AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #21 Skrevet 1. juli 2021 Jeg hadde blitt dritsur. Min tidligere svigermor låste seg bare inn hos oss en dag og, og klagde sin store nød over en kjele og to tallerkener/bestikk i oppvaskkummen, og klær på soverommet (jeg drev å sorterte klær for kast/behold). Og svigemor ringte sin sønn for å høre hva som feilte meg (ikke han, da). Skal ikke påstå at det hjalp på forholdet mellom meg og svigemor. Hun hadde vel steilet hadde sønnen hennes og jeg vært sammen i dag, og hun kom innom her. Her har jeg nemlig dratt omtrendt alt ut av skuffer og skap på kjøkkenet for å omrokere hvordan ting skal stå, samt kaste det jeg ikke bruker lengre, som den ubrukelige grisen jeg er. Så kjøkkenbenken ser ikke ut, tallerkener, kopper, fat og kjøkkenmaskiner overalt! Anonymkode: daeb9...85c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #22 Skrevet 1. juli 2021 Har ikke opplevd det selv, men det ville nok vært ugreit om det var private papirer eller klær, spesielt undertøy som det var ryddet i, eller om det var CDer eller magasiner. Jeg synes det er veldig rart når man bor på en del hotell og klær som ligger på en stol er brettet pent når man kommer tilbake. Sokker som ligger perfekt oppå en brettet genser som man bare hadde slengt fra seg før man forlot rommet på morgenen. Ikke alle hoteller dette skjer, heldigvis. Men føles veldig privat å vite at noen har tatt på klærne dine i løpet av dagen. Anonymkode: 0be73...cb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå