Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun kom ifra en streng muslimsk familie, hadde 4 søsken hun måte ta vare på! faren sleit med depresjon/aggresjon og moren hadde forskjellige sykdommer hun ikke viste noe om. 

soverommet hennes var tom! ingen leker, ingen bøker eller farger! det var bare et hvit klesskap en dobbel seng og et enkel seng, hun delte rom med søsknene sine. 

Det var sjeldent noe mat på boret fordi moren alltid lå å sove, og faren var på jobb og var utarbeidet. 

på lekeplassen i første klasse bygget vi sammen sandslott, den dagen så ble vi gode venner. Jeg viste ikke at du hadde det så vondt men jeg synes det var rart at du aldri kom til bursdagene mine som barn. Du var alltid alene, ingen som duket opp til forestillingene heler selv om du var hovedrollen. 

Jeg ble så sint på deg, du fikk aldri lov til å bli med meg hjem fordi du alltid måte rett hjem og passe på søsknene dine! Husker du fortalte meg en hjemlighet og sa. yndlings fargen min er grønn og sjelen min er en gutt, jeg vet ikke hva som skjedde kanskje jeg døde og ble født på nytt i denne jente kroppen. Ja jeg var sint på deg så denne hjemligheten fortalte jeg til hele klassen. Husker at guttene i klassen begynte å mobbe deg og jentene baksnakket deg og fniste. en i klassen gikk mot deg og dyttet deg ned vi alle stå og såg på. Han lo og sa haha er du en gutt liksom. Ja! svarte du, du gråt ikke, nei du reiste deg og slå ned gutten. Dette var en skummel opplevelse for alle oss i 3 A. men for deg så var vis dette ingenting i forhold til hvordan du hadde det hjemme. 

5. klasse nå er barnevernet inn i bildet, fordi du og søsknene dine er underernært, jeg la ikke merke til det fordi du alltid gikk med joggebukser og hettegensere, du brukte alltid læredusjen etter gymtimen fram til noen jenter i klassen sa ifra til læreren, de hadde 0 forståelse for deg og låste garderoben, da skiftet du alltid på do mens jeg stå bak døren og passet på at ingen skulle komme inn, du åpnet døren saktere toppløst og spurte meg om jeg kunne se puppene dine som har begynt å vokse.  men jeg såg ingen pupper'' men blåmerker i ryggen da du snudde deg.

Når vi spilte fotball i gymtimen så ble du alltid valgt først mens jeg ble valgt sist fordi jeg alltid var så syk redd for å få ballen i trynet. Du var veldig flink i alt form av sport når jeg tenker meg om.  

6. klasse. Jeg og du sitter ute ved kunst og håndverk rommet på skolegårdene og lender oss inn mot de store vinduene. Vi snakker om alt og ingenting. så hører vi de andre rope Jævla lesber! inn på klasserommet tok noen pennalet ditt og stødde det utover gulvet, på tavlet stå det jævla lesbe og navne ditt. du gikk til pulten din satt deg der og tok opp matpakken din, spiste brødskiven din og smilte til de som gjorde det. 

7. klasse fikk vi ei ny jente i klassen, jentene likte henne ikke fordi hun også var rar, hun var litt sånn emo. stille rolig, likte og tegne. lå merke til at hun ofte tittet på deg de første dagene, kanskje fordi du også såg litt sånn emo ut, bare at håre ditt var naturlig mørkt du såg ut som du var ifra en koreansk boyband så kanskje derfor ?

på dag nr 3. gikk hun mot deg og spurte om du var ifra Japan sikkert! dere hadde mange felles interesser og snakket mye om anime og greier så jeg ble også venn med henne. Du smilte mye mer til henne en meg, lo mye mer og man såg at du trivdes i hverandres nærvær. 

klokken var 12:30 på natta foreldrene mine stå opp av ringeklokken, pappa gikk ned i første etasje for å se hvem som var på døren mens jeg og mamma fulgte etter. Der stå du og skjelvet uten sko, sokker i tynn pysjamas med blodflekker, du blødde neseblod og hadde problemer med å holde deg oppreist. man såg at du har blitt hardt slått! vi tok deg med inn, og mamma dekket deg med pledd. Jeg var så lei meg, jeg brøt ut i gråt. pappa ringte politiet og anmeldte saken, du skulle flytte til et fosterhjem men i natt så lå du i min seng og vi holdt rundt hverandre hele natten. 

8. klasse. Du fikk deg en ny beste kamerat du gikk i A mens jeg gikk i B. Jeg hadde også fått meg nye venner men du var min bestevenn. Du sa til meg du er forelsket men det var ikke meg du var forelsket i nei. det var ei av venninnene våres. . ..skulle ønske var meg. 

9-10 klasse. fant vi virkelig ut av at du alltid har hvert født i feil kropp via et program...
Da vi begynte i Vgs så mistet vi kontakten, du har skrevet til meg for noen dager siden, og jeg vet ikke hva jeg skal skrive tilbake til deg. 

Du ser litt annerledes ut nå, men du er foresatte den personen jeg har hvert hemmelig forelsket i alle disse årene, Du var alltid så sterk! så omsorgsfull så full av liv, du trengte aldri meg men det var jeg som trengte deg. Det er bare det!!! Jeg vet ikke om jeg kan glemme alle disse hendelsene vi har hatt sammen..de hjemsøker meg, jeg er ikke så sterk som deg.

Men jeg elsker deg ❤️ Unnskyld for en så lang tekst jeg måte bare få det ut.

Anonymkode: 1291e...822

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️

• Liker 1
Skrevet

Si det da til henne vel ! Er ikke verre en det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...