Gå til innhold

Hvem er best Messi eller Ronaldo

Hvem er best  

10 stemmer

1. 1. Messi eller Ronaldo

• Messi
      9
    • Ronaldo
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem mener du er best av Messi og Ronaldo?

Anonymkode: 79a38...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til hva? På hodet? 

Anonymkode: 0deaa...9eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Til hva? På hodet? 

Ehhh...til å spille fotball vel 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer du på hvem som er best i 2021 eller hvem som har vært best i løpet av karrieren?

Anonymkode: d6452...655

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehhh...til å spille fotball vel 🙄

Nå eller hva? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer du på hvem som er best i 2021 eller hvem som har vært best i løpet av karrieren?

Hele karrieren.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå eller hva? 

Må du alltid ha ting inn med teskje? 

Jeg mener selvfølgelig gjennom hele karrieren. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Må du alltid ha ting inn med teskje? 

Jeg mener selvfølgelig gjennom hele karrieren. 

Så skriv da det. Hvordan skal man vite det? Løk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele karrieren.

Jeg holder en knapp på Messi. Messis 91 mål i løpet av 1 sesong er tidenes beste sesong for en fotballspiller.  Ronaldo har også etter han sluttet i United vært en ren spiss og holdt seg innenfor motstanderens 16-meter. Messi har vært spiss og playmaker og spilt på hele motstanderens banehalvdel, likevel har Messi flere mål per kamp enn Ronaldo. Eneste grunnen til at Ronaldo har flere mål enn Messi er fordi han er halvannet år eldre og derfor har spilt litt flere kamper enn Messi. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg holder en knapp på Messi. Messis 91 mål i løpet av 1 sesong er tidenes beste sesong for en fotballspiller.  Ronaldo har også etter han sluttet i United vært en ren spiss og holdt seg innenfor motstanderens 16-meter. Messi har vært spiss og playmaker og spilt på hele motstanderens banehalvdel, likevel har Messi flere mål per kamp enn Ronaldo. Eneste grunnen til at Ronaldo har flere mål enn Messi er fordi han er halvannet år eldre og derfor har spilt litt flere kamper enn Messi. 

91 mål i løpet av ett kalenderår. Året var 2012. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Messi! 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så skriv da det. Hvordan skal man vite det? Løk

Herregud, til og med jeg som ikke er litt interessert i fotball engang skjønte jo hva ts mente🤦‍♀️ folk på kg assa, gjør alt for å provosere..🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 2c6c1...699

• Liker 3
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Messi! 

Herregud, til og med jeg som ikke er litt interessert i fotball engang skjønte jo hva ts mente🤦‍♀️ folk på kg assa, gjør alt for å provosere..🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 2c6c1...699

Folk på KG klare aldri skrive hva de mener. Hvem ER best står det i trådens tittel. ER. IKKE VAR ELLER HAR VÆRT. 

Gjest Robin666
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørsmålet er ikke hvem som har scoret mest. Ronald har også 40 straffemål mer, men du vet kanskje ikke hva det er. 

Endret av Robin666
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Robin666 said:

Spørsmålet er ikke hvem som har scoret mest. 

Nei, det er jo det jeg skriver. Messi scoret mest selv om han er playmaker og Ronaldo stort sett kun fisker. Når Messi både er bedre playmaker og målscorer enn Ronaldo, hvordan kan da Ronaldo være best?  

Skrevet

Når det gjelder summen av kvaliteter og stabilitet over tid så holder jeg en knapp på Messi, selv om det er temmelig jevnt.

Fordeler Messi:

• En bedre lagspiller, både i hans spillemessige bidrag og holdningen han utstråler. Messi kommer ofte dypt i banen og henter ballen, for så å drible seg fremover og tilrettelegge for medspillere. Rett og slett mer kreativ og langt mindre egoistisk.
  • Jevnt over bedre på ballbehandling, og vanskeligere å bli klok på for motstanderen. Enorm balanse og nærkontroll, svært god til å ta seg forbi motspillere, også i trange rom.
  • God til å skjule flere av sine svakheter, som at han i all hovedsak bruker venstrefoten. Hans mangel på muskler og størrelse er sjelden noe problem, siden han ofte bare «smetter unna» motspillere.

Fordeler Ronaldo:

• Større rekkevidde og bedre ferdigheter i luftrommet.
  • Generelt bedre fysikk - bedre yteevne og mer muskler.
  • Særdeles gode og komplette avslutteregenskaper, også med venstrefoten. Heftig tilslag og plasseringsevne fra alle mulige hold og vinkler.
  • Kanskje litt bedre til å motstå press og virkelig heve seg i store kamper.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...