AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #1 Skrevet 24. juni 2021 Hei, er 4+2 i dag og har tidligere opplevd graviditet utenfor livmoren. Klarer ikke å slappe av og er livredd for at dette skal skje igjen. Får heldigvis tett oppfølging og skal på første kontroll hos gyn neste uke. Da vil jeg være 5+2, men er ikke det for tidlig å oppdage xu? Noen som vet? Anonymkode: 3b2a1...363
Kolfinna Skrevet 24. juni 2021 #2 Skrevet 24. juni 2021 Ikke for tidlig etter min erfaring i hvert fall. Samme problemstilling som deg. Fikk se fostersekk m.m. i livmoren i uke 5+3 med innvendig ultralyd
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #3 Skrevet 24. juni 2021 Tror det skal gå fint. Jeg fikk time offentlig til å se i uke 9 sist. Det var for sent, syntes jeg, så fikk privat i uke 5 med beskjed om at alt var fint. For min del gikk det galt i uke 12 første gang. Da hadde jeg ikke tenkt på tidlig ul en gang. Anonymkode: b2396...0cf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #4 Skrevet 24. juni 2021 Tusen takk for svar! Håper det gikk fint med dere begge Da krysser jeg fingrene for at det er mulig å oppdage såpass tidlig. Sist ble det svært dramatisk og mistet den ene egglederen. Får derfor noia av tanken på at det skal skje igjen! Anonymkode: 3b2a1...363
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #5 Skrevet 24. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tusen takk for svar! Håper det gikk fint med dere begge Da krysser jeg fingrene for at det er mulig å oppdage såpass tidlig. Sist ble det svært dramatisk og mistet den ene egglederen. Får derfor noia av tanken på at det skal skje igjen! Anonymkode: 3b2a1...363 Samme her. Svært dramatisk. Men den ene egglederen har gjort jobben sin den altså. To fine jenter har jeg fått. Anonymkode: b2396...0cf 1
Kolfinna Skrevet 24. juni 2021 #6 Skrevet 24. juni 2021 Samme hos meg også. Fjernet den ene egglederen i desember 20. Var da 8 uker gravid uten å være klar over det (slo ikke ut på urinprøver). Ble gravid igjen i april. Denne gangen på riktig plass. Lykke til med ultralyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå