Gå til innhold

Sportsklokke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal kjøpe meg sportsklokke, men blir helt overveldet av utvalget. Kanskje det er noen her inne som kan gi en hjelpende hånd? 

Jeg jobber som politi, så klokken må tåle en trykk og passe til uniform. Tenker en svart, litt røff en som likevel passer en kvinne.

Har ikke så mange krav til klokken annet enn at den skal vise tiden, men lurer på hvilke funksjoner du/dere setter mest pris på? 

Budsjettet er opptil 2500,-, men er samtidig interessert i å investere når jeg først kjøper en klokke. 

Takk for forslag! 

Anonymkode: 26ef7...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har polar ignite og liker den veldig godt. Treningsfunksjon, måler søvn, puls, skritt og enkel i bruk

Anonymkode: edc41...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Fitbit charge 4, Polar ignite 2 og Polar vantage M (får gjennom jobben). Jeg bruker sistnevnte mest, mest fordi den er best i forhold til treninga jeg driver med da den er en multisport klokke.  

Så det spørs helt hva du skal bruke klokken til annet enn å se tiden. Om du løper er feks Garmin ofte best. De har nettopp kommet med en ny løpeklokke til en lavere pris enn hva de vanligvis ligger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett på både Polar ignite 2 og Polar vantage M. Har hatt tre polarklokker tidligere, er veldig fornøyd med merket.

Klarer ikke bestemme meg nå. Løper ikke like mye som før, går mer i fjellet/skog og mark. Men trener styrke.

Jeg ønsker en god klokke til det formålet, samtidig som den er god på helseopplysninger generelt, søvn og slikt. Også kan den godt se litt fin ut.

Blir spennende å høre hva du lander på ts.

Anonymkode: e8440...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...