Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd å få barn i snart ett års tid.. Jeg ble gravid for et halvt år siden men mistet tidlig.. Men i øyeblikket jeg fortalte han at jeg var gravid  var han super positiv og gledet seg masse.. fant frem ting han hadde etter kidden sin ( fra tidligere forhold) og var så med på alt. 

Vi prøver fortsatt å bli gravide, ingen prevansjon og jeg har begynt på letrozol. 
Akkurat nå fikk han en sms med tilbud fra babyshop, og han sier høyt å tydelig til oss rundt at han har glemt å melde seg ut av den og at han var ferdig med baby. 

Vi har ikke vært alene etter det, så jeg har ikke fått snakket med han men whaaaaat? Hva gjør jeg nå ? 

Anonymkode: 7113d...904

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke vil annonsere til alle rundt dere at dere prøver? Slik at dere slipper masse spørsmål hvis dere ikke får barn i løpet av det neste året? 

Anonymkode: b16b3...b74

• Liker 7
Skrevet

Hva du gjør? Du snakker selvfølgelig med mannen og spør hva han mente!

Rart å skrive innlegg her før du i det hele tatt har snakket med han.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (52 minutter siden):

Hva du gjør? Du snakker selvfølgelig med mannen og spør hva han mente!

Rart å skrive innlegg her før du i det hele tatt har snakket med han.

Det er fordi jeg sitter borte i et selskap og ble ganske overrasket.. beklager det🤣 

har ikke akkurat hatt mulighet til å snakke privat med han enda! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han ikke vil annonsere til alle rundt dere at dere prøver? Slik at dere slipper masse spørsmål hvis dere ikke får barn i løpet av det neste året? 

Anonymkode: b16b3...b74

Nei nei.. men han fikk jo bare en sms, ingen som viste hvem det var fra før han annonserte det heller.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fordi jeg sitter borte i et selskap og ble ganske overrasket.. beklager det🤣 

har ikke akkurat hatt mulighet til å snakke privat med han enda! 

Nei, men så vent til du får pratet med han da.

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare få snakket med han. Hadde blitt sur om det var sånn mannen min hadde fortalt meg at han ikke ville hatt flere barn likevel :P

Anonymkode: b3d44...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...