Gå til innhold

Forstår folk hvor sårende det å oppdage at man er et tøm og røm prosjekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og bryr de seg i det hele tatt? 

Eller går bare videre til neste? 

Anonymkode: a8200...8cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på personen. 

Anonymkode: 56a7f...c2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Holder den andre for narr for å oppnå det de vil. når de har fått sitt går de videre. 

Anonymkode: f27c3...294

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forstår kvinner hvor sårende det er å bli avvist når man er jomfru?

Du har i praksis bestemt at jeg er verdiløs. 

Anonymkode: a737d...619

Skrevet

Dette kan vel gå begge veier. Det er derfor det er lurt å avklare på forhånd hva man skal legge i det. Man må påregne at andre kan ha et ønske om uforpliktende sex, med mindre man får signaler om noe annet. 

• Liker 3
Skrevet

Det er egentlig ikke til å forvente at menn forstår det, siden de anser kvinner som heldige i at vi sjeldent blir avvist seksuelt, og selv tar det som noe veldig positivt og et kompliment at noen vil ha sex med deg, uansett årsak. 

• Liker 4
Skrevet

Av den grunn er det ikke sikkert at det alltid er så lurt å ha sex med tilfeldige mennesker man ikke er i et forhold med. Man vet ikke hvilke intensjoner fremmede har og man kan ikke stole på dem.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så utenom i forhold er det ikke annet å vente mener dere? 

AnonymBruker
Skrevet

En skal vel ikke gifte seg forde om man knuller. Like greit å hoppe på en ny grein når en har børstet bladene av den gamle.

Anonymkode: 43a1b...95d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at du kanskje bør senke forventningene litt. All flørting betyr ikke at man vil noe mer. Jeg lærte fort at flørting og komplimenter ikke betyr at de vil noe mer. 

Anonymkode: fdf9b...71b

• Liker 1
Skrevet

Antagelig ikke. Om en er storfornøyd med en slik relasjon kan det nok være vanskelig å se hvordan den skulle være sårende, og en del tenker nok også at voksne mennesker selv er ansvarlige for å ikke inngå i relasjoner en ikke ønsker. 

• Liker 2
Skrevet
Trolltunge skrev (7 timer siden):

Det er egentlig ikke til å forvente at menn forstår det, siden de anser kvinner som heldige i at vi sjeldent blir avvist seksuelt, og selv tar det som noe veldig positivt og et kompliment at noen vil ha sex med deg, uansett årsak. 

Litt enig: Jeg tar det også som et kompliment når jeg finner ut av at noen har lyst til å ha sex med meg, men kanskje ikke til samme grad som menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du hvor sårende det er å være mann og hverken få seg sex eller forhold? Dere får i alle fall sex.

Anonymkode: ba44d...97b

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Og bryr de seg i det hele tatt? 

Eller går bare videre til neste? 

Hvorfor tillater jenter og kvinner å være et tøm og røm prosjekt? 

Er det mangel på dømmekraft?

Er man en dårlig menneskekjenner?

Er man altfor naiv? 

AnonymBruker
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tillater jenter og kvinner å være et tøm og røm prosjekt? 

Er det mangel på dømmekraft?

Er man en dårlig menneskekjenner?

Er man altfor naiv? 

Jeg tror nok jeg har vært litt av disse tre ja. Hørt og trodd det de jeg har møtt har sagt. 

Skrevet (endret)

Jeg tror kvinner i større grad bør være ansvarlig nok til å enten ta konsekvensene av å være kåt og ha sex med noen utenfor et forpliktet forhold og det å ta konsekvensene av sine egne følelser fremfor å tilstadighet si at menn alltid er så kyniske og at de selv sitter igjen som svarteper og føler seg som et "tøm og røm" opplegg... En har selv vært kåt og hatt frivillig forhåpentligvis kanon digg sex utenfor ekteskapet for å si det på den måten, ei det og ikke minst ei dine egne følelser og seksualitet  istedenfor å skyld på den andre part.. Menn og kvinner kan like uforpliktende sex, tror ikke det nødvendigvis vil si at en ikke bryr seg i det hele tatt men at en ikke ser på sex som noe som fører til alters av den grunn, og det er faktisk helt greit..

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og trodde lenge at eneste måten å få knulle en dame på var ved å være "kjærstete". Jeg tenkte at de ble kåte av å holde hender, øyekontakt osv. Turte aldri å si at jeg egentlig bare tenkte på sex, fordi jeg antok at jenta da ville blitt sur og avvist meg på en kjip måte.

Jeg har selv både litt asperger (ikke så mye at det er helt åpenbart når man møtes irl) og andre ting som gjør at jeg har vansker for empati og jeg er emosjonelt underutviklet. Jeg så lenge på kvinner litt som objekter egentlig. Det var ikke noe bevisst ondsinnet tankegang, det bare var sånn det var. Naturlig egoist. 

Ingen av de jentene jeg gikk på date med var noe fine. Jeg skammet meg for å bli sett med dem. Så det vare bare for å få knulle og for å få erfaring nok til å i fremtiden kunne få tak i en finere dame.

Jeg utviklet på en måte en mekanisk formel for å få sex: Gå på date(flere dater om det var nødvendig), holde hender, se en film, spørre om hun ville ha massasje, kline og så sex.

Jeg vet jo bedre nå, men det tok mye tid og mye smerte. Kanskje det hadde hjulpet om foreldrene mine hadde lært meg eller om jeg hadde venner jeg kunne lært av. Det har heller ikke hjulpet at jeg vokste opp med en far som minner om EXIT-typene bare uten penger og uten vold.

Anonymkode: 19108...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...