jeg sa kanskje, men jeg var i et forhold og bestemte meg for å forlate kjøpesenteret med det samme. Jeg stolte ikke på at jeg ikke ville ha tatt nummeret hans hvis vi snakket videre, og selv såpass føltes for illojalt for meg. Tenker stadig på ham, særlig etter at jeg fant ut at eksen min var utro.

Anonymkode: ca1d0...47e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må prøve å finne henne igjen, ellers får du (og vi) aldri vite om hun følte det samme eller om hennes innlegg ville sett sånn ut: I dag var det en raring som ble stående og stirre på meg ved butikken, venninna mi ble helt paff, men så dro han. 😄

Anonymkode: ed832...720

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd dette to ganger, begge gangene endte det i en sterk forelskelse, gjensidige følelser. Jeg var heldig å møte dem igjen men klarte ikke gjøre noe med det første gang. Godt mulig du også møter henne igjen:)

Anonymkode: 7f7e1...647

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sånne øyeblikk som gjør livet verdt å leve. Si hei neste gang. Hva har du å tape? 

Jeg bomma litt en gang da. Sto på togstasjonen med venninner og en sykt fin mann sto i gangen der. Jeg måtte se på han flere ganger og til slutt sa jeg "sorry men du var sykt kjekk!". Så reiser det seg en dame og gir meg et drepende blikk før hun sleper med seg typen sin ut. 

Jaja jeg kunne ikke vite at han hadde dame 🤷‍♀️

Anonymkode: 8bcce...ac3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sånne øyeblikk som gjør livet verdt å leve. Si hei neste gang. Hva har du å tape? 

Jeg bomma litt en gang da. Sto på togstasjonen med venninner og en sykt fin mann sto i gangen der. Jeg måtte se på han flere ganger og til slutt sa jeg "sorry men du var sykt kjekk!". Så reiser det seg en dame og gir meg et drepende blikk før hun sleper med seg typen sin ut. 

🙈

Anonymkode: c6d0a...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd det samme, ble helt satt ut, bare sto der og klarte ikke si noe. Sto bare og smilte og så han i øynene mens resten av verden forsvant. Dessverre i en situasjon hvor jeg ikke kunne si noe akkurat der og da. Det er ett år siden nå, sliter fortsatt med å glemme han helt, selv om jeg har truffet en annen bra fyr som får det til å lette litt, men for en følelse. Håper du treffer henne igjen og klarer å si noe ❤️

Anonymkode: 2b978...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor damer blir så sure for det, det er jo kun et kompliment, man trekker seg jo tilbake om han er opptatt, skal ikke stjele han liksom😅 

Hilsen dame. 

Anonymkode: 8d0bb...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...