Gjest someone_here Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Lurer på om en scene der kona til Henrik knuller ham mens han sover i episode 2 sesong 2, kan anses som voldtekt.
?mynonA Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Ja. Han har ikke gitt samtykke og er ikke i stand til det når han sover. 7
Isambard Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Helt klart voldtekt. For min del ville jeg ikke tatt det ille opp hvis det var kona. 2
Gjest Chicchi Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Ja, det var voldtekt. Jeg reagerte veldig på at det ikke ble tatt opp senere. Hadde det vært en mann på en kvinne, så hadde alle reagert.
Pikaboo Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Eneste er hvis hun tidligere har gjort slik og han likte det, og de på forhånd hadde «avtale» om at det alltid er greit å gjøre slik, og hun derfor misforstod fordi hun ikke var klar over sidesprangene i Afrika. Men i utgangspunktet er det vel å definere som voldtekt ja. 1
Isambard Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Chicchi skrev (45 minutter siden): Ja, det var voldtekt. Jeg reagerte veldig på at det ikke ble tatt opp senere. Hadde det vært en mann på en kvinne, så hadde alle reagert. Det er mange som slipper unna med veldig drøye ting i den serien. Sånn sett er det ikke påfallende at akkurat dette ikke blir tatt opp spesielt. Hvorfor var Henrik redd for HIV smitte forresten? Fordi han hadde sex med en mulig barneprostituert i Mosambik. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå