AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Vi har møttes et par ganger og gått tur, og det er god stemning. Nå er det to uker siden sist vi møttes. Så selv om vi har tekstet litt fram og tilbake nesten daglig, så føles det fysiske fraværet som at vi nesten starter litt på nytt. Vi har i utgangspunktet avtalt en ny tur. Men så skriver han i siste melding at det går an å gjøre noe innendørs også! Og på den ene siden tenker jeg, Ohoooiii, score! Hvis jeg inviterer han hjem til meg så kan det bli kyssing. Mannen er helt usannsynlig kjekk og jeg kan ikke begripe at dette går veien for meg. Det rasler i eggstokkene. På den andre siden har det seg slik at nå har jeg vært super singel og 100% alene med barn i 6 (!!) år! Jeg har verken kysset eller noe som helst annet på alle disse årene. Så jeg er super redd for å bli såret og vil ikke gjøre meg sårbar før jeg helt skjønner meg på mannen. Og i tillegg føler jeg det er sårbart å vise han mitt hjem. Jeg vet ikke om det er aktuelt for han å være hos han, han skrev bare "innendørs" så virker som han ville legge opp til meg å definere hva "innendørs" er 😶 Hos meg, hos han, kafe, ...? MEN jeg har begrenset med barnevakt, og det er siste gang på lenge nå jeg har barnevakt, pga sommerferien....så skal det bli noe så er det jo nå? Barnet er i den sjangeren som våkner hver andre time på kvelden og hoier, før det sovner igjen. Så å invitere han hjem på kvelder fremover og håpe på den romantiske stemningen kommer neppe til å skje 😁 Anonymkode: 47a32...216
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Så spennende 🙂 Unner deg den gode følelsen etter så mange år. Det ligger vell kanskje i kortene at han tenker dere skal møtes hjemme hos en av dere. Regner også med at det fort vekk blir litt nærkontakt som du skrivr. Tenker du må sette grensen for hva som blir rett for deg. Jeg har vært på to dater hjemme hos han jeg har holdt på med en stumd, og har valgt å ikke ha sex enda. Men tror fort det kan skje på neste date da. Er som deg redd for å bli såret, men tror vi må jobbe litt med oss selv, og kanskje ikke legge for masse i relasjonen og ta ting som det kommer, og ikke se på alt så alvorlig. Tror relasjoner fort kan bli preget av det, og skremme bort gode folk også. Haha, jeg skriver i vi form, men dette er kanskje mest til meg selv. Anonymkode: ef2d1...e2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå