AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Jeg vil gjerne bytte bank fra dnb og det asap. Har hørt mye bra om sbanken så er det fler som har byttet fra dnb til sbanken? Anonymkode: 616fd...e4d
Hr. Aktiv Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil gjerne bytte bank fra dnb og det asap. Har hørt mye bra om sbanken så er det fler som har byttet fra dnb til sbanken? Anonymkode: 616fd...e4d Regner med dette bare er tøys. Men hvis konkurransetilsynet ikke stopper det pågående nå så trenger du ikke bytte og sparer deg masse arbeid. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne bytte bank fra dnb og det asap. Har hørt mye bra om sbanken så er det fler som har byttet fra dnb til sbanken? Anonymkode: 616fd...e4d Leser du ikke aviser? DNB forsøker å kjøpe opp Sbanken. Svar om de får lov eller ikke ventes i løpet av høsten. Anonymkode: c6ed6...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Sbanken blir kjøpt opp av DNB. Så da er du like langt Anonymkode: 3fb35...ab8
Susan Sto Helit Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 Det er vel bare å bytte det. Sbanken er en god bank med bra nettbank-løsning. Bare synd de muligens blir kjøpt opp av DnB til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå