Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sammenligner meg alltid med andre folk rundt meg, som oftest "de" jeg føler har prestert og klart seg best. Med tanke på skole osv. Føler jeg fortsatt har en god vei og gå, og fortsatt i en alder av 24 fortsatt ikke har noen bachelor å skryte av. Føler jo at jeg har lykkes på mine områder, men likevel ikke like "bra" som de. Flere av de har vært i stabile forhold i flere år, flyttet sammen og til og med kjøpt seg leilighet mens jeg gikk gjennom et forhold fult av manipulering og slikt, som har gjort at selvtilliten min har dalt ned. Det er heldigvis over nå. Kan dere gi meg noen gode råd, for ikke å alltid sammenligne meg selv med de ;/

Anonymkode: 89724...ce5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livet blir sinnsykt langt og grått hvis du skal holde på sånn der. Gå din egen vei. Ingen er som du. Så du vil være som de andre, se ut som de andre og gjøre som de andre? Hva er kult med det? Vær deg selv og drit i hva de andre gjør. 

Anonymkode: d22d2...82f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sammenligner meg alltid med andre folk rundt meg

Gratulerer! Du er som nesten absolutt ALLE andre! Kan ikke gi noe særlig råd der, for det sitter (heldigvis/uheldigvis) i ryggraden til de fleste mennesker som har klart å skape velfungerende samfunn.

Om du vil reflektere litt rundt det der, så er jo ett godt tips å virkelig tenke grundig igjennom hva du ønsker ut av livet, og justere deretter.  Og om du finner fasiten, så er du pliktet til å videreformidle det til de som enda er litt usikre på hvordan det hele fungerer!🤪😅

Endret av Beeblebrox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...