Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne jeg elsker å finne på ting med og vi har kjent hverandre siden barneskolen. Av en eller annen rar grunn føler jeg at hun avviser meg, men jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor. Jeg og hun fikk tilbake kontakten for 2 år siden, og siden har jeg vært veldig glad for å få henne tilbake i livet mitt igjen da hun er så søt og snill. Men jeg har lagt merke til at det er bare jeg 90% av gangene som inviterer, ordner og fikser og hun inviterer aldri. Har invitert henne og den nye kjæresten til oss på middag men det kunne hun ikke fordi hun var bortreist. Invitere henne på gåtur for to uker siden men det kunne hun ikke fordi hun var borte. Hun sier hun har lyst å finne på noe men det skjer aldri! Hun svarer nesten aldri på snap om jeg sender, inviterer aldri og behandler meg ikke som en venn egentlig men uttad gir hun uttrykk for dette. Har bare latt det gå og tenkt at det ordner deg men jeg blir faktisk veldig såret og lei meg😢Min mor er lagt inn på sykehjem og har blitt syk, og dette vet hun. Jeg har lite familie og dette vet hun.. Hun har ikke vært støttende til meg i det hele tatt, og det såret meg. Jeg har invitert henne til dåpen men er det lurt når hun avviser meg.

Jeg har barn og det har ikke hun, og jeg vet at dette har vært et ønske for henne lenge. Har begynt å tro at det kan være pga dette, men det tror jeg da ikke. Jeg har god økonomi og det har ikke hun, men jeg kan ikke se for meg at dette er grunnen. Jeg må visst være er grusomt menneske som er skikkelig tilbakestående siden hun ikke ønsker å ta iniativ. 

Sendte henne melding idag og spurte henne om hun ville bli med å finne på noe i helgen.. Hun har sett meldingen men ikke svar. Kan jeg nå en gang for alle spørre henne om hun har noe imot meg siden hun aldri tar kontakt og mest sannsynlig ikke har tid nå heller? Føler hun fortjener å gi meg en forklaring fordi dette sårer meg veldig mye. Er i mammaperm og ønsker å finne på noe med venner, men hun tar aldri så å si kontakt og jeg blir helt fortvilt fordi hun sier hun ønsker å finne på ting osv men det blir aldri noe av. 

Anonymkode: ae4a7...c42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det holder med én tråd.

Anonymkode: 6b941...43e

AnonymBruker
Skrevet

Postet denne tråden her inne, men så så jeg at det var på feil emne så postet den i vennskap og relasjoner😂🙈 

Derfor ble den på to emner..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har barn og det har ikke hun, og jeg vet at dette har vært et ønske for henne lenge. Har begynt å tro at det kan være pga dette, men det tror jeg da ikke. Jeg har god økonomi og det har ikke hun, men jeg kan ikke se for meg at dette er grunnen. Jeg må visst være er grusomt menneske som er skikkelig tilbakestående siden hun ikke ønsker å ta iniativ. 

Dette kan jo være en eller to eller tre grunner. Du har barn, du har god økonomi og du er grusomt tilbakestående. 

Anonymkode: 9cfa3...730

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare ikke er så interessert i et vennskap, kanskje dere er på litt forskjellig sted her i livet. Gudene vet.

Du kan jo ta en kaffe med henne en dag å spør henne på en fin måte om hva det går i.

Når det er sagt så har jeg en venninne som er singel og ufrivillig barnløs. Vi er relativt gode venninner men premissene for forholdet er at vi ikke gnåler så mye om "hjemmelivet". Hun har feks aldri møtt mitt barn, da hun ikke håndterer barn, det blir bare for vondt. Hun holdt på i årevis med prøving og ekteskapet endte med utroskap og mannen fikk et par barn på rappen med hun andre. Nå er på en måte løpet kjørt og vi hadde en prat for mange år siden når jeg var gravid om at hun ville beholde vennskapet men hun orket ikke den "personlige" delen. Og jeg synes det er helt ok, hun takler det ikke og da respekterer jeg det. Vi møtes å trener litt, går en tur og prater om alt som ikke angår barn og slikt. Det går helt fint, men det ikke for alle. Hadde det ikke vært for at hun er den hun er så hadde jeg ikke giddet. Vi hadde veldig lite kontakt de første årene etter at jeg fikk barn så har det nå vært de siste årene vi treffes litt i ny og ne.

Anonymkode: 2564a...445

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun har det litt vanskelig nå? Mye stress i livet sitt, depresjon osv. Kan være mange grunner til at hun ikke vil treffes så mye, og det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette kan jo være en eller to eller tre grunner. Du har barn, du har god økonomi og du er grusomt tilbakestående. 

Anonymkode: 9cfa3...730

Ok😂 

Da er jeg nok en grusomt tilbakestående person med god råd🙈 

AnonymBruker
Skrevet
Candiru skrev (8 minutter siden):

Kanskje hun har det litt vanskelig nå? Mye stress i livet sitt, depresjon osv. Kan være mange grunner til at hun ikke vil treffes så mye, og det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. 

Da har hun hatt det vanskelig i lang tid, men hun treffer andre..

AnonymBruker
Skrevet

Ts her 

Kjennee jeg er veldig lei av denne usunne relasjonen. Jeg gir alt å får ingenting igjen! 
jeg er kanskje ikke bra nok. Men jeg føler jeg er mer en bra nok egentlig❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...