Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor til vanlig i utlandet ved Middelhavet og med veldig sterk sol og skal hjem igjen i august. 

Jeg skal kjøpe en paraply til å ha på vognen, men det finnes jo så mange forskjellige typer til forskjellige priser. Den må også være solid da det kan blåse en del.

Noen som har gode erfaringer med slike paraplyer? 

Anonymkode: dd9e2...004

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi bor til vanlig i utlandet ved Middelhavet og med veldig sterk sol og skal hjem igjen i august. 

Jeg skal kjøpe en paraply til å ha på vognen, men det finnes jo så mange forskjellige typer til forskjellige priser. Den må også være solid da det kan blåse en del.

Tenker du på en parasoll for solskjerming? 

Hva slags vogn er det til? Er det liten baby i bag eller sportsvogn?

Til sportsbogn syntes jeg stor solskjerm funker best 

Vi har en vognparasoll fra Tinkafu, men har ikke hatt behov for den enda, så kan ikke gi noe særlig tilbakemelding 🙈

Anonymkode: 598f8...7af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker du på en parasoll for solskjerming? 

Hva slags vogn er det til? Er det liten baby i bag eller sportsvogn?

Til sportsbogn syntes jeg stor solskjerm funker best 

Vi har en vognparasoll fra Tinkafu, men har ikke hatt behov for den enda, så kan ikke gi noe særlig tilbakemelding 🙈

Anonymkode: 598f8...7af

Det blir til nyfødt og Emmaljunga vogn og for solskjerming. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.barnashus.no/yngri/birk-uv-50-upf-greymelange?gclid=Cj0KCQjw_dWGBhDAARIsAMcYuJw6y5dzLwhQ2abAOfeqrkDlpbSu2rfMn2aSalNeNKR55LGofP2RUP4aAhufEALw_wcB

Hvorfor ikke kjøpe noe sånt? Jeg har en solskjerm med klype som jeg kan feste både på vogn og bilsete, også som jeg kan flytte på når jeg går slik at sola ikke treffer barnet, men må bruke en klesklype for å feste den ordentlig hvis det blåser.. Kunne ikke finne den noen sted heller.. 

Anonymkode: d751f...878

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.barnashus.no/yngri/birk-uv-50-upf-greymelange?gclid=Cj0KCQjw_dWGBhDAARIsAMcYuJw6y5dzLwhQ2abAOfeqrkDlpbSu2rfMn2aSalNeNKR55LGofP2RUP4aAhufEALw_wcB

Hvorfor ikke kjøpe noe sånt? Jeg har en solskjerm med klype som jeg kan feste både på vogn og bilsete, også som jeg kan flytte på når jeg går slik at sola ikke treffer barnet, men må bruke en klesklype for å feste den ordentlig hvis det blåser.. Kunne ikke finne den noen sted heller.. 

Anonymkode: d751f...878

Tinkafu har også en slik som sitter som et skudd på alle vogner! Anbefales. Mye mer praktisk enn en parasoll. 

Anonymkode: d1986...e1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg ville kjøpt en solskjerm

Anonymkode: dbbaf...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...