AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Er det stor forskjell på utseendet hennes før og etter sminke og løsvipper? Bruker hun lang tid på å ordne seg, og takler hun å være med på aktiviteter og vise seg offentlig uten krigsmaling? Anonymkode: d3cef...9e7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #2 Skrevet 25. juni 2021 Det er jo litt forskjell, men hun er flott både før og etter hun har sminket seg. Nå har kona mi permanent makeup, så det er jo ikke helt riktig førbilde heller. Hun kan lett gå ut uten å sminke seg, men vil helst ta seg bra ut. Men også når hun ikke har sminket seg er det gjennomført i stilen med klær og sko. Jeg tror faktisk jeg bruker mer tid på å ordne meg enn henne. Virker som det er litt automatikk i det hun gjør når hun ordner seg. Hva mener du med krigsmaling? Anonymkode: 48149...f32 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #3 Skrevet 25. juni 2021 Permanent sminke??? Kan ikke være sunt for huden. Hun blir nok ganske rynkete en god del før tiden. Glad jeg er pen nok til ikke å trenge å sminke meg. 😊 Anonymkode: ecb66...bb5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #4 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Permanent sminke??? Kan ikke være sunt for huden. Hun blir nok ganske rynkete en god del før tiden. Glad jeg er pen nok til ikke å trenge å sminke meg. 😊 Anonymkode: ecb66...bb5 Er snakk om bryn osv som er tatovert da vettu, har ingenting med rynker før tiden å gjøre 😆😆 Anonymkode: ddb8b...820 22
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #5 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er snakk om bryn osv som er tatovert da vettu, har ingenting med rynker før tiden å gjøre 😆😆 Anonymkode: ddb8b...820 Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #6 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er snakk om bryn osv som er tatovert da vettu, har ingenting med rynker før tiden å gjøre 😆😆 Anonymkode: ddb8b...820 He he, er alltid noen som må rakke ned på andre. Jeg mener å ha lest at makeup beskytter huden. Anonymkode: 92358...d7b 12
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #7 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Å herregud så pen du er anonymbruker og så heldig med perfekt hud atte just wow anonymbruker. Anonymkode: a9ae9...acd 23
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): He he, er alltid noen som må rakke ned på andre. Jeg mener å ha lest at makeup beskytter huden. Anonymkode: 92358...d7b Det er fake News 😂 Anonymkode: ecb66...bb5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #9 Skrevet 25. juni 2021 Det er slitsomt med en partner som må ha 2-3 timer på badet før vi skal ut på noe sammen. Men stort sett går det bare ut over henne selv. Anonymkode: e88b7...64e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #10 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fake News 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Nei, det gir mening. Det meste av makeup har naturlig UV-filter. Anonymkode: 92358...d7b 12
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #11 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Uff.. veldig fiendtlig du er... Også virker det som du er av den typen at du hater ting du selv ikke får til. Du vet jo ikke hvordan sminke hun bruker. Før i tiden kunne man med sikkerhet si at sminke ødela huden (brunkrem, dårlige eyeliner etc), men idag fins det sminke som inneholder bedre mineraler, fuktighet osv som ikke ødelegger huden. Jeg foretrekker heller en hud som blir rengjort/renset hver kveld etter sminke er fjernet enn en hud som skriker etter fuktighet da den kun vaskes i dusjen. Du må åpne inntrykkene dine og lese mer før du kommenterer. Anonymkode: 09ce8...ad4 15
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #12 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Hvorfor er det galt at kvinner får rynker? Anonymkode: dd110...3aa 12
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #13 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Det er individuelt det der. Jeg er 31 og bruker sminke daglig. Sminken jeg legger ser naturlig ut. Har vært flere menn jeg tidligere holdt på med som trodde det var naturlig hud, alt kommer på om du velger riktige produkter for din type hud. Og nei, har ikke rynker enda, selvom jeg bruker sminke. Så slikt er veldig individuelt. Finnes mange som aldri bruker sminke men er rynkete allerede når de er 30. Så sminke har ikke en dritt å gjøre om du får rynker eller ei. Det er maten og dietten din som spiller hovedrollen i og rynkene kommer. Også medisin bruk, alkohol forbruk, røyking. Ikke sminke. Du høres bare misunnelig ut. Anonymkode: 11a2e...467 10
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #14 Skrevet 26. juni 2021 Det er jo også noe å være hissig for kl 02 natt til lørdag 🤷🏼♀️ Anonymkode: ea032...ce8 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #15 Skrevet 26. juni 2021 Av ren nysgjerrighet, hva syntes du om dette under: Hold in undertøy Hårfarge Neglelakk Kjoler Nappe øyenbryn Shave kroppshår Potetgull ? Anonymkode: ea032...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #16 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Jeg har det godt med ei flott dame jeg elsker for den hun er, og jeg kommer til å elske henne den dagen hun får rynker. Med tanke på at jeg er 15 år eldre henne er det vel større risiko for at jeg får rynker før henne. Og min erfaring er også at kvinner som er opptatt av sminke, også er opptatt av å ta vare på huden sin forøvrig også. Med permanent makeup mente jeg forresten PMU. Som er at hun har tatovert bryn, mild lipliner og eyeliner. Jeg gleder meg til fremtiden med noen jeg elsker. Så får du glede deg til å fortsette fremtiden som singel og bitter. Anonymkode: 48149...f32 11
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #17 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har det godt med ei flott dame jeg elsker for den hun er, og jeg kommer til å elske henne den dagen hun får rynker. Med tanke på at jeg er 15 år eldre henne er det vel større risiko for at jeg får rynker før henne. Og min erfaring er også at kvinner som er opptatt av sminke, også er opptatt av å ta vare på huden sin forøvrig også. Med permanent makeup mente jeg forresten PMU. Som er at hun har tatovert bryn, mild lipliner og eyeliner. Jeg gleder meg til fremtiden med noen jeg elsker. Så får du glede deg til å fortsette fremtiden som singel og bitter. Anonymkode: 48149...f32 Fantastisk svar! 😂👏 Anonymkode: e7d62...89b 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #18 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bruker hun sminke hver dag, så kommer nok rynker tidligere ja. Foundation, liner, øyeskygge, pudder - alt bidrar til å gjøre huden mer sliten, pluss at det ser ekkelt og falskt ut der og da og selvsagt. Gled deg til en rynkete dame du. 😂 Anonymkode: ecb66...bb5 Jeg har knapt rynker og er 41 og bruker sminke stort sett hver dag, så dette stemmer ikke her iallefall☺️ Anonymkode: 60382...73a 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #19 Skrevet 26. juni 2021 Det eneste jeg brukte i dag var spf 50 i ansikt og på hals og bryst og litt lebestift. Linjer og rynker og «crêpe»hud sees ofte på halsen, brystet og hendene. Man ser som oftest på hendene alderen til folk. Du over, som ikke har rynker i ansiktet – hvordan ser halsen, brystet og hendene ut? Anonymkode: 255f7...185
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #20 Skrevet 26. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor er det galt at kvinner får rynker? Anonymkode: dd110...3aa Det er uansett ikke rynkene som gjør at vi ser eldre ut. De fleste har små rynker fra 25 årsalderen, de utvikler seg som regel bare litt i løpet av de neste 20-25 årene. Disse opptrer stort sett når man smiler, og man ser skikkelig uncanny valley ut, uten disse, f.eks. etter botox. Det som gjør at man ser eldre ut er hudens tekstur, det at den sagger + at det danner seg furer. Og som den over sier, der er ofte mest på halsen og hendene. Anonymkode: 92358...d7b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå