Frustrertmamma1234 Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Hei! Jeg tok abort i mai pga jeg gikk på tabletter som gjorde det farlig å gå gravid.. altså tablett form x2 Følte meg ikke tatt seriøst når det kom til hvor vondt jeg hadde Utskarpning så tablett form igjen, fikk høre det fortsatt var rester der etter det men de var ikke så store.. Jeg fikk også vite jeg hadde en cyste på 3.4 Da jeg fortsatt hadde vondt og de tok det ikke alvorlig Jeg havnet på akutten med sterke smerter og fikk oxynorm rett i blod pluss vann i åra for jeg blødde så fælt og hadde blodprosent på 10.3 Fikk da også vite at cysta hadde vokst til 4.8 og at den kunne sprekke og jeg kom til å få vondt.. Skulle gi beskjed om det ble verre Så hadde jeg blødninger trodde det var resten så jeg satte inn spiral for 1 mnd siden. Fikk utrolig sterke smerter i magen føltes som jeg ble stukket med kniv og er kvalm og kaster opp og blør helt forferdelig det var etter 3 uker med spiral smerten kom for fult.. Fikk fremskyndet oppfølgingen av cysta til i morgen.. Men jeg blør så utrolig mye! Er svimmel igjen hadde 12.6 i blodprosent på legevakta på søndag som var. Og ikke feber men smerten ble bare verre.. Måtte være hjemme fra jobb denne uka fordi jeg blør og har vondt.. Smerten er litt bedre når jeg ligger og ikke gjør noenting.. Har også en sønn på 3 år som jeg har på fulltid, han skal til pappan sin denne helga så får slapper av da.. Men håper jeg blir lagt inn og tatt på alvor nå.. Hva hadde dere gjort?? Er sliten psykisk og fysisk..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Frustrertmamma1234 skrev (7 minutter siden): Hei! Jeg tok abort i mai pga jeg gikk på tabletter som gjorde det farlig å gå gravid.. altså tablett form x2 Følte meg ikke tatt seriøst når det kom til hvor vondt jeg hadde Utskarpning så tablett form igjen, fikk høre det fortsatt var rester der etter det men de var ikke så store.. Jeg fikk også vite jeg hadde en cyste på 3.4 Da jeg fortsatt hadde vondt og de tok det ikke alvorlig Jeg havnet på akutten med sterke smerter og fikk oxynorm rett i blod pluss vann i åra for jeg blødde så fælt og hadde blodprosent på 10.3 Fikk da også vite at cysta hadde vokst til 4.8 og at den kunne sprekke og jeg kom til å få vondt.. Skulle gi beskjed om det ble verre Så hadde jeg blødninger trodde det var resten så jeg satte inn spiral for 1 mnd siden. Fikk utrolig sterke smerter i magen føltes som jeg ble stukket med kniv og er kvalm og kaster opp og blør helt forferdelig det var etter 3 uker med spiral smerten kom for fult.. Fikk fremskyndet oppfølgingen av cysta til i morgen.. Men jeg blør så utrolig mye! Er svimmel igjen hadde 12.6 i blodprosent på legevakta på søndag som var. Og ikke feber men smerten ble bare verre.. Måtte være hjemme fra jobb denne uka fordi jeg blør og har vondt.. Smerten er litt bedre når jeg ligger og ikke gjør noenting.. Har også en sønn på 3 år som jeg har på fulltid, han skal til pappan sin denne helga så får slapper av da.. Men håper jeg blir lagt inn og tatt på alvor nå.. Hva hadde dere gjort?? Er sliten psykisk og fysisk.. 12,6 i hb er jo helt normalt. Blodprosent på 10,3 gjøres det heller ikke noe med. Man blir sjelden lagt inn på grunn av cysteruptur. Så du kan jo bare bestille deg en privat ul hvis du ikke er fornøyd med oppfølginga. Anonymkode: 4c429...166
Frustrertmamma1234 Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 12,6 i hb er jo helt normalt. Blodprosent på 10,3 gjøres det heller ikke noe med. Man blir sjelden lagt inn på grunn av cysteruptur. Så du kan jo bare bestille deg en privat ul hvis du ikke er fornøyd med oppfølginga. Anonymkode: 4c429...166 Har ikke all verdens med økonomi heller.. Er litt det som stopper meg nå. M må evt vente til neste mnd.. Men jeg tror ikke jeg klarer det da jeg fortsatt blør og føler meg helt jævlig for å være ærlig.. Kan ikke dra på jobb i den formen jeg er i.. Jobber med eldre..
Frustrertmamma1234 Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 12,6 i hb er jo helt normalt. Blodprosent på 10,3 gjøres det heller ikke noe med. Man blir sjelden lagt inn på grunn av cysteruptur. Så du kan jo bare bestille deg en privat ul hvis du ikke er fornøyd med oppfølginga. Anonymkode: 4c429...166 Og jeg vet de ikke gjør så mye med blodprosenten men den gikk fort nedover og de fortalte aldri hva jeg skulle gjøre videre.. Hva jeg kunne forvente osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå