Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min ble født på mandag. Hadde avf (mekonium/bek) mandag kveld, tirsdag og natt til onsdag (i går..) hvorav siste bleie begynte å bli litt grønnaktig (som jeg har skjønt er positivt - hvertfall d de sa på barsel..) 

Hadde ingen avføring i går på dagen, og heller ingenting foreløpig i dag (torsdag kl 15:30..) bør jeg være bekymret. Babyen sover mye, og våkner innimellom med god appetitt. Fikk mme endel innimellom på barsel da jeg hadde lite melk, men nå som produksjonen er veldig bra så satser jeg på kun morsmelk fremover.

Anonymkode: 2b3d9...93f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid før næringen går gjennom kroppen. Mme kan gi litt tregere mage, så det kan være fordi babyen fikke det på barsel. Skjer det ingenting iløpet av kvelden/natten, morgenen i morgen så kan du høre med føden, så kan de ta en sjekk.

Anonymkode: 1c36f...0d0

AnonymBruker
Skrevet

Gurimalla som folk stresser med alt for tiden

Anonymkode: b42e4...dcc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For det er rart at en nybakt (førstegangs?) mor med masse barselhormoner lurer på dette? Du var sikkert ikke usikker på noe da du fikk din baby, så deilig for deg 🥰🥰🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Catnip skrev (1 time siden):

For det er rart at en nybakt (førstegangs?) mor med masse barselhormoner lurer på dette? Du var sikkert ikke usikker på noe da du fikk din baby, så deilig for deg 🥰🥰🥰

Jeg stolte på at barnet var normalt og gjorde som det skulle, helt til det viste tegn til ubehag ja

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg stolte på at barnet var normalt og gjorde som det skulle, helt til det viste tegn til ubehag ja

Det er helt normalt å være bekymret for barna sine og :) 

Anonymkode: cf8cf...a54

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge barnet har bæsja (da vet vi at det har et fungerende rompehull som henger sammen med tarmen), er det greit. Min første bæsja under fødselen, og så tok det nesten seks dager før det kom noe mer. Andremann hadde derimot mange bæsjebleier hver dag allerede fra starten av. Begge deler er godt innenfor normalen ❤

Anonymkode: 943e2...13c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gurimalla å lite empati og folkeskikk enkelte har 

Anonymkode: 79964...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...