AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Del Skrevet 24. juni 2021 Merker at huden blir klarere og friskere når jeg tar et lite bad i sjøen. Dusjer etterpå selvfølgelig. Men finnes det en spray jeg kan bruke i ansiktet? Vet at det finnes saltvannsspray for håret, men jeg vil bruke det i ansiktet. Bor ved sjøen så jeg bader ofte nå. Anonymkode: f5655...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Del Skrevet 24. juni 2021 Saltløsning er jo veldig enkelt å lage selv og helle over på sprayboks. Hadde tidligere en skrubb som inneholdt salt, så mulig det har en peelingeffekt. Anonymkode: e69b1...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Del Skrevet 24. juni 2021 Saltvann tørker ut huden, så ville ikke brukt det.... Anonymkode: 6d466...53d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 24. juni 2021 #4 Del Skrevet 24. juni 2021 Hvorfor betale når du kan få det gratis? Stikk ned til sjøen og ta sjøvannet i en sprayflaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 Kenelz skrev (På 24.6.2021 den 11.47): Hvorfor betale når du kan få det gratis? Stikk ned til sjøen og ta sjøvannet i en sprayflaske. Dette kommer til å stinke etter en dag. Sjøvann er full av organismer og alger som råtner. Sjøvann som blir stående er ikke noe særlig. Det må i så fall brukes samme dag. Kok heller opp og bruk en spiseskje havsalt per liter vann, avkjøl og dra lett over med en klut mens du soler deg - den klare effekten du får er trolig av salt sammen med sol. Det har en litt spesiell effekt på glød og hud. Dusj etter at du er ferdig i sola. Ikke overdriv. Prøv gjerne en sprayflaske, men saltet tetter fort dysen på vanlige sprayflasker. Anonymkode: c851f...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå