AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Del Skrevet 23. juni 2021 Hva tror dere? Driver m dyrking i drivhus og er Intr i blomster. Anonymkode: 5d4d4...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror dere? Driver m dyrking i drivhus og er Intr i blomster. Anonymkode: 5d4d4...174 Glemte å spørre om det viktigste: hvordan lykkes? Trenger alle tips og råd jeg kan få:) Anonymkode: 5d4d4...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Hva legger du i å lykkes? Hva er målet ditt? Anonymkode: 2bf02...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Del Skrevet 23. juni 2021 Fine bilder, tips og råd du har skaffet deg med tiden, ikke hundre bilder om dagen, 1-2 oppdateringer pr dag holder i massevis så folk ikke føler at du spammer. Ellers så bør man ha noe særegent hvis man skal få maaange følgere, en helt vanlig hagekonto kan regne med noen hundre kanskje. Anonymkode: af47b...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Del Skrevet 23. juni 2021 Finn en nisje. Hage er oppbrukt. Anonymkode: 40d06...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamalama Skrevet 23. juni 2021 #6 Del Skrevet 23. juni 2021 Fine bilder, gi gode tips til stell av blomster og hvordan lykkes med de forskjellige plantene, være flink til å svare når folk spør om ting i kommentarfeltet eller i spørsmålsrunder. Også ikke poste mange ganger om dagen, da jeg personlig synes det blir litt voldsomt og masete. Maks 1 gang om dagen(men kan fint være flere bilder til hvert innlegg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 23. juni 2021 #7 Del Skrevet 23. juni 2021 (endret) Fine bilder er et must. Men du trenger ikke fancy utstyr av den grunn. Smart tlf holder lenge. Men vær flink til å se nye motiver. Finn din stil. Ikke legg ut for mye. 1-2 oppdateringer pr dag blir i grunn alt for mye. Legg ut noe annen hver dag i starten. Du kan også legge ut hver dag, men jeg har opplevd at flere blir engasjerte hvis jeg legger ut annen hver dag. Jeg hadde en periode der jeg la ut hver dag, men folk blir lei og jeg fikk mindre likes. Annen hver dag holder massevis. Bruk hashtag, men ikke for mange. Ha kontakt med dine følgere. Svar de om de kommenterer. Lik dems innlegg om de liker dine. Da trekker du til deg flere følgere fordi du viser interesse. Søk selv opp hashtag og lik innlegg derfra. Så din bruker blir sett. Dette vil kreve mye tid. Det er ikke alltid man har tid og da vil man som regel miste følgere. Det kommer perioder der man blir drit lei og trenger en pause. Fordi det tar på og skal være så aktiv. Men det er en del jobb om du vil lykkes. Og du må legge inn masse innsats. Det viktigste finn din stil og ikke legg ut det alle andre legger ut. Fin din greie, men som har noe med hage å gjøre. Det viktigste av alt, hvis at du brenner for det du driver med!😃 Lykke til! Endret 23. juni 2021 av Traktorlesba96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Del Skrevet 23. juni 2021 Om du mener lykkes er mange følgere så trenger du et innhold folk vil se. Hage kan jeg ikke tenke meg at mange vil se. Da børr du være karismatisk Anonymkode: f2ac4...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå