Gå til innhold

Tror jeg har gjort noe mindre smart.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og holder på mei ei nydelig ei nå :) vi har datet i ca 3 måneder, og hadde sex for første gang i går, det var kjempedeilig, så etter sexen ble vi liggende og prate sammen, der hun kommer inn på temaet: Hvor mange har du hatt sex med? Jeg svarte at jeg hadde hatt sex med 7 stk, men svarte til gjengjeld at jeg ikke ville høre hvor mange hun hadde hatt sex med, da jeg sa at det tilhører fortiden.

MEN jeg har ikke hatt sex med 7 stk, før henne hadde jeg i en alder av 32 kun hatt sex med 1, jeg sa det kun for ikke og virke som en total taper.

Til dere kvinner, hvordan hadde dere reagert om dere hadde begynnt og date en som kun hadde hatt sex med 1 og kanskje ikke har så veldig mye erfaring rundt det andre heller, kan nevnes at jeg aldri har kommet under sex eller når jeg har fått blowjob, da hu jeg var sammen med før syntes at det var *jævlig nasty*.

Det har ikke stått på tilbudene, og jeg selv synes ikke jeg er så stygg, har god økonomi, driver selvstendig, men grunnen til at det aldri har blitt mer en 2 er at jeg knytter meg veldig fort til personer når jeg først har hatt sex, det forrige foholdet tok år og komme over, og jeg har av den grunn ikke ville ha satt meg i en liknende situasjon igjen.

Bør jeg bare være ærlig, eller er sjansen stor for at hun vil ta beina på nakken?

Anonymkode: c0f20...b5e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn x3 og kvinner /3. Stemmer ganske bra! 

Personlig hadde du vært uaktuell for meg, men aktuell for mange, hva du får av svar her har ingenting å si. 

Du skulle heller sagt at fortid er fortid for din egen del å, hvis alternativet er å lyve spør du meg. 

Anonymkode: 68975...e97

• Liker 8
Skrevet

Om en kvinne eller mann har hatt 100 partnere, trenger de ikke nødvendigvis være flink med sexen av å gi nytelse... Det kommer nok av egoisme, dårlige lyttere og dårlig med å forstå teorien om hvorfor orgasm kommer.  Praksis er en ting, men man bør ha litt teori også for at å forstå ting som skjer under sex.

En kvinne som har nesten null erfaring, kan faktisk være hun deiligste du har treft hvis du spiller kortene riktig. Å kjøre på med teknikker hjelper også lite, hvis man tror at alle kvinner er like...  Med den erfaringen jeg har vet jeg hva jeg ikke skal gjøre, og heller fokusere på kommunikasjon med å føle seg vel og avslappet før sex. Også dette med å være en god lytter som hører etter golyder av det hun faktisk nyter... Og når du først får frem golyden, kan man heller fokusere på å maksimere golyden uten at den avtar.

Sex for meg handler om enighet og omsorg for hverandres nytelse... så treffer jeg ei med null erfaring men har omsorgen i seg, kan jeg ikke se noe annet at vi kan få ei hærlig stund og deilig sex sammen. Er hun ikke flink med å suge kan det læres, vis tålmodighet. Så erfaringen har ikke så mye å si, hvis man ikke har brukt tiden riktig med å lære ting underveis. Så antallet partnere er bare et tall, og ikke et tegn på at man er flink til å gi nytelse... 😉

Skrevet

Du svarte på det selv, i innlegget ditt. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

det tilhører fortiden

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener du tabbet deg ut her, ja, for dersom dette forholdet blir varig så kommer fortiden din på et tidspunkt til å bli et tema. Skal du da fortsette å lyve og si at de 6 andre var tilfeldige ONS du traff på byen og ikke en gang husker navnet til? Hvorfor fortelle en løgn som sier noe om deg som person som ikke stemmer i det hele tatt? 

«Jeg har faktisk kun hatt sex med 1 person før deg. Det var et forhold av x års varighet. Jeg er ikke ute etter tilfeldige ligg, jeg ønsker å bry meg om de jeg har sex med. Og jeg har ikke brydd meg om noen igjen før jeg traff deg.»

Anonymkode: e2ec8...f5b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Å skrøne på seg et konkret tall, var kanskje dumt. Du får håpe temaet er ferdig snakka, og de fleste blir vel ikke avkrevd dokumentasjon.  Jeg hadde bare hatt ett eneste samleie, før jeg havnet i et langvarig forhold, 28 år gammel. Deling av antall var aldri et tema. 

Anonymkode: 8e1d0...6e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg mener du tabbet deg ut her, ja, for dersom dette forholdet blir varig så kommer fortiden din på et tidspunkt til å bli et tema. Skal du da fortsette å lyve og si at de 6 andre var tilfeldige ONS du traff på byen og ikke en gang husker navnet til? Hvorfor fortelle en løgn som sier noe om deg som person som ikke stemmer i det hele tatt? 

«Jeg har faktisk kun hatt sex med 1 person før deg. Det var et forhold av x års varighet. Jeg er ikke ute etter tilfeldige ligg, jeg ønsker å bry meg om de jeg har sex med. Og jeg har ikke brydd meg om noen igjen før jeg traff deg.»

Anonymkode: e2ec8...f5b

Hvorfor skal sexpartnere bli et tema senere? Jeg hadde hatt sex med 5 stk da jeg ble sammen med mannen min. Kun to av de var personer jeg hadde sex med over en lengre periode. De tre andre husker jeg ikke navnet på, og vil helst glemme. Det ble såvidt snakket om da vi begynte å henge sammen. 12 år senere, og vi har aldri snakket om det igjen. 

Anonymkode: 08fbe...fb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man alltid høre hvor mange partneren har ligget med? Kunne aldri falt meg inn å spørre samboeren min om det. Hadde jeg fått spørsmål så hadde jeg nok spurt om hvorfor du lurer, og sikkert svart. 

Anonymkode: 0dccf...d03

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det riktige svaret, ts, til neste gang er "det har ikke du noe med".

Det er viktig å grensesette tidlig i forholdet, sånn at du ikke blir helt tøffel og etter årevis med å la deg trampe på må etablere grenser eller forlate forholdet for å oppnå ok livskvalitet. Det er ikke liv laga å være i forhold (vennskap eller romantisk) med folk som forventer svar på intime ting bare fordi de lurer (og skal bruke infoen mot deg på et senere tidspunkt).

Som ståa står - avvis temaet om det kommer opp igjen. Ikke avklar.

Anonymkode: cf68d...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Mye rart her. Ærlighet varer lengst. Kjæresten min var jomfru da vi ble sammen, og jeg avviste ikke han av den grunn. Vi er på 5 året sammen snart🥰

Anonymkode: d80e3...3ad

• Liker 4
Skrevet

Med mindre du var klein i senga og hun spurte i retning "har du i det hele tatt hatt sex før", så tenker jeg på dette som puteprat. 

Det høres sikkert fint ut å si at "det hører fortiden til", men jeg liker det allikevel ikke. Det gir inntrykk av at det er galt, men at du er "galant nok" til å se forbi det. 
Hennes barndom hører forsåvidt også fortiden til, men du ville ikke svart på den måten dersom hun hadde spurt hvor du vokste opp?

Så dersom dette var en invitt fra hennes side om at dere var på nytt nivå av deling, så ble dette kanskje rart for henne og at det ble lukket en dør. Det kommer helt an på hva hun tenkte på når hun stilte spørsmålet.

Hvis jeg var deg, ville jeg sagt at jeg ble overrumplet av spørsmålet og det er lenge siden du har hatt puteprat. Og hvis du utifra det du leser på tråden her gjør deg noen tydeligere tanker på noe nytt å si, så tar du det derifra.
Personlig hadde jeg sett etter mulighet for å dele noen historier om meg selv og utlevert meg selv litt. 

Men du er jo oppe i dette (innbilte) "uføret" fordi du overtenker. Ikke gå inn i samtalen med et manus, men prøv å lytte. Som de sier: "It's simple, not easy"

5 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig hadde du vært uaktuell for meg, men aktuell for mange,

Jøss... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg betydde det ikke noe at kjæresten bare hadde ett forhold fem år bak i tid, og ikke hadde hatt sex med noen siden da. Eneste er at jeg bekymrer meg litt for om han blir nysgjerrig på hva som er der ute etterhvert 😅

Anonymkode: fde76...a56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å starte forholdet med å lyve er en rimelig dårlig deal. Hva er problemet? 

Hadde dama mi spurt meg om antallet så skulle hun fått det ærlige svaret. Å kjøre mange små hvite løgner kan til slutt bli en stor svart en. 

Anonymkode: 1365c...23e

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Om en kvinne eller mann har hatt 100 partnere, trenger de ikke nødvendigvis være flink med sexen av å gi nytelse... Det kommer nok av egoisme, dårlige lyttere og dårlig med å forstå teorien om hvorfor orgasm kommer.  Praksis er en ting, men man bør ha litt teori også for at å forstå ting som skjer under sex.

En kvinne som har nesten null erfaring, kan faktisk være hun deiligste du har treft hvis du spiller kortene riktig. Å kjøre på med teknikker hjelper også lite, hvis man tror at alle kvinner er like...  Med den erfaringen jeg har vet jeg hva jeg ikke skal gjøre, og heller fokusere på kommunikasjon med å føle seg vel og avslappet før sex. Også dette med å være en god lytter som hører etter golyder av det hun faktisk nyter... Og når du først får frem golyden, kan man heller fokusere på å maksimere golyden uten at den avtar.

Sex for meg handler om enighet og omsorg for hverandres nytelse... så treffer jeg ei med null erfaring men har omsorgen i seg, kan jeg ikke se noe annet at vi kan få ei hærlig stund og deilig sex sammen. Er hun ikke flink med å suge kan det læres, vis tålmodighet. Så erfaringen har ikke så mye å si, hvis man ikke har brukt tiden riktig med å lære ting underveis. Så antallet partnere er bare et tall, og ikke et tegn på at man er flink til å gi nytelse... 😉

😴😴😴

Ts lurte på om han burde vært ærlig med antall sexpartnere. 
Noe han burde vært dersom man på død og liv må vite dette. 
Din (gjentagende og påståtte) ekspertise er irrelevant. 

Anonymkode: 92bc9...f8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å si det som det er - at du freaka litt ut og la på noen ekstra så du ikke fremsto veldig uerfaren fordi du liker henne godt. Hun kommer fort over det om hun liker deg..

Anonymkode: f96ae...340

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk opplevd dette. Jeg ble sammen med en jeg hadde kjent til en stund, og han var klar over at jeg var langt mer seksuelt åpen enn hva han var. Vi snakket en gang om hvor mange vi hadde ligget med og han svarte 4. I realiteten var det faktisk bare én, noe han fortalte meg etter noen måneder. Han var så vanvittig nervøs for å innrømme løgnen sin stakkars, men jeg syntes bare det var fint og ga ham masse bekreftelse. Jeg sa at jeg følte meg bare beæret over å være hans andre! Og, jeg ble veldig glad for at han følte seg trygg nok på meg til å tørre å innrømme at han løy.

Anonymkode: 97d3d...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spurte du ikke henne hvor mange hun har hatt sex med?

Før du inngår i et forhold med ei kvinne, må du jo finne ut av fortiden hennes. Kanskje hun var løs, prostituert eller noe.

Tiltrekkes du av at kvinnen du dater og potensielt skal gifte deg og ha barn med, har vært løs og ligget med 20++ menn bare for moro skyld, eller fordi hun slet psykisk?

🤢🤮

Anonymkode: 1553a...8a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor spurte du ikke henne hvor mange hun har hatt sex med?

Før du inngår i et forhold med ei kvinne, må du jo finne ut av fortiden hennes. Kanskje hun var løs, prostituert eller noe.

Tiltrekkes du av at kvinnen du dater og potensielt skal gifte deg og ha barn med, har vært løs og ligget med 20++ menn bare for moro skyld, eller fordi hun slet psykisk?

🤢🤮

Anonymkode: 1553a...8a5

Det er bare usikre tusseladder uten oppdragelse som spør om slikt. Vi i venninnegjengen har faktisk diskutert dette og har samme erfaringer. Alfahanner spør ikke, kunne ikke interessert dem mindre, faktisk. De har en urokkelig selvsikkerhet og feier all "konkurranse" av banen uten å tenke seg om.

Det morsomme er at menn som definitivt IKKE er alfahanner, har en helt bestemt oppfatning av at de er nettopp det og at kontroll av den de er sammen med er en del av det. Det er ingenting som er så latterlig og lite tiltrekkende som en beta som tror han er en alfa.

Anonymkode: e6fbc...e40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det riktige svaret, ts, til neste gang er "det har ikke du noe med".

Det er viktig å grensesette tidlig i forholdet, sånn at du ikke blir helt tøffel og etter årevis med å la deg trampe på må etablere grenser eller forlate forholdet for å oppnå ok livskvalitet. Det er ikke liv laga å være i forhold (vennskap eller romantisk) med folk som forventer svar på intime ting bare fordi de lurer (og skal bruke infoen mot deg på et senere tidspunkt).

Som ståa står - avvis temaet om det kommer opp igjen. Ikke avklar.

Anonymkode: cf68d...c7a

Nope. «Det har ikke du noe med» er ikke noe man svarer til kjæresten sin på et slikt spørsmål. Da er det bedre å si «spiller ingen rolle, nå er jeg bare opptatt av deg» el.l.

Anonymkode: 470b1...edd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe over det. Jeg har bare hatt sex med 1 person, men til gjengjeld har jeg nok hatt mer og mer variert sex enn mannen i gata. Gjør det meg til hore eller nonne? 🙃

Anonymkode: 3f16b...63e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...