Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold som jeg er litt redd for at dør ut nå.. 

Trenger noen tips til å piffe ting opp litt.. Jeg er veldig god på kos osv. men ikke på å flørte over feks sms.. har dere noe tips til å spice opp ting litt? 

Jeg trenger å bli flinkere til å overraske litt med litt sånt føler jeg😎 

hva gjør dere i hverdagen? Romantiske ting og litt nasty? 

Anonymkode: 8a56f...670

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analsex er bra helgekos. Intimt og deilignog litt skremmende samtidig. Han får gleden av å høvle over deg samtidig som han må være forsiktig å ikke skade deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender gjerne plutselig et nakenbilde eller en liten video snutt av at jeg leker litt med meg selv mens han er på jobb, eller hvis han er ute med gutta. Hvis vi skal ut sammen med venner, eller på date night, kan jeg finne på å ha et vibrerende egg i meg og gi ham fjernkontrollen etter et par drinker. Eller at jeg tar en video mens jeg steller meg hjemme av at jeg plasserer en buttplug i rumpa og tar på sexy undertøy, så sender jeg ham videoen mens vi sitter ovenfor hverandre under middagen. Jeg har også hvisket i øret på ham hvis vi er på et utested at jeg vil at han skal få meg til å komme, så bestemmer han hvordan. Som regel på toalettet eller i bilen, enten med fingre, tunge eller en quickie. Hjemme har jeg en gang satt meg på en stol foran TVen og gitt ham utfordringen å få meg til å komme uten å fjerne trusa, altså kun leke på utsiden. 

Følger denne tråden for flere tips! 😄

Anonymkode: 5bce7...69c

AnonymBruker
Skrevet

Huff, nå skjønner jeg at jeg må få sexlysten tilbake snart…piffe opp et ikke eksisterende sexliv😅 her har livet slått til og sex er ikke lenger et tema. Ung, gift småbarnsmor…

Anonymkode: 54025...bde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke satt pris på noe nasty nei. Men litt flørtende tone på meldinger hadde vært hyggelig. Noe med en litt småsexy undertone, lett fleipete på en måte. Ingen video med ting puttet inn verken her eller der. Det er bare ekkelt. Sex er ikke ekkelt, men video med sånt er bare bahh.. Tenner overhode ikke på det.

Anonymkode: 68912...18e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff, nå skjønner jeg at jeg må få sexlysten tilbake snart…piffe opp et ikke eksisterende sexliv😅 her har livet slått til og sex er ikke lenger et tema. Ung, gift småbarnsmor…

Anonymkode: 54025...bde

Vi havnet i det problemet når mannens testosteron begynte å synke, og det gikk nokså inn på selvtilliten min da det bare var 1-2 år inn i forholdet. Vi oppdaget at han ikke tenkte på sex med mindre han ble påminnet, eller trigget av noe sexy, så da ble det til at jeg begynte å ta mye mer initiativ. Vi har sex mer sjeldent enn tidligere, men vi har alltid hatt en tendens til å holde på en time eller halvannen, så det er jo heller ikke mulig i travle hverdager. 

Men, det er ingen tvil om at det er en av de tingene man må fokusere på å holde spennende for ikke å havne i det samme gamle! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi havnet i det problemet når mannens testosteron begynte å synke, og det gikk nokså inn på selvtilliten min da det bare var 1-2 år inn i forholdet. Vi oppdaget at han ikke tenkte på sex med mindre han ble påminnet, eller trigget av noe sexy, så da ble det til at jeg begynte å ta mye mer initiativ. Vi har sex mer sjeldent enn tidligere, men vi har alltid hatt en tendens til å holde på en time eller halvannen, så det er jo heller ikke mulig i travle hverdager. 

Men, det er ingen tvil om at det er en av de tingene man må fokusere på å holde spennende for ikke å havne i det samme gamle! 

Min går fort lei damer, elsker å flørte og det gjør jeg også men vi sliter litt med samspillet oss i mellom.. 

sex er rutine.. begge er bdsm’ere så vi har utforsket endel sammen men nå er det bare standar kjedelig sex.. 

Men som sakt.. vi er flinke på kos.. ikke veldig flinke på å være romantiske, eller tease hverandre ellers..

Takker for gode råd og håper på fler svar👌👌

ts

Anonymkode: 8a56f...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...