Gå til innhold

Hvordan vite om han er den rette når man har laget sine egne regler på hva man vil ha?😂

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste har jo noen regler på at de man møter må se sånn og sånn ut. For min del så må mannen ha litt fyldige lepper, fin utstråling fra øynene, ikke hvit i håret, grei størrelse på utstyret, osv. 

men hva om det krasjer helt? Kan man falle for en mann som ikke oppfyller disse kravene? 
bare lurer egentlig. For møtte en som hadde like små lepper som meg, og følte det var helt merkelig å kysse. Helt merkelig for jeg følte det ikke var noe skikkelig tak vist dere skjønner 😂 Han var faktisk like høy som meg 1,60. Om ikke jeg var 2 cm høyere 😂 men alt annet var jo bra, inkl personligheten og interesser :) 

Har dere noe erfaringer å dele med en ganske fersk mamma som ikke har vært på noe særlig dates gjennom hele livet 😅 er 30 foresten. 

Anonymkode: 75d6b...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan ikke vite hva som er den rette for deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Artig spørsmål & jeg skjønner hvorfor du tenker på dette. Selv har jeg alltid tenkt at jeg vil ha en mann som er høy, lys og blåøyd av utseende. Men mannen min er medium høy med mørkt hår og grønne øyne. Og er den beste mannen for meg!  Når det virkelig gjaldt, så var det magefølelsen og tiltrekningen som avgjorde. 

Anonymkode: 7f6b8...f24

AnonymBruker
Skrevet

Dette forstår jeg ikke helt, skal jeg være ærlig.. de kriteriene du lister opp er ikke noe jeg selv har tenkt på, jeg er såpass kjedelig at min ønskeliste har vært snill mot meg, mot andre og mot dyr, god kjemi, god sex 😅

Det sier jo seg selv at man kanskje er lukket for å treffe andre som kunne ha vært en flott match, dersom man kun leter blant dem med de spesifikke utseendekriteriene man ønsker. Jeg ville ha firet litt der, og heller vært åpen for flere muligheter! 

Anonymkode: 7b405...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...