Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på i dag. 😏

Anonymkode: 4b2c6...ce4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: e4df5...020

Gjest theTitanic
Skrevet

Det er så feil som det kan få blitt å bruke ordet snoke. Å lese offentlig informasjon på nett er ikke å snoke. Kanskje noen bare kjedet seg når de satt på do? Kanskje noen liker å se på bilder? Kanskje noen vil se hva slags folk som bor i samme bygd? Det er tusen årsaker til at noen leser helt lovlig offentlig informasjon om deg på nett. Informasjon DU har VALGT å legge på et offentlig nettsted. Det er ikke ditt private album eller dagbok hjemme i stuen. Å lese albumet eller dagboken din mens man er på besøk hjemme hos deg DET er å snoke. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

KG-profilene er vel ikke hemmelige. Nå som jeg leste dette innlegget, klikket jeg inn på profilen som svarte før meg. Der fikk jeg altså mulighet til å se hvilke tråder hun deltar i, og for såvidt klarer jeg å danne meg et bilde av en hyggelig person.  Er vel ikke noe galt i det?

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Som oftest trykker jeg feil og havner inn på en profil, en sjelden gang er jeg nyskjerrig på hvilke andre innlegg en bruker har skrevet å gå inn å sjekker. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

99 av 100 ganger trykker jeg feil. Er belastet med pølsefingre.

Anonymkode: c5a08...bb4

• Liker 10
Skrevet (endret)

De svært, svært få gangene jeg er innom en profil er det for å få bekreftet at de faktisk er så til de grader noldus som de framstår.

Endret av Katten.2.0
  • Liker 6
Skrevet

Lurer også på dette, har over 11 000 profilvisninger. 😆  Jeg ser aldri på andres profiler men hender jeg trykker feil og plutselig er inne på noens profil.  Helt uinteressant.

Skrevet

Jeg ser på noens info (bare fordi jeg har lyst til det) et par ganger i året kanskje. Snoker ikke.  

AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (20 minutter siden):

Lurer også på dette, har over 11 000 profilvisninger. 😆  Jeg ser aldri på andres profiler men hender jeg trykker feil og plutselig er inne på noens profil.  Helt uinteressant.

Visste ikke at man kunne se det, en gang 😂 

Anonymkode: 2391d...6f2

Skrevet

Nå pilte jeg inn og snoket på min egen, bare for å teste om jeg fulgte med eller ikke. Det gjorde jeg. 
Snokerinnen av Notre Dame. :jolie: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bommer noen ganger når jeg vil inn og lese en tråd og kommer til ts sin profil i stedet.

Anonymkode: 63da6...ed2

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Om jeg kommer inn på en annen profil, er det for at jeg har bommet. Er ikke interessert i andre sin profil. 

Skrevet (endret)

Er enkelte brukere jeg følger med på og om jeg ikke har sett dem på forumet på en stund så sjekker jeg profilen deres for å se når de sist var aktive.  :cowboy:

Endret av SVK
Gjest theTitanic
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (9 timer siden):

KG-profilene er vel ikke hemmelige. Nå som jeg leste dette innlegget, klikket jeg inn på profilen som svarte før meg. Der fikk jeg altså mulighet til å se hvilke tråder hun deltar i, og for såvidt klarer jeg å danne meg et bilde av en hyggelig person.  Er vel ikke noe galt i det?

Hm. Interessant. Så du trekker konklusjon etter hvilke tråder vedkommende deltar i, og hvilket forum det er fra. 

Om jeg har 5 min ledig så tar jeg bare en tråd fra newsfeeden. Det kan være alt mulig. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
theTitanic skrev (3 minutter siden):

Hm. Interessant. Så du trekker konklusjon etter hvilke tråder vedkommende deltar i, og hvilket forum det er fra. 

Om jeg har 5 min ledig så tar jeg bare en tråd fra newsfeeden. Det kan være alt mulig. 

Nei da, ikke noe alvorlig, trekker ikke konklusjoner. Får kun et lite svakt inntrykk. Vanskelig å forklare. Og det er ingen vonde hensikter bak.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (9 timer siden):

De svært, svært få gangene jeg er innom en profil er det for å få bekreftet at de faktisk er så til de grader noldus som de framstår.

Å. Jeg leser bare om de har bra innlegg. 

Nolduser er det nok av. 

Anonymkode: 4225d...398

AnonymBruker
Skrevet

Kommer bare borti. Har aldri vært interessert i andres profiler.

Anonymkode: fb45b...12a

Skrevet

Innimellom trykker jeg feil og kommer inn på en eller annens profil, oftest er det Anonym Bruker sin profil, og den er uhyre  spennende ja 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...