Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan minimalt om sånne her ting så tenkte og prøve meg her inne. Jeg er veldig blek og har aldri fått noe særlig farge. Er ute etter en fuktighetakrem med litt brunfarge. Tror jeg. Vil ha noe som gjør meg litt brunere (ikke oransje og gjerne litt gradvis brunere og ingen skjolder..). Også er det dette med pris, vil jo gjerne ha billigst, men likevel bra. 

Finnes dette? Glød til Sophie Elise, er det bra? (Er det eneste jeg vet om). 

Anonymkode: 35f04...7ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker cosmica sin gradual tan, tar kanskje 4 dager før du blir brun men da får du ikke skjolder :) Mener du de dråpene du har i din egen krem fra S.E? Har ikke prøvd de men har prøvd andre merker og det er genialt. Blir som med den gradual tan body lotionen, tar noen dager å bygge opp farge, men resultatet er lettere å å fint.

Anonymkode: fa15a...1ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker cosmica sin gradual tan, tar kanskje 4 dager før du blir brun men da får du ikke skjolder :) Mener du de dråpene du har i din egen krem fra S.E? Har ikke prøvd de men har prøvd andre merker og det er genialt. Blir som med den gradual tan body lotionen, tar noen dager å bygge opp farge, men resultatet er lettere å å fint.

Okei takk for svar! 🙂 Hvordan er det å være ute med dette på? Kan man ha solkrem og sånt over? Sikkert dumt spørsmål, men har ikke peiling.. 

Skrevet

Syntes ikke glöd fungerer i det hele tatt, kanskje den varianten som er ekstra sterk er bedre! 

Skrevet

Og hvorfor kalte de den glöd og ikke glød? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Okei takk for svar! 🙂 Hvordan er det å være ute med dette på? Kan man ha solkrem og sånt over? Sikkert dumt spørsmål, men har ikke peiling.. 

Du kan bruke den om kvelden :) Om du bruker de dråpene så kan du ha de i solkremen din om du vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Farger all selvbruningskrem av på klærne? Halsen i hvit t-skjorte f.eks?

Anonymkode: 277f6...b90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Farger all selvbruningskrem av på klærne? Halsen i hvit t-skjorte f.eks?

Anonymkode: 277f6...b90

Hm, nei jeg har ikke opplevd det. Kanskje det er fordi man går med en krem som skal gi deg farge på dagen istedet for å bruke den hjemme eller over natta? Om du bruker gradual tan som i krem eller dråper som mixes i kremen så skjer det en reaksjon i huden din, det ligger ikke på huden som en farget krem. Har åså brukt st tropez water bronzer, den er helt klar, ikke noe farge, men den reagerer i kontakt med huden. Kan farge litt av om man gnir seg godt med et lust håndkle etter en dusj når fargen er et par dager gammel, men dette lar seg vaske av. 

AnonymBruker
Skrevet
Adara skrev (På 24.6.2021 den 20.16):

Og hvorfor kalte de den glöd og ikke glød? 

Sikkert fordi hu håpet å gå internasjonalt og ø ikke finnes i mange alfabet.. 

Anonymkode: da6d8...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...