AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 I VG og Dagbladet er det daglig nye videoer av dyr som dreper hversndre. I dag en krokodille som dreper en gepard som drikker og i går det omvendte. Og en drøss bakover i tid, daglig. Hva er dette godt for? Skal folk lese nyheter og så dagens dyredrap? Fatter ikke at dette er noe å legge ut til stadighet? Anonymkode: bb964...87a 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Det er sånn naturen er, men det er vel stort sett byfolk som reagerer med avsky på naturlige ting. Anonymkode: ea0e9...201 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Går dere rabiate veganere rundt og tror at dyr ikke dreper hverandre ute i naturen? 🤔🤷♀️ Anonymkode: a988b...d98 4
ltfutt Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Det er "klickbait". Slik at man skal se på reklamene.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går dere rabiate veganere rundt og tror at dyr ikke dreper hverandre ute i naturen? 🤔🤷♀️ Anonymkode: a988b...d98 Fortell hva du ikke forsto av HI? Jeg spør om hva det skal tjene til å vise dette daglig i avisene. Anonymkode: bb964...87a 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sånn naturen er, men det er vel stort sett byfolk som reagerer med avsky på naturlige ting. Anonymkode: ea0e9...201 Hva har det med HI å gjøre? Anonymkode: bb964...87a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fortell hva du ikke forsto av HI? Jeg spør om hva det skal tjene til å vise dette daglig i avisene. Anonymkode: bb964...87a Slik at rabiate byfolk som deg skal lære litt om hvordan naturen er 🙂 Anonymkode: a988b...d98 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #9 Skrevet 23. juni 2021 Jeg synes kvaliteten på VG og Dagbladet, særlig Dagbladet, har sunket betraktelig de siste årene. Får assosiasjoner til Facebook SPAM av slike tragiske klipp som brukes som clickbait. Anonymkode: 5bd16...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik at rabiate byfolk som deg skal lære litt om hvordan naturen er 🙂 Anonymkode: a988b...d98 Herregud. Anonymkode: bb964...87a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fortell hva du ikke forsto av HI? Jeg spør om hva det skal tjene til å vise dette daglig i avisene. Anonymkode: bb964...87a For noen år siden så var det stor oppstandelse blant enkelte fanatiske byfolk når NRK viste en dokumentar som viste små samebarn som var med på den årlige reinslaktningen, reaksjonene kom selvfølgelig fra individer som skaffer maten sin i kjøledisken på kjøpesentret og som aldri har satt sine føtter på et gårdsbruk og knapt nok vært utenfor ring 3. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes kvaliteten på VG og Dagbladet, særlig Dagbladet, har sunket betraktelig de siste årene. Får assosiasjoner til Facebook SPAM av slike tragiske klipp som brukes som clickbait. Anonymkode: 5bd16...6ce Dagbladet og VG er så politisk vridd at man alltid må dobbeltsjekke, bare se på det mølet de presser ut på FB sidene sine. Aldri viktige nyheter som ikke passer inn i deres PK narrativ, gud forby at folk skal ha muligheten til å komme med kommentarer og meninger som ikke passer inn. Anonymkode: ea0e9...201 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 De viser vel ikke selve klimakset i videoen på forsiden av avisen, men en smakebit sånn at folk skal bli trigget og klikke seg inn. Personlig blir jeg bare stresset av alle de fordømte videoene som begynner å rulle å gå når man scroller seg nedover VG. Jeg vil lese nyheter, ikke se på videoer. Skulle ønske de kunne ordne en måte å deaktivere videoer, for oss som ikke er interesserte. Anonymkode: 85be0...751
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 Folk vil da tydeligvis se det. Da tjener de penger. Det er det det er godt for. Om du ikke liker det så ikke se, men husk. Det er naturen. Ingen grunn til at det skal sensureres Anonymkode: 44fad...e5d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 Synes overskriftene i Dagbladet er helt elendige. Har alltid lurt på hvem som egentlig skriver de. Bare click bait og banning. F.eks. den klassiske "Fy F**n" som de har brukt ørten ganger i det siste. Bildebruken er også superspekulativ. Anonymkode: 0e3ec...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå