AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Restaurant, Uteliv | Full krig om ansatte: - Kunstig høye lønninger (nettavisen.no) Serveringsbransjen sliter med å skaffe folk etter lang tids nedstengning. Greit nok. Men hvor er krisen? Man drifter etter de ressursene man har. Har man ikke nok ansatte til å holde åpent til 03, ja så steng kl 00 da. Jeg sliter med å se hvor krisen er. At gjestene må gå hjem tidligere? Er det det som er krisen? Jeg tror folk flest vet at ting ikke lenger er som det var før krisen. Anonymkode: 958ec...dbf
Gjest ti10 Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Hva med alle studentene som sliter med å få sommerjobb? Eller de som har mistet jobben pga. pandemien? Jeg vet at noen har fått ny jobb, men det gjelder langt fra alle. Eller hva med alle ungdommene som sier de ikke får jobb fordi de ikke har erfaring? Jeg skjønner at man ikke kan bruke absolutt alle arbeidsledige til alle typer jobber, men å servere og rydde bord må jo være en ok sommerjobb for mange?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå