AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Jeg bestilte en kjole på nettet fra utlandet som er så fin! Men selvfølgelig ble str feil..Den er stor i størrelsen så den ser slamsete ut på meg. Tenkte å gå innom en skredder. Må jeg da ta på meg kjolen der slik at de får sett hvor mye den må syes inn? Eller hvordan vet de hvor mye den skal syes inn? Anonymkode: 6b3fa...117
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Noen har vel et prøverom der du kan skifte så de ser selv hvor de skal stramme inn. Anonymkode: 2c327...0da
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Jeg som skredder ville sett kjolen på deg for å vite hvor mye så det ble så bra som mulig.... det er også veldig liten sansynelighet for at jeg hadde tatt på meg jobber med å sy en kjole som er kjøpt på nett fra utlandet, mener sansynelig her kjole for dårlig kvalitet og det ville vært for mye jobb... så jeg måtte se kjolen først og hadde det vært aktuelt å sy den måtte jeg se den på deg. Jobbet som skredder i over 10 år Anonymkode: a50e3...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg som skredder ville sett kjolen på deg for å vite hvor mye så det ble så bra som mulig.... det er også veldig liten sansynelighet for at jeg hadde tatt på meg jobber med å sy en kjole som er kjøpt på nett fra utlandet, mener sansynelig her kjole for dårlig kvalitet og det ville vært for mye jobb... så jeg måtte se kjolen først og hadde det vært aktuelt å sy den måtte jeg se den på deg. Jobbet som skredder i over 10 år Anonymkode: a50e3...c1b Merkelig antakelse at kjoler fra utlandet har dårligere kvalitet enn kjoler kjøpt i Norge. Det er ikke slik at alle som kjøper klær fra utlandet bestiller fra billige «polyester-butikker». Anonymkode: a0a17...1bb 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #5 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg som skredder ville sett kjolen på deg for å vite hvor mye så det ble så bra som mulig.... det er også veldig liten sansynelighet for at jeg hadde tatt på meg jobber med å sy en kjole som er kjøpt på nett fra utlandet, mener sansynelig her kjole for dårlig kvalitet og det ville vært for mye jobb... så jeg måtte se kjolen først og hadde det vært aktuelt å sy den måtte jeg se den på deg. Jobbet som skredder i over 10 år Anonymkode: a50e3...c1b Så som skredder så tar man ikke på seg hvilke som helst oppdrag avhengig av kvalitet og hvor klærne er kjøpt da? Anonymkode: 6b3fa...117
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #6 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så som skredder så tar man ikke på seg hvilke som helst oppdrag avhengig av kvalitet og hvor klærne er kjøpt da? Anonymkode: 6b3fa...117 Nei. 90% av de som skrive «kjøpt på nett fra utlandet» betyr typ jjhouse osv dårlig Kina kvalitet. Selvfølgelig er det skikkelige merker og kvalitet så syr jeg det men jeg må se plagget først. jeg er ikke pliktig til å ta på meg alle mulige oppdrag. Jeg skal tjene penger ser jeg at dette kommer jeg til å bruke 5 timer på men får bare 500kr for det så åpenbart går ikke det da rundt økonomisk, da viljer heller henge med barna mine enn å jobbe gratis Anonymkode: a50e3...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå