AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Dette er skremmende nok ikke et engangstilfelle, men noe som faktisk flere ganger i året. Det går sånn her: Jeg får spørsmål om enten å treffes første gang eller om å treffes igjen, er da ikke interessert så takker enten bare høflig nei, eller jeg takker for daten og sier det ikke var en match. Da får jeg «hvorfor vil du ikke møte meg/igjen», skriver jeg ikke er interessert. Da får jeg «hvorfor likte du meg ikke?» eller «men jeg liker jo deg, og vil møtes igjen» skriver da det ikke handler om det. Så får jeg et par dager etterpå «møtes i dag da?» og så sinte og av og til truende meldinger om jeg ikke svarer. Dette er så UTROLIG ubehagelig, og kjenner jeg trekker meg mer og mer vekk fra dating. Disse mennene mangler helt klart noe, de mangler respekt for andres grenser og er sinnsykt egoistiske. Flere som sliter med dette? Frister å bare begynne å ghoste folk istedet. Det skal da f*** ikke være nødvendig å måtte krangle om man ikke følte det var en match. Anonymkode: 96f7d...575
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Fikk en sånn melding akkurat nå for ente gang og kjente jeg fikk hodepine av hvor sint jeg har begynt å bli av dette… Anonymkode: 96f7d...575
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Jeg også har det sånn 😣 blir så lei og frustrert at det ødelegger for hele datingen .. Anonymkode: e8b6b...a72
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Jepp, opplever det jeg også 😩 Anonymkode: 5e226...c1d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Huff, dere har min medlidenhet. Er frustrerende 😕 alt handler om at siden DE liker MEG så spiller det ingen rolle at jeg ikke ønsker å møtes igjen, tenk å ha den holdningen 🤮 Anonymkode: 96f7d...575 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Og hvis noen skriver til meg at de ikke er interessert i å møtes igjen, skriver jeg «Ok, var hyggelig å møte deg 😊» så gir jeg aldri lyd fra meg igjen, da hadde jeg følt meg skamløs. Ts Anonymkode: 96f7d...575 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Ja det pleide å være et problem. Jeg og venninner grublet veldig på dette frem til vi kom frem til at det er fordi jeg er veldig vennlig og hyggelig selv om jeg ikke liker noen, mens de var mer lukket og avvisende med en gang de merket at mannen var feil for dem. Så jeg sluttet med å gå inn for å være veldig høflig og hyggelig selv om det absolutt ikke var match, og da slapp jeg stort sett unna dette problemet. Jeg var ikke alltid flink nok, for glemte meg litt, men når jeg var bevisst på å ikke være for hyggelig med menn det åpenbart ble mer med gikk det bra. De tok min høflige hyggelighet som interesse. For veloppdragen. 😆 Anonymkode: 2335d...4ce
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #8 Skrevet 24. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det pleide å være et problem. Jeg og venninner grublet veldig på dette frem til vi kom frem til at det er fordi jeg er veldig vennlig og hyggelig selv om jeg ikke liker noen, mens de var mer lukket og avvisende med en gang de merket at mannen var feil for dem. Så jeg sluttet med å gå inn for å være veldig høflig og hyggelig selv om det absolutt ikke var match, og da slapp jeg stort sett unna dette problemet. Jeg var ikke alltid flink nok, for glemte meg litt, men når jeg var bevisst på å ikke være for hyggelig med menn det åpenbart ble mer med gikk det bra. De tok min høflige hyggelighet som interesse. For veloppdragen. 😆 Anonymkode: 2335d...4ce Godt poeng, har vært for høflig jeg også. Men har jobbet med dette og er mer streng nå. Har noen ganger skrevet rett ut at det føles ut som trakassering, uten at det hjelper. Og skriver man èn gang at man ikke er interessert er man selvsagt ikke interessert, sykt at det ikke er nok 🤯 verste jeg har opplevd er en som skrev at han ikke ville leve lenger om jeg sluttet å snakke med han, og indirekte truet med selvmord. Han hadde jeg møtt 3 ganger og kjente at det ikke var rett for meg. De sier indirekte at våre grenser betyr null, det er så frekt at jeg har ikke ord. Anonymkode: 96f7d...575
wandagirl Skrevet 24. juni 2021 #9 Skrevet 24. juni 2021 N AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja det pleide å være et problem. Jeg og venninner grublet veldig på dette frem til vi kom frem til at det er fordi jeg er veldig vennlig og hyggelig selv om jeg ikke liker noen, mens de var mer lukket og avvisende med en gang de merket at mannen var feil for dem. Så jeg sluttet med å gå inn for å være veldig høflig og hyggelig selv om det absolutt ikke var match, og da slapp jeg stort sett unna dette problemet. Jeg var ikke alltid flink nok, for glemte meg litt, men når jeg var bevisst på å ikke være for hyggelig med menn det åpenbart ble mer med gikk det bra. De tok min høflige hyggelighet som interesse. For veloppdragen. 😆 Anonymkode: 2335d...4ce Det er jo litt leit at det ikke går an å være høflig🤷♀️ Men ja, har opplevd det samme selv. Kan ha en hyggelig date selv om det ikke var kjemien man så etter. Det er en del mennesker som har vondt for avslag😬
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #10 Skrevet 24. juni 2021 13 minutter siden, wandagirl said: N Det er jo litt leit at det ikke går an å være høflig🤷♀️ Men ja, har opplevd det samme selv. Kan ha en hyggelig date selv om det ikke var kjemien man så etter. Det er en del mennesker som har vondt for avslag😬 Ja, det blir til at man angster for å avslå når man vet alt stresset som kan følge Anonymkode: 96f7d...575
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #11 Skrevet 24. juni 2021 Har opplevd det samme.. en var spesielt ille. Han var faktisk 40, men hadde ikke så mye erfaring med damer og hadde aldri vært i et forhold. Jeg var i utgangspunktet ikke veldig interessert, men takket ja til en date, da jeg tenkte at han er jo en typisk "snill gutt", og egentlig det jeg kanskje trenger etter noen turbulente forhold. Vel. Jeg gikk på 3 dates med han. Fant ut at magefølelsen min stemte - han var ikke for meg. Jeg klarte ikke å føle meg tiltrukket og syntes han var litt rar. Når jeg fortalte dette, ble han helt sjokkert og mente at det "umulig kunne stemme at jeg ikke ville møtes igjen". Ifølge han hadde vi nemlig superbra kjemi og han følte seg allerede litt forelsket. Han tok ikke hensyn til at jeg ikke følte det samme i det hele tatt.... Jeg prøvde høflig å forklare at det bare ikke var helt riktig og at jeg følte vi var for ulike, men da fikk jeg beskjed om at han hadde "et vennepar som har vært sammen i mange år og skal gifte seg, og de er kjempeulike, så det at vi er ulike er egentlig bare en bra ting"....... 😟 Til slutt tok jeg en hvit løgn og sa at jeg egentlig var forelsket i en annen, og da kunne han fortelle at det var helt greit, han ville vente på meg - jeg kunne møte han jeg var forelska i, "få det ut av verden" og komme tilbake til han igjen etterpå. Altså....... Jeg måtte bare kutte kontakten, men han fortsette å sende meg meldinger. Ca 1 gang i måneden i nærmere 2 år (!!!) sendte han meg melding og lurte på om vi ikke kunne treffes igjen og at han var sikker på at det kom til å føles riktig for meg. Etter 2 år fikk jeg en melding om at han var lei seg for oppførselen sin og at han ikke burde pressa på så mye. Nå er det 4 år siden han sendte den siste meldingen, men om jeg prøver å ha åpen IG profil og legger ut noe på story, ser han storyen omtrent sekundet den er lagt ut - og vi følger ikke hverandre på IG. Creeepy kar! Så mye for "snill gutt"... Anonymkode: 6ef0a...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå