AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Hva gjør jeg nå? Føler meg så dum, men kan ikke hjelpe for det heller. Vi har skrevet frem og tilbake et par dager på tinder, han spurte om vi kunne fortsette kontakt på snap , noe jeg sa ja til. Han sender ivrig bilder av seg selv ( bare ansiktet altså) men utseende appellerte ikke til meg overhodet, og jeg ønsker ikke å treffe han 🙈🙈 han maser og maser om bilde tilbake, om når vi kan møtes osv. Hater å såre folk, for det blir jo litt obvious at jeg ikke tiltrekkes han om jeg feiger ut nå etter å ha sett han 😅 Anonymkode: 1703f...f0c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Hva skal du gjøre da.. Gifte deg med ham og få barn?😆 Anonymkode: 01c5b...1ad 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Jeg syntes, av høflighets skyld, at du kan sende et bilde av deg også, men du må ikke 🙈 Men du kan jo sende en selfie og skrive på samme bilde at du dessverre har ombestemt deg og ikke ønsker noe videre Anonymkode: b7ab6...dba
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Huff, jeg hater å ta selfier, og det er så dumt at det forventes nesten 🙈 vel, jeg får bare si at jeg dessverre ikke ønsker å treffe han, er vel best å bare være ærlig . Anonymkode: 1703f...f0c
lokmeister2016 Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Bare vær Erlig eller si du har møtt en annen de og funker 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Si at du har møtt en annen Anonymkode: e465b...53b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Er jo en del av gamet dette. På nett-dating må man tåle å bli avvist. Man trenger kanskje ikke å si "du var styggere enn jeg trodde", men noe annet. Du skylder han egentlig ikke en avhandling om hvorfor ikke. Bare å skrive du har ombestemt deg og ønske han lykke til videre. Anonymkode: 8c55b...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 Jeg møtte en som var kjekk på profilen og virkelig ikke kjekk på snap. I virkeligheten så han ut som profilen og ikke snap, så husker jeg var glad jeg ga det en sjanse selv om jeg mistet lysten etter snap Anonymkode: 66ca7...182 1
Hotwife Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 Hva synes du ellers om mannen da? Sånn bortsett fra utseende.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Skrevet 24. juni 2021 Si du har møtt en annen via venner. Så slipper han også det at du liksom har skrevet med flere. Å om du seinere finner tonen med en som viser seg å være kamerat av han så slipper du at han sier du har mange baller i luften. Anonymkode: eea25...f3e 1
Almando Skrevet 24. juni 2021 #11 Skrevet 24. juni 2021 Du sier så klart at du har møtt noen andre. Å si til han at du ikke lenger er tiltrukket av han fordi han ikke så ut slik som du trodde, kan forfølge han resten av livet. Du kan eventuelt ghoste han (bare slette og ikke prate med han igjen), men det er ikke særlig snilt gjort. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå