AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Babyen min ble født på mandag. Hadde avf (mekonium/bek) mandag kveld, tirsdag og natt til onsdag (i går..) hvorav siste bleie begynte å bli litt grønnaktig (som jeg har skjønt er positivt - hvertfall d de sa på barsel..) Hadde ingen avføring i går på dagen, og heller ingenting foreløpig i dag (torsdag kl 15:30..) bør jeg være bekymret. Babyen sover mye, og våkner innimellom med god appetitt. Fikk mme endel innimellom på barsel da jeg hadde lite melk, men nå som produksjonen er veldig bra så satser jeg på kun morsmelk fremover. Anonymkode: 2b3d9...93f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Det tar tid før næringen går gjennom kroppen. Mme kan gi litt tregere mage, så det kan være fordi babyen fikke det på barsel. Skjer det ingenting iløpet av kvelden/natten, morgenen i morgen så kan du høre med føden, så kan de ta en sjekk. Anonymkode: 1c36f...0d0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Gurimalla som folk stresser med alt for tiden Anonymkode: b42e4...dcc 1
Catnip Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gurimalla som folk stresser med alt for tiden Anonymkode: b42e4...dcc For det er rart at en nybakt (førstegangs?) mor med masse barselhormoner lurer på dette? Du var sikkert ikke usikker på noe da du fikk din baby, så deilig for deg 🥰🥰🥰 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Catnip skrev (1 time siden): For det er rart at en nybakt (førstegangs?) mor med masse barselhormoner lurer på dette? Du var sikkert ikke usikker på noe da du fikk din baby, så deilig for deg 🥰🥰🥰 Jeg stolte på at barnet var normalt og gjorde som det skulle, helt til det viste tegn til ubehag ja Anonymkode: b42e4...dcc 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg stolte på at barnet var normalt og gjorde som det skulle, helt til det viste tegn til ubehag ja Anonymkode: b42e4...dcc Det er helt normalt å være bekymret for barna sine og Anonymkode: cf8cf...a54
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 Så lenge barnet har bæsja (da vet vi at det har et fungerende rompehull som henger sammen med tarmen), er det greit. Min første bæsja under fødselen, og så tok det nesten seks dager før det kom noe mer. Andremann hadde derimot mange bæsjebleier hver dag allerede fra starten av. Begge deler er godt innenfor normalen ❤ Anonymkode: 943e2...13c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gurimalla som folk stresser med alt for tiden Anonymkode: b42e4...dcc Gurimalla å lite empati og folkeskikk enkelte har Anonymkode: 79964...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå