Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De hadde en greie før.. 

Altså sex på kontoret som jeg har skjønt

Han sletta ho på alt av sosiale medier da han ikke ville vise meg hvordan tone de hadde.. Han sa det hørtes feil ut om jeg leste det

Nå ringer ho og sender meldinger på teams der de er på firma greier og spør om hvordan familielivet er og ellers... 

Ho prøver så hardt og komme inn igjen tror jeg... Ho liker han det vet jeg etter alt ho har skrevet og gjort. 

Anonymkode: 4b7ef...c54

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han sa det hørtes feil ut om jeg leste det

Ja, jeg tror det ville oppleves feil for HAN. Bevis på Flørting 

Anonymkode: f41fa...96b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg tror det ville oppleves feil for HAN. Bevis på Flørting 

Anonymkode: f41fa...96b

Hva skal jeg gjøre? 🙄 Han har ikke vist meg noen tegn på at jeg trenger være usikker.. Men han vil ikke tilbake til kontoret da han har hjemmekontor, virker som at det er en av grunnene til at han ikke vil tilbake.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre? 🙄 Han har ikke vist meg noen tegn på at jeg trenger være usikker.. Men han vil ikke tilbake til kontoret da han har hjemmekontor, virker som at det er en av grunnene til at han ikke vil tilbake.. 

Han har da fullt lov til ha en fortid, akkurat som du har.

Mener han det blir feil at du leser meldinger ETTER dere ble sammen? Rødt flagg i så fall.

Men uansett - nå må han jo selv ta initiativ til å droppe kontakt med henne. 

Anonymkode: ab7d1...37a

• Liker 2
Skrevet

Ingen røde flagg her. Hadde han likt henne på den måten ville de vært sammen i dag. Men han valgte deg💘

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. 

Han hadde mulighet til å få henne, men valgt deg.

Det er ikke hans feil at hun fortsatt er interessert i ham. Det er ikke så mye å få gjort med det.

Anonymkode: e466f...5a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han har da fullt lov til ha en fortid, akkurat som du har.

Mener han det blir feil at du leser meldinger ETTER dere ble sammen? Rødt flagg i så fall.

Men uansett - nå må han jo selv ta initiativ til å droppe kontakt med henne. 

Anonymkode: ab7d1...37a

Ja etter vi ble sammen. Diskuterte angående at han ikke likte noen av de jeg snakka med. Men jeg har vært en guttejente hele livet han har vært en som har vært med mange.. Så da sa jeg det at jeg liker ikke noen få av de han snakker med. Og ho var en av de som ringte han i fylla mens vi holdt på og de snakket sammen i starten av forholdet.. Etter jeg sa det gikk pusten veldig fort du så hjertet slo også sa han at han sletta ho og samtalen.. 

Vet ikke om han har sletta ho da jeg har ikke sjekka telefonen liksom.. 

Men han var nervøs og ga meg ikke telefonen når jeg sa ja få se samtalen deres da siden det var en "uskyldig flørt" 

AnonymBruker
Skrevet
Tuba skrev (43 minutter siden):

Ingen røde flagg her. Hadde han likt henne på den måten ville de vært sammen i dag. Men han valgte deg💘

Ja, er bare usikkerheten min.. Har vært i et forhold der det var mye psykisk vold.. Og han vet dette så jeg sliter med å stole på andre, jeg stoler på han.. Ekke det bare de små tinga som skurrer.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønner ikke problemet. 

Han hadde mulighet til å få henne, men valgt deg.

Det er ikke hans feil at hun fortsatt er interessert i ham. Det er ikke så mye å få gjort med det.

Anonymkode: e466f...5a3

Ja er vel det at han hadde en del folk på den tiden som jeg har skjønt, han ga meg klamydia da vi ble sammen 😅 da kom det frem en del ting 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter jeg sa det gikk pusten veldig fort du så hjertet slo også sa han at han sletta ho og samtalen.. 

Vet ikke om han har sletta ho da jeg har ikke sjekka telefonen liksom.. 

Men han var nervøs og ga meg ikke telefonen når jeg sa ja få se samtalen deres da siden det var en "uskyldig flørt" 

Alle som sjekker partners telefon ender opp som usikre vrak.

Slutt med det.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Alle som sjekker partners telefon ender opp som usikre vrak.

Slutt med det.

Skrev jo at jeg ikke har sjekka telefonen hans.. Nå har han hjemmekontor og jeg er dårlig så er hjemme og holder han med selskap.. Hver gang jeg går bort åpner han samtalen dems og når jeg kommer bort er han rask med å lukke den.

Er det No rarti jeg blir usikker?. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde akkurat samme situasjon. Mannen var utro.

Ring henne og spør direkte hvor de står, og deretter hiv mannen på dør

Anonymkode: f25f1...eb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skrev jo at jeg ikke har sjekka telefonen hans.. Nå har han hjemmekontor og jeg er dårlig så er hjemme og holder han med selskap.. Hver gang jeg går bort åpner han samtalen dems og når jeg kommer bort er han rask med å lukke den.

Og du er USIKKER? Her burde du jo være så sikker som du kan, han er 100% utro og du er en gjøk som ikke kutter han ut øyeblikkelig.

Anonymkode: f25f1...eb8

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Private samtaler er private samtaler. Du må bestemme deg for om du stoler på ham eller ikke. Ikke fokusér på kollegaen, hun er bare en omstendighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...